הריאיון המלא, הערב

ח"כ יואב גלנט: "מי שחושב לגייס חרדים בכפייה - טועה"

"מי שחושב שדרך גזירות הוא ייכפה על החרדים דבר שהם לא רוצים - איננו מבין", כך התבטא ח"כ יואב גלנט, אלוף פיקוד דרום לשעבר, על חוק הגיוס שיגיע להכרעה בממשלה שתקום • הריאיון המלא, הערב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ יואב גלנט (הליכוד), אלוף פיקוד דרום לשעבר, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לחוק הגיוס הצפוי להגיע להכרעה בממשלה הבאה שתקום וקרא לעשות זאת מתוך הידברות עם במגזר החרדי ולא בדרך של כפייה וגזירות. הריאיון המלא הערב ב'כיכר השבת'.

לדבריו: "כראש זרוע יבשה הקמתי את גדוד נצח יהודה. אני באופן כללי מאמין בטוב ולא בגישה כוחנית. מי שלא מבין את ההיסטוריה של העם היהודי, שהיה מוכן למסור את נפשו כאשר היה מדובר בדברים שנתפסו בעיניו כפגיעה ביהדות וחילול הקודש - איננו מבין איך עובדים. מי שחושב שדרך גזירות הוא ייכפה על החרדים דבר שהם לא רוצים - איננו מבין".

גלנט הוסיף: "אני בעד שילוב של החרדים בכל תחומי העשייה הביטחונית. גם אם מדובר בנצח יהודה או שחר כחול, להכניס אותם לתוך העניין, לתת גם את התמיכה המתאימה. אני בעד להכניס אותם לכוחות הביטחון וההצלה. הליכה בכפייה היא הליכה שגויה, אני חושב שצריך ללכת צעד אחר צעד".

חכ גלנט הוסיף וסיפר: "כשאני הובלתי מבצעים, באופן אישי, תמיד ידעתי שנאי לא נלחם בשם מדינת ישראל והערכים שלה, אלא גם בשם ה' צבאות ומורשת הדורות של אלפי שנים. כשהייתי מוציא מגבול רצועת עזה למבצעים, אני זוכר בלילה את התפילות של כל החיים, כאשר סכנת חיים אורבת כולם נושאים עיניים למרומים".

כאמור, הריאיון המלא הערב ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר