"סימנו אותו בפרקליטות"

עד המדינה נגד שלמה בניזרי: "הוא אדם חף מפשע"

משה סלע, עד המדינה נגד השר לשעבר שלמה בניזרי, טוען כי טעה בכך שהסכים לשמש עד מדינה: "אני אומר בוודאות, פגעתי בשלמה בניזרי שהוא אדם חף מפשע וסתם סימנו אותו בפרקליטות" (משפט)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר לשעבר שלמה בניזרי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משה סלע, הקבלן ששימש כעד המדינה נגד השר לשעבר הרב שלמה בניזרי (ש"ס) הביע הבוקר (ראשון) חרטה על עדותו והתבטא כי בניזרי הוא אדם חף מפשע "סתם סימנו אותו בפרקליטות".

על רקע חלטת מנכ"ל משרד התקשורת המושהה שלמה פילבר להפוך לעד מדינה, התראיין הבוקר הקבלן משה סלע לתוכנית של ניב רסקין ב'קשת' והתייחס למשמעות של להפוך לעד מדינה: "שלמה פילבר נמצא עכשיו בחושך, היציאה ממעצר לחדר החקירות היא יציאה מחושך לאור, ולכן כל מה שיגידו לו להגיד הוא יגיד. פילבר לא מבין לאיזה מצב יביא את עצמו ואת משפחתו. הילדים שלו ייפגעו בבית הספר ובשכונה, אשתו תסבול מזה וכשהוא יצא מהמעצר, הקהילה תקבל אותו בבוז והוא יתקשה למצוא את עצמו".

סלע מתחרט על העבודה שהפך לעד מדינה: "היה עדיף להיכנס לכלא, לשלם מחיר ולא להיות עד מדינה. במעשה הזה יש כמה חטאים: אתה לא לוקח אחריות על מעשיך, מפיל את החברים שלך ומאשים אותם בדברים שהחוקרים מכוונים אותך להגיד".

סלע סיפר על הקשיים לאחר עדותו, גם כעשרים שנה אחרי: ":משטרה ובפרקליטות לא מסתכלים על מה יהיה עם מי שהופך לעד מדינה. עברו כבר 18 שנה ואני עדיין סובל. בחקירות חיבקו אותי בפרקליטות, אבל בשנים שעברו מאז כשבאתי ושאלתי מה איתי הזמינו לי ניידות משטרה. אני ממליץ לכל מי שנמצא בסיטואציה הזו לא להיות עד מדינה".

לקראת סיום דבריו הפתיע עד המדינה סלע והתבטא כי בניזרי בכלל חף מפשע: "אחרי כל מה שעברתי אני אומר בוודאות, פגעתי בשלמה בניזרי שהוא אדם חף מפשע וסתם סימנו אותו בפרקליטות, החיים של שנינו נהרסו".

"במקרה של פילבר הוא עוד לא מבין מה יקרה לו, הכל יחזור אליו", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר