וְכָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל יִבְכּוּ אֶת הַשְּׂרֵפָה אֲשֶׁר שָׂרַף ה'

נָפְלָה עֲטֶרֶת רֹאשֵׁנוּ • מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף נפטר

אבל כבד עוטף את העם היהודי, בארץ-הקודש ובתפוצות, עם היוודע דבר הבשורה המרה והקשה על פטירתו של מרן פוסק הדור, הראשון לציון, נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה • מסע הלוויה יצא בשעה 18:00 מישיבת 'פורת יוסף' בשכונת גאולה לבית העלמין בסנהדריה • כל העדכונים והדיווחים באתר "כיכר השבת" • יְתוֹמִים הָיִינוּ וְאֵין אָב • (דיין האמת)

(צילום: shutterstock, פלאש 90)

וְכָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל יִבְכּוּ אֶת הַשְּׂרֵפָה אֲשֶׁר שָׂרַף ה': אבל כבד עוטף את העם היהודי, בארץ-הקודש ובתפוצות, עם היוודע דבר הבשורה המרה והקשה על פטירתו של מרן פוסק הדור, הראשון לציון, נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה, והוא בשנת ה-93 לחייו.

לאחר חודשים ארוכים של סבל ומכאוב, טיפולים רפואיים ואשפוזים חוזרים ונשנים בבית החולים, ששיאם באשפוז האחרון, שהחל במוצאי שבת חול-המועד סוכות, בעקבות אי תפקוד תקין של הכליות ונמשך בכשל במערכות החיוניות של הגוף, הלב, הדם והכליות.

במהלך אשפוזו של הרב, הוא החל לעבור טיפולי דיאליזה, כמו כן הושתל בלבו קוצב לב זמני, שהוחלף לאחר שיצר זיהום. לאור הידרדרות במצבו, הוא הורדם וחובר למכונת הנשמה.

בשבוע שעבר, נרשם שיפור קל אך תמידי במצבו, במהלכו שב הרב להכרה מלאה והוסר הסיוע הנשימתי לאחר שהרב הצליח לשוב ולנשום בכוחות עצמו.

אך למגינת לב העם היהודי בכל תפוצות ישראל, החל מאמש שב מצבו הבריאותי של מרן והידרדר, בשל זיהום חמור שהתפרץ בגופו של הרב. בעקבות כך, שב מרן והורדם וחובר למכונת הנשמה.

במהלך הלילה, המשיך מצבו של רב והידרדר, והוגדר לראשונה על-ידי הרופאים כ"לא יציב". בשעות הבוקר, המשיך מצבו של מרן להידרדר עד לקריסת מערכות כללית בגופו.

המוני בית ישראל בכל אתר ואתר נשאו תפילות וזעקו בבכי לרפואתו של הרב, אך למרבה היגון והתוגה, האבל והצער, בשעה 13:24 החזיר מרן הגר"ע יוסף את נשמתו הטהורה לבוראה.

לקול בכיות וזעקות שבר של עשרות השוהים ליד מיטתו בבית החולים 'הדסה עין כרם', בראשות ארבעת בניו של מרן, רבנים, דיינים וראשי ישיבות, יצאה נשמתו של פוסק הדור ועלתה בסערה השמימה.

אראלים ומצוקים נלחמו על מנהיג הדור, עד אשר למרבה התוגה והאבל, נצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון האלוקים.

ברוך דיין האמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר