מכתב מצמרר

אמו של אייל יפרח: "הלב קרוע, הלב שבור, אבל אנחנו מאמינים"

איריס תשורה יפרח, אמו של הנער החטוף אייל יפרח שיגרה מכתב להורי תלמידי תלמוד תורה של החינוך העצמאי, וקראה להם להעתיר עבורן בקברי צדיקים: "תהיו שליחות"

ישראל כהן | כיכר השבת |
אייל יפרח (צילום: באדיבות המשפחה)

חטיפת תלמידי הישיבה: בסוף השבוע האחרון שיגרה איריס תשורה יפרח, אמו של אייל יפרח, אחת משלשת תלמידי הישיבה החטופים, מכתב מרגש לאמהות ילדי תלמוד תורה, בו ביקשה מהם בתחנונים "אנא תתפללנה בקברה של רחל אמנו ובציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל על בני וחבריו שישובו לביתם בשלום".

את המכתב שלחה האם לאמהות ילדי ת"ת בית דוד של החינוך העצמאי, "אני איריס תשורה אמא של אייל יפרח מתחננת אליכם מלב של אמא, אנא! התפללו על בנינו אייל, גיל-עד ונפתלי אצל אמא רחל - אמא של כולנו. בבקשה שפכו דמעות כמים", כותבת איריס.

(צילום: ירון שרון ועדו ארז - YNET)

"הלב קרוע, הלב שבור - הבנים שלנו לא איתנו. אנו מאמינים בני מאמינים, הם יחזרו עוד היום בזכות התפילות והדמעות אצל מאמע רחל ואבא הרב עובדיה זצ"ל. אני מתחזקת" כותבת הגברת יפרח, "התפילות שלכם, זה מה שנותן לנו את הכוח, אל תרפו."

"אם הייתי יכולה הייתי מצטרפת..." כותבת איריס יפרח בהמשך מכתבה "אבל תהיו שליחות שלי, של בת גלים ושל רחל, אני בטוחה שתיהיו שליחות נאמנות. אוהבת אותכם בלב חם ובדמעות ואמונה גדולה". איריס

מנהל תלמוד התורה הר' אליהו פולק, שיגר מכתב לאמהות התלמידים, ובו קרא להם להתפלל על שלושת החטופים בנסיעה המתוכננת להיערך ביום ראשון בקברם של רחל אמנו ומרן הגר"ע יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר