האיש הזה עומד להיאכל על ידי נחש

ערוץ הטבע 'דיסקברי' ישדר תכנית חדשה - "להיאכל בחיים". התכנית תיעדה את חוקר הנחשים פול רוזולי, בן 26 מארה"ב, נאכל חי על ידי נחש. איך הוא עשה את זה? צפו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
פול רוזולי (צילום: מתוך יוטיוב. וידאו: Discovery)

ערוץ הטבע "דיסקברי" יעלה בחודש הבא תכנית בשם "להיאכל בחיים". התכנית מתעדת את חוקר הנחשים פול רוזולי, בן 26 מניו ג'רזי ארה"ב, נכנס בחיים ומרצונו החופשי אל תוך לוע של נחש אנקונדה.

החוקר אמור להיאכל בחיים על ידי נחש וכך לתעד ולחקור את פנים הנחש. עד כמה שזה נשמע מפחיד/הזוי/מטורף, או כל תיאור אחר, רוזולי אמור להכנס אל לוע הנחש כשהוא לובש לגופו חליפה מיוחדת שאמורה להגן עליו מפני הנחש.

התכנית מעוררת ביקורת חריפה מצד ארגונים למען זכויות בעלי חיים. לטענתם, מדובר באכזריות כלפי הנחש וכי התהליך יגרום לנזק קשה ולטראומה. לפי הארגונים השונים, בליעתו של רוזולי יחד עם החליפה המיוחדת עלולה לגרום לנזק פיזי לנחש שיגרום לו להימנע מלאכול בעתיד.

בערוץ דיסקברי עדיין לא הגיבו לטענות. התיעוד היחיד מהתכנית הועלה על ידי רוזולי עצמו, שפרסם את הפרומו לתכנית.

רוזולי הגיב לביקורת ואמר כי "אם הייתם מכירים אותי - אני לא אפגע ביצור חי. אבל אתם צריכים לראות את התכנית כדי לגלות איך זה יקרה".

רוזולי ידוע כאחד ש"הולך על הקצה" ובלי פחד הוא "נפגש" עם נחשים פנים אל פנים. לדבריו, "כאחד שגדל רוב חייו עם נחשים אני למדתי לצפות את התנועות שלהם וכך אני מתחמק מהנשיכה שלהם".

בלי פחד: רוזולי ונחשים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר