"יש עתיד" ו"הבית היהודי" ראש בראש

'יש עתיד' ו'הבית היהודי' בקרב חזיתי. במפלגתו של לפיד תקפו את 'תקומה' - "הצבעתם בנט קיבלתם סטרוק", ב'בית היהודי' הגיבו: "שלפיד יעסוק בניקוי מפלגתו משחיתות" (פוליטי, בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בנט ולפיד בימים אחרים (צילום ארכיון: פלאש 90)

מפלגות "יש עתיד", בראשות יאיר לפיד, ו"הבית היהודי", בראשות השר נפתלי בנט, נכנסו הערב (ראשון) לעימות חזיתי. העימות החל כאשר ב"יש עתיד" הגיבו לתוצאות הפריימריז ב"תקומה", המאוחדת ברשימת "הבית היהודי", ותקפו: "תדע כל אם עברייה כי הצבעתם בנט, הצבעתם אורית סטרוק. שום חיוך מתחנף או סרטון היפסטרי מגניב לא יסתירו את העובדה שפניה של "הבית היהודי" הן פניה של אורית סטרוק.

"זו אותה אורית סטרוק שהודתה לקב"ה על שלקח את אריאל שרון בטרם עת וזו אותה "תקומה" שהמנהיג הרוחני והפוליטי שלה, הרב דב ליאור, סבור כי הסיבה לחטיפת שלושת הנערים בגוש עציון, היא חקיקה "אנטי יהודית" של ממשלת ישראל" אמרו ב"יש עתיד".

במפלגתו של לפיד הוסיפו: "הבחירות היום במפלגת "תקומה" סתמו את הגולל על הניסיון של בנט להתחפש לישראלי, הליברלי, המתון והלא מזיק".

כאמור, ב"בית היהודי" לא נותרו חייבים והשיבו אש: "אנו ממליצים לחבר הכנסת יאיר לפיד שיעסוק בניקוי מפלגתו המרוסקת מהשחיתות שפשתה בשורותיה.

"אנו תוהים איך אדם, שאחד מחברי הכנסת אותו מינה במו ידיו נחקר רק השבוע, ושמקורביו הקימו את עמותות ברק ועליהם הומצא הסלוגן מושחתים נמאסתם, לא מוצא לנכון להפגין מעט צניעות כשהוא מדבר על אנשים שנבחרו בהליך דמוקרטי, זאת בניגוד לשלטון היחיד הנהוג במפלגתו".

"וזאת עוד לפני השחיתות הגדולה ביותר- לפיד תקע את שוק הדיור למען גחמותיו הפוליטיות האישיות, ורק כעת כשעזב ישראל משתקמת מהריסות כהונתו" אמרו ב"בית היהודי" לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר