פרסום ראשון

הפתעה: המפד"ל בירושלים דנה בפרישה מהקואליציה

הלם בסיעות החרדיות בעיריית ירושלים: דווקא המפד"ל שנציגיה בעירייה נותנים את הרוח הגבית הגדולה לראש-העיר ניר ברקת, מתכנסת לדון בפרישה שתגרור החוצה גם את החרדים. ברקת "גייס" בדחיפות את חבר-הכנסת זבולון אורלב להצילו. כל הפרטים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |

התרוצצות שכזאת מלווה בחרדה רבה לא הייתה בלשכת ראש עיריית ירושלים ובסיעות החרדיות שבעיר, מאז תחילתו של המשבר הנוכחי על חילולי השבת ופתיחת החניונים.

ומי שגורמים הפעם להתפתחות החדשה הם דווקא אנשי המפד"ל בירושלים, שביוזמת יושב ראש מועצת הסניף של המפד"ל בירושלים, העו"ד הרצל יחזקאל, עומדים להתכנס ביום רביעי השבוע כדי לדון בהצעה ל...פרישה מן הקואליציה בשל התגברות חילולי השבת בעיר.

הדבר הכה בהלם את הסיעות החרדיות שלא ציפו שזה יבוא להן מהכיוון הזה. דווקא המפד"ל שנציגיה בעירייה, בראשותו של סגן ראש העיר דוד הדרי מפתיעים ונותנים לראש העיר ניר ברקת את הרוח הגבית הגדולה ביותר, מתכנסת לדון בפרישה שאם אכן תאושר תגרור החוצה גם את הסיעות החרדיות.

ראש העיר ברקת הופתע גם הוא לשמוע על היוזמה במפד"ל ו"גייס" לעזרתו את ידידו הקרוב ופטרונו במפד"ל, ח"כ זבולון אורלב שהחל כבר להתרוצץ בין חברי מועצת סניף ירושלים של המפד"ל בניסיון לשכנע את בעלי זכות הבחירה שלא יתמכו בהצעה ויפעלו להצלתו של ניר ברקת.

יו"ר מועצת סניף המפד"ל בירושלים העו"ד יחזקאל, שיגר היום הזמנה דחופה לכל חברי מועצת סניף המפד"ל בבירה תחת הכותרת "שומרים על ירושלים שלנו". חברי המועצה מוזמנים לישיבה שתהיה ביום רביעי בשעה 7.30 בערב, באולם הכינוסים של המפד"ל ברחוב חזנוביץ 1.

את ההצעה על הפרישה יעלה חבר וותיק במפד"ל בירושלים, אברהם צימרינג, המקווה להשיג רוב להצעתו.

הקולות במועצת הסניף בירושלים מתחלקים בין הגוש של אורלב – הדרי לקולות של חבר מועצת העיר העו"ד יאיר גבאי (בנו של הח"כ לשעבר אלי גבאי).

אם יצליח העו"ד גבאי שמאז הבחירות אינו משתף פעולה עם המפד"ל בירושלים, לשכנע את חברי סיעתו להצביע בעד הפרישה ויצטרפו אליהם גם נציגי ישיבת "מרכז הרב" יהיה לבעלי ההצעה סיכוי להביא לפרישת המפלגה.

לכן פועל עתה הח"כ אורלב בעיקר אצל ראשי "מרכז הרב" כדי לשכנעם שלא יתמכו בהצעה.

לידי כיכר השבת הגיעה ההזמנה שקיבלו הבוקר כל חברי מועצת סניף המפד"ל.

------------------------------------------------------------------------------

בס"ד יום ראשון י"ג תמוז, התשס"ט
5 ביולי 2009


"שומרים על ירושלים שלנו"

לחברות וחברי מועצת סניף ירושלים, שלומות מעיר הקודש.

הנידון: הזמנה לישיבת מועצת סניף מן המנין

הנכם מוזמנים לישיבת מועצת סניף שתתקיים אי"ה ביום רביעי א' אב התשס"ט, 22.7.09 בשעה 19:30 באולם הכינוסים ברח' חזנוביץ 1 .

סדר יום:

דבר תורה - הרב חיים פוגל שליט"א .

1. דיון והצעת החלטה בדבר קבלת דיווח אחת לרבעון ע"י נבחרנו במישור הארצי והמקומי. (קבלת החלטה להביא למועצת הסניף נושאים עקרוניים ומהותיים, לפני החלטת הסיעה).
2. דיווח נבחרנו על הפעילות במישור המוניציפאלי ודיווח מהוועדה למינהלים קהילתיים.
3. דיון עקרוני ועמדת הסניף על פתיחת החניון בשבת. (הצעת החבר אברהם צימרינג להביא להצבעה, פרישה מהקואליציה על רקע פתיחת החניון בשבת).
4. הסבר על תוכנית מתאר 2000 לירושלים ועמדת הסניף בנושא .
5. שונות.

שמחתי לראות חברים רבים בישיבתנו האחרונה, המעוניינים לשוב לפעילות ולהיות מעורים בנעשה בתנועתנו . לאחר פסק זמן ארוך ומאולץ, אנו חוזרים לעשייה .

השתתפותכם חשובה, אשמח לראותכם.

בברכת חברים נאמנה

הרצל יחזקאל, עו"ד
יו"ר מועצת הסניף

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר