עולם התעסוקה המשתנה

מוכנות נשים חרדיות לקראת הביקוש בעולם ההיי-טק

אחרי תקופה בה כולנו עשינו חשבון נפש עם עצמנו איפה אנחנו רואים את עצמנו בעוד כמה שנים מהיום? ראוי שנתבונן בנוגע לעולם התעסוקה לאן פניו מועדות (לימודים, מקודם)

עולם ההיי-טק הוא תמיד חוד החנית בשינויים ובעיקר ביעילות הארגונית (צילום: פלאש 90)

העולם התעשייתי כולו עובר שינוי, ועולם ההיי-טק הוא תמיד חוד החנית בשינויים ובעיקר ביעילות הארגונית. אחרי תקופה בה כולנו כבר עשינו חשבון נפש עם עצמנו, חשבנו על צורת החיים שחיינו בה עד כה, רובנו הרגשנו את הצורך בשינוי, בהתפתחות, בהתקדמות. בתוך כל השגרה השונה שמוטלת עלינו בעל כורחנו, יש שאלה אחת שצריך לשאול: איפה אנחנו רואים את עצמנו בעוד כמה שנים מהיום? מה ייתן לנו את הפתרון שאנחנו מחפשים ומחפשות?

דואגת לעתידך? כנסי >>

אנחנו במרכז י.נ.ר תמיד בין הראשונים לזהות את הצרכים התעסוקתיים ולהעניק פתרונות לימודיים לכל מי שמעוניין לגדול ולהתפתח ומצעים מגוון תוכניות לימוד במסלולים ייעודיים ובלעדיים.

לקראת הביקוש בעולם ההיי-טק שמתפתח גם בימים אלו, אנו מוציאים לדרך את תוכנית "רבבה" המיועדת לבוגרות סמינר המעוניינות לרכוש תואר ראשון אופרטיבי במדעים, בהדגשת מדעי המחשב, במסלול תורני וחברתי המתאים לסגנון החיים שלהן. התואר משולב עם לימודי קודש, מוצע בשכר לימוד אוניברסיטאי וניתן מטעם האוניברסיטה הפתוחה.

אם גם את בוגרת סמינר, ברמה תורנית ולימודית גבוהה, ומעוניינת להשיג תואר יוקרתי שייפתח עבורך דלתות בעולם ההיי-טק - בתוך שלוש שנים ובלימוד של פעמיים בשבוע תוכלי להפוך את עצמך למצרך מבוקש בעולם התעסוקה ולהזניק את הקריירה שלך כמה שלבים קדימה.

אל תתפשרי על העתיד שלך ובואי לרכוש מקצוע מבוקש במסלול שמתאים במיוחד עבורך!
כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר