הפתעה בקמפיין:

עולם התורה הליטאי מתגייס לימין ראש הישיבה החסידי

הפתעה בקמפיין 'ליבנו בתורתו': הדף שהביא עד כה את המספר הגבוה של התרומות הוא דף בני ליטא שמופעל על ידי מספר בחורי ישיבות מבחירי עולם התורה הליטאי (חרדים)

ראשי קהילת הגר"ש אלתר המצויים בעיצומו של קמפיין 'ליבנו בתורתו' שהחל הבוקר וימשך עד מחר בחצות הלילה, הופתעו לראות מיהו הדף המוביל מבחינת מספר התורמים. מדובר בדף ההתרמה של בני ישיבות ליטא שהתגייסו לעמוד לצדו של ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר ולימין מוסדותיו.

החיבור בין ראש הישיבה לעולם הישיבות הליטאי הוא חיבור ישן

החיבור בין ראש הישיבה לעולם הישיבות הליטאי הוא חיבור ישן שהחל כבר לפני עשרות שנים ומבוסס על דרך לימוד משותפת ועל הערכה הדדית. כידוע, הגר"ש אלתר מצוי בקשר קרוב עם גדולי ראשי הישיבות כמו הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סבלודקה, הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון ועוד.

תלמידי הישיבות וולפסון (בה מסר ראש הישיבה שיחה לפני חג השבועות האחרון) סלבודקה, חברון מיר ועוד התאחדו יחד ופתחו דף התרמה מיוחד תחת השם 'בני ליטא'.

מאחר ובני הישיבות אינם מחוברים לרשת, הם יצאו פיזית אל מוסדות התורה והיכלי הישיבות והציבו דוכני התרמה. ההיענות הייתה מרשימה. עד כה, זהו הדף עם מספר התורמים הגדול ביותר בקמפיין, עם כ-350 תורמים.

תחילה הציבו לעצמם הבחורים יעד של שלוש עשרה אלף, אך אחרי שהגיעו אליו מהר מאוד, העלו את היעד לשלושים אלף שקלים. מדובר בסכומי כסף קטנים שנאספים מאברכים שכל פרוטה מחושבת אצלם, והם רואים זכות עצומה בתורמה לקהילתו המתפתחת של הגר"ש אלתר.

ראשי קהילת הגר"ש אלתר הביעו התרגשות והערכה לחיזוק הגדול שקיבלו מבני הישיבות: "מלבד סכום הכסף החשוב, יש פה אמירה משמעותית וחשובה שבני התורה עומדים לצדנו, ואנו מעריכים ומודים על כך. כל מי שתרם ויתרום, מחזק את ידי הקהילה, רבניה ותלמידיה, וכמובן עומד לצדו של ראש הישיבה במסירות נפשו למען התורה הקדושה".

רוצים להתעדכן מה קורה במגבית 'ליבנו בתורתנו'? - הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר