שירות חדשני

מאוחדת מציגה: הפקה נוחה ומיידית של התחייבות מהבית ומכל מקום

מאוחדת ממשיכה להרחיב את סל השירותים הדיגיטליים ומשיקה את שירות "התחייבות מרחוק" במסגרתו תציע ללקוחותיה אפשרות להפיק התחייבות (טופס 17) דרך האתר או האפליקציה באופן אוטומטי (בריאות)

הפקת התחייבות בצורה דיגיטלית מייעלת את התהליך, חוסכת זמן והגעה פיזית של הלקוח למזכירות הרפואית (צילום: יח"צ)

לצד מהפכת שירותי הרפואה מרחוק בעולם הבריאות, מאוחדת מגדילה את היצע השירותים הדיגיטליים ומשיקה ללקוחותיה שירות חדשני "התחייבות מרחוק" להפקת התחייבות (טופס 17) באופן דיגיטלי משולב באוטומציה, בצורה קלה, מהירה ונוחה למשתמש, דרך האתר או האפליקציה.

הפקת התחייבות בצורה דיגיטלית מייעלת את התהליך, חוסכת זמן והגעה פיזית של הלקוח למזכירות הרפואית, חוסכת התעסקות בירוקרטית ומתבצעת בצורה מיידית ומהירה. לראשונה שולבה אוטומציה בתהליך הפקת ההתחייבות, כך שניתן באמצעות ארבעה הקלקות לקבל אישור ולהפיק התחייבות באופן מיידי עבור מרבית הבקשות הרגילות. בקשת התחייבות מורכבת יותר, תקבל גם היא מענה דיגיטלי ותועבר לטיפול המרפאה כשכל תהליך הדיאלוג עם המרפאה והטיפול יהיה באמצעות האתר או האפליקציה.

ההתחייבות נועדה לשימוש עבור הלקוחות מטעם הגורם הרפואי המבטח לצורך קבלת שירות רפואי אצל ספק שירות, מתוקף התקנות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, הכלול בסל הבריאות. תהליך ההפקה נחשב עד לא מכבר לתהליך ארוך ומייגע ולא תמיד שקוף למטופל. במידה וההתחייבות לא אושרה במיידית התהליך יכול היה להימשך במשך מספר ימים. הפקת התחייבות באמצעות שירות "התחייבות מרחוק" תתבצע בשירות מהיר כשתחילה יתאפשר לבחור באמצעות הטלפון הייעודי את סוג ההפניה, לאחר מכן בחירת הספק (נותן השרות), בחירת מועד הפעולה ובסוף תופק ההתחייבות. התהליך מתנהל בעזרת כלי אוטומציה מתקדמים כשהיתרונות העיקריים הם התייעלות, צמצום בירוקרטיה וקיצור התהליך.

"תחום הרפואה מרחוק ממשיך להתפתח והוא ללא ספק הופך להיות חלק מרכזי מרפואת העתיד", אומרת חנה שילדר, ראש אגף דיגיטל במאוחדת, "בעזרת המהפכה הדיגיטלית כל לקוח יכול לצרוך שירותים רפואיים בדרך שמתאימה לו, מרחוק או מהמרפאה. בשילוב עם כלים מתקדמים אנו פועלים לייצר חווית לקוח חדשה ומתקדמת. אנחנו ממשיכים בכל עת לפתח ולהוסיף שירותים חדשניים נוספים שיקלו על הלקוחות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר