היום הארוך בשנה

היום, (21.6) הקיץ הגיע באופן סופי וב'רמי לוי' מוכנים כמו שצריך!

היום ה 21.6, כ"ב בסיוון זהו 'יום נקודת ההיפוך' היום הארוך ביותר בשנה. לא הכוונה שהוא יותר מ 24 שעות, אלא ביום זה שעות האור הן הרבות ביותר והלילה הוא הקצר ביותר בשנה. למעשה, ביום זה נגמר האביב והקיץ מתחיל להכות במלא עוזו וחומו. ורמי לוי? מוכנים בכל הכח (קיץ)

קיץ ברמי לוי (צילום: רמי לוי)

'רמי לוי' כאן כדי לרענן לכם את הקיץ ולתת משב רוח מרענן ומנוחה קצרה במהלך היום, או בשעה מאוחרת עם מלאי מוצרים בכשרויות מהודרות ובמחירים המיוחדים של רמי לוי שיהפכו את הקיץ ממעיק לפרשי וקצת קריר
כמה רעיונות שיקררו אתכם:

  • המותג הפרטי של 'רמי לוי' התחדש לאחרונה בסדרת תה חדשה וטעימה. קחו חליטת קמומיל, מים קרים וקוביות קרח. ערבבו בחוזקה ורסקו במעט את קוביות הקרח בכוס זכוכית גבוהה, ותתרעננו.

  • במקרר הגלידות עשרות סוגי גלידה בטעמים מפתיעים שכיף לעצור ולהתקרר איתם. תנו לילד כדור גלידה קטן כשחוזר מהלימודים עד שארוחת צהרים מוכנה, הגלידה תעסיק אותו כמה דקות ואתם תוכלו לחמם במהירות את ארוחת הצהריים.

  • במותג הפרטי של רמי לוי מגוון פירות קפואים לשייק טעים: מנגו, תות, אוכמניות. לאחר שהשכבתם את הילדים במיטות תסגרו בשקט את דלת המטבח תפעילו את הבלנדר עם פירות קפואים וחלב ותקבלו אנרגיה 'לשקם' את הבית מהבלגן שהיה אחרי הצהריים.

*המובא לעיל המלצה בלבד
רמי לוי שיווק השקמה - סל הקניות החרדי הזול במדינה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר