מהפיכת הבישול הבריא

מומחי אלקטרולוקס בשו"ת מרתק על מהפיכת הבריאות

הבישול הבריא, צובר תאוצה ואהדה רבה בסצנת הקולינריה בארץ. לצורך כך, הושבנו את מומחי אלקטרולוקס - מובילי מהפיכת הבישול הבריא לשו"ת קצר • וכמובן: במה זכתה זוכת תחרות השפיות ב'כיכר השבת' (אוכל)

בישור בריא מבית אלקטרולוקס (צילום: אלקטרולוקס)

הבישול הבריא, צובר תאוצה ואהדה רבה בסצנת הקולינריה בארץ. לצורך כך, הושבנו את מומחי אלקטרולוקס - מובילי מהפיכת הבישול הבריא לכמה שאלות שכולנו רוצים לדעת:

אלקטרולוקס מובילה בשנים האחרונות מהפכת בריאות. מה גרם לכם, חברה מצליחה בייצור מוצרי חשמל לקדם את נושא איכות הסביבה ועולם בריא יותר?


העולם כפי שאנחנו מכירים אותו משתנה וצפוי להשתנות ללא היכר בעשורים הקרובים. מתוך הבנה בחשיבות נושא זה, ומתוך חשיבה על עתיד ילדינו והדורות הבאים, אלקטרולוקס כחברה מתמקדת בייצור ופיתוח מוצרים ידידותיים יותר לסביבה, שיסייעו לצמצם את הנזק הסביבתי של מוצרי החשמל בעולם וכמו כן, משקיעה מאמצים בהסברה ועידוד המודעות לאורח חיים בריא יותר ומודע יותר לסביבה. אנו מאמינים כי בזכות מאמצים אלו נוכל לקדם עתיד טוב יותר עבור העולם.

אלקטרולוקס יצאה בפעילות מפתיעה והביאה לפרונט את חומרי הגלם הנקטפים מהשדות. איך יוצרים מודעות יפה ובריאה למזון בריא טרי ולא מתועש?


באמצעות חינוך והסברה, אלקטרולוקס מראה כיצד ניתן לחיות בצורה בריאה יותר, בצעדים קטנים וללא שינויים משמעותיים בחיינו. איך ניתן לשמור על המזון טרי יותר לאורך זמן- באמצעות טכנולוגיות קירור מתקדמות יותר. איך ניתן ליהנות מאוכל בריא, מחוויית טעם ומרקם מושלמת, בזכות אפיה ובישול נכונים ומותאמים. כך, אנו כצרכנים נהנה מאוכל בריא יותר, תוך צמצום הנזק הסביבתי על העולם וכאמור, ללא שינויים משמעותיים בהרגלים ובאורך החיים שלנו.

המתנה שנתתם לזוכה בתחרות הוא סיר טיגון ׳AIRFRYER׳. מה מיוחד בסיר טיגון הזה ולמה להעדיף אותו על פני טיגון במחבת רגיל ולבריאים שביננו טיגון על פלנצ'ה?


באייר פרייר מקבלים תוצאות זהות לטיגון במחבת אבל כמעט ללא שימוש בשמן והכי חשוב בזמן מאוד מהיר, מקבלים גם אוכל בריא יותר וגם מהיר יותר. ובמקביל גם חוסכים באנרגיה לעומת בישול או אפיה רגילים. שירות ואחריות של היבואנית הרשמית מיניליין. להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל הנבחרות ובאתרי הסחר המורשים.

'אלקטרולוקס' לחיים טובים יותר בבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר