גם לכל ימות השנה

תנובה מציגה מגוון מוצרים חדשניים לתשעת הימים

בסמוך לתשעת הימים, תנובה משיקה מגוון מוצרים חדשניים לבין הזמנים ולכל ימות השנה. בין מגוון המוצרים החדשניים, יוגורט GO בטעם טבעי, מעדן יולו עם שברי בייגלה, מאגדת משקאות BIO אישיים על בסיס שיבולת שועל ושקדים, משקה בריסטה אורז ושקדים ועוד. מגוון המוצרים בכשרות מהודרת (צרכנות)

"תנובה נערכת לספק את הביקוש המוגבר למוצרי החלב המוכרים והאהובים" (צילום: יח"צ)

ברשימת מוצרי החלב החדשניים שהושקו לאחרונה - סדרת יולו בייגל- מעדן חלב ומעדן שוקולד בלונד בתוספת שברי בייגלה; סדרת אייס קפה – משקאות קפה קר בכוסות אישיות המיוצר, לראשונה בישראל, מחלב טרי; סדרת יופלה שייק ((Yoplait SHAKE - סדרת שייקים על בסיס חלב, חיידקי יוגורט ו-30% פרי בכוסות אישיות; סדרת צ'אי קר בכוסות- תה קר על בסיס חלב טרי; דיאט יופלה בטעם מרנג לימון בגביע 150 גר; יוגורט GO בטעם טבעי עם 20 גר' חלבון בגביע 200 גר'; מעדן תנובה דיאט בטעם קרמל מלוח בגביע 150 ג' ורק 45 קלוריות לגביע, בכשרות בד"צ ועדת מהדרין וכן משקה בריסטה אורז ושקדים בקרטון 1 ליטר בכשרות בד"צ העדה החרדית.

עוד הושקו מגוון מוצרים הנמכרים באריזות משפחתיות: מאגדת זוג גבינה צהובה עמק 2 יחידות במשקל 600 גר' כל אחת, מארז יופלה תות 12 יחידות במשקל 100 גר' לגביע 100 מאגדת משקאות BIO אישיים על בסיס שיבולת שועל ושקדים 6 יחידות במשקל 100 מ"ל כל אחד, כולן בכשרות בד"צ העדה החרדית. מאגדת קרלו שוקולד בננה המכילה 8 יחידות במשקל 100 גר' כל גביע בכשרות בד"צ ועדת מהדרין.

בנוסף, המוצרים האהובים חוזרים למדפים במהדורה מוגבלת: דיאט יופלה קיווי בגביע 150 גר' , טיובים להקפאה בטעם תות בננה, קוטג' עם זעתר ואייס קפה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל בקרטון 1 ליטר.

הראל יהודה, מנהל יחידת מגזרים קונצרני בתנובה אומר: "בתנובה מודעים לכך, שהתפריט של המשפחה שומרת המצוות בתשעת הימים שונה מזו של כל ימות השנה. בתשעת הימים ובבין הזמנים יש באופן טבעי דרישה וחשיפה למוצרי חלב. תנובה נערכת לספק את הביקוש המוגבר למוצרי החלב המוכרים והאהובים".

בהתייחס למגוון המוצרים החדשניים אמר הראל יהודה: "בשנים האחרונות חטיבת החלב בתנובה מובילה מהלכים רבים ופורצי דרך. בתור חברת המזון הלאומית אנחנו חייבים להביא ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר והטעימים ביותר. כך יש לנו כיום סדרת של קפה קר עם חלב טרי לראשונה בארץ, השקנו גם צ'אי קר עם ויסוצקי שמגיע בשלושה טעמים ייחודיים – מסאלה, ורדים וקרמל וממש בימים אלה יצאה סדרה של יופלה שייק שגם היא מגיעה בכוסות אישיות של משקאות חלב עם 30% פרי. החדשנות הזו מאפשרת לנו להגיע למגוון רחב יותר של קהלים, ולהציע להם מגוון עשיר של טעמים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר