מוטי..  נתנאל ישראל  סורוצקין  רולי דיקמן
מחברים נוספים
אבי בנטוב
אודי צמח
אורי אורבך
אלי שפירא
ברוך שובקס
ד"ר אביעד הכהן
ד"ר עמוס ברדע
דוד חכם
דנה ורון
דני קושמרו
הרב אייל אונגר
הרב אליהו ישראלי
הרב יצחק קוסובסקי
הרב יצחק שקופ
הרב ישראל פינטו
זלמי יואלי
חברון גרנביץ
חיים פישר
חיים קליגר
יאיר לפיד
יהודה שלזינגר ישראל היום
יעקב וידר
יצחק נחשוני
יצחק פינדרוס
יצחק קקון
ירוחם אסטריכר
ישראל גולדשמיט
מאיר גל
משה פרידמן
נתי לסרי
נתן שקרצ'י
עו"ד איתמר בן גביר
עו"ד דודי הלפר
עו"ד ישראל באך
עו"ד ישראל תעיזי
רבקה שורץ, עו"ד
שושי שטוב
שלהבת חסדיאל
שלום קרומבי
שמואל הלוי
חיים קליגר

חיים קליגר

ליצמן בטקס יום הזיכרון - אז מה אנחנו החרדים? // חיים קליגראז מה אנחנו החרדים? // חיים קליגרו' באייר תשעז14
מי אנחנו הציבור החרדי? איפה אנחנו ממוקמים על הסקאלה הזו שבין הישראליות העכשווית לבין החרדיות המסורתית השומרת על חומותיה הבצורות? התשובה מורכבת (דעות)
הנשיא ראובן ריבלין - עיתונאים, תורכם להתנצל! / חיים קליגרעיתונאים, תורכם להתנצל! / חיים קליגרג' בכסלו תשעז20
יותר מעניין ויותר מביא רייטינג זה להלום באנשי ציבור, ובפרט בנשיא המדינה, אבל האמינות והאחריות חשובים לטעמי לא פחות, אנשי התקשורת היקרים, הגיע תורכם להתנצל! (דעות)
אילוסטרציה - מִסְפָּרִים מְסַפְּרִיםמִסְפָּרִים מְסַפְּרִיםכ"ו בניסן תשעו2
אנחנו יותר אוהבים להתעסק עם כמות הבשרים הנמכרת לקראת יום העצמאות מאשר עם כמות התרופות הנדרשת לאותם אודים מוצלים מאש והכל תוצרת כחול לבן... / חיים קליגר על יום השואה (טור)
ברכת כהנים בכותל, הבוקר - מי מסוגל לשתוק? / חיים קליגרמי מסוגל לשתוק? / חיים קליגרי"ז בניסן תשעו5
אין כל כוח בעולם שיוכל לנו, אין שום גוף הזוי כזה או אחר שיוכל לערער על קדושתו של הכותל המערבי, שום פרובוקציה לא תצלח לקדושתו של הכותל המערבי • תובנות מ'ברכת הכהנים' (טור דעה)
אז מה ההבדל בין איש העסקים מבני ברק לזה מפריז? - ההבדל בין איש עסקים צרפתי לבני ברקיההבדל בין איש עסקים צרפתי לבני ברקיח' בחשוון תשעו2
על ההבדלים בין איש עסקים בפריז לאיש עסקים בבני ברק, היובש בפרסום החרדי וגם: הצעה מפתה במיוחד לאנשי פרסום חרדים • הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום ושיווק)
כותב השורות, חיים קליגר - תשע"ה בפרסום: פריצה משמעותית בדיגיטלתשע"ה בפרסום: פריצה משמעותית בדיגיטלג' בתשרי תשעו1
בסוג של שינוי מגמה, הרבה יותר חברות נכנסו לפרסום בדיגיטל. ראינו במהלך השנה גם קמפיינים שעלו רק בדיגיטל, קמפיינים של תוכן שיווקי, לא רק באנרים פרסומיים. מדור סיכום שנה (פרסום)
מתוך הקמפיין - כך בזק בינלאומי פועלת על התת מודע שלנוכך בזק בינלאומי פועלת על התת מודע שלנוי"ט באלול תשעה
הקריאייטיב במודעה של בזק בינלאומי מצליח ללא מילים, או עם יותר מדי מילים צפופות, בהן גם 'אפס אחת ארבע'. אחרי הכל, הם יודעים לעבוד עם התת-מודע שלכם. הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום)
ומה עם נהג חרדי? - נהג טוב? הוא בטח חילוני. על הקמפיין של אגדנהג טוב? הוא בטח חילוני. על הקמפיין של אגדי"א באלול תשעה25
למרות המערכות המשוכללות של אגד, הלקוחות עדיין לא מפסיקים להתלונן על השירות. אבל עכשיו, עכשיו אנחנו מדברים על הנהג של השנה, והוא בטח לא חרדי, כך לפחות ניתן ללמוד מהקמפיין (פרסום)
כותב השורות, חיים קליגר - ישראל פרוש, אל תירא מעיתונאים קטניםישראל פרוש, אל תירא מעיתונאים קטניםד' באלול תשעה32
רק השם פרוש עולה, אופס, אתם מוציאים את חרצובות לשונותיכם. עיתונאים קטנים שמבזים את שם המקצוע הזה... אולי הגיע הזמן שכדי כאילו לשמור על אובייקטיביות תבחנו כל דבר לגופו? (דעות)
הצצה ראשונה: קמפיין חדש ל"מעייני הישועה"הצצה ראשונה: קמפיין חדש ל"מעייני הישועה"ד' באלול תשעה29
הקמפיין החדש של מעייני הישועה משדר את מה שבשנים האחרונות הם מנסים לבסס: כבר לא בית יולדות, כבר לא רק מחלקות יולדות מלאות ועמוסות, אלא בית חולים לכל דבר ועניין (מנתחים קמפיין)
הנקראים
המדוברים