מחברים נוספים
אב חרדי
אהרן גרנות
אוהד שקד-מנדלבוים
אוריין רייס
אלי ג'אן
אסתי שושן
אפרים גלעד
אריה דרעי
אריה יואלי
בני רבינוביץ
דוד חכם
דנה ורון
הרב אייל אונגר
הרב בן ציון נורדמן
הרב יעקב בלוי
הרב עמיהוד סלומון
הרב פנחס גולדשמידט
זאבי רוזנברג
חברון גרנביץ
חיים ולדר
חיים כהן
ידידיה מאיר
יהונתן יוסף
יוסי שוקרון
יוסף ויצמן, עו"ד
יוסף חיים בולטון
יעל קלצקין
יצחק דרקסלר
ישראל יעקב ירט
ליפא שמעלצר
מנדי פלין
מנחם כהן, יאיר בורכוב
מני גירא שוורץ
מתי גולן
נתן שקרצ'י
עו"ד דב הלברטל
עקיבא ויספלד
צבי שמואל ניימן
רועי לחמנוביץ'
שימי סגל
יוסי אליטוב

יוסי אליטוב

סופר, עורך עיתון 'משפחה', פרשן פוליטי בכיר ומגיש בתקשורת. בשנת 2004 חיבר את הספר "בן פורת יוסף". בשנת 1997 חיבר את "שלמות הארץ", משנתו המדינית של הרבי מליובאוויטש

בדרכך, אבא: יוסי אליטוב נפרד מהגר"ש אליטוב זצ"ל | צפובדרכך, אבא: יוסי אליטוב נפרד מהגר"ש אליטוב זצ"ל | צפוי"א בשבט תשפג
מספר בשבח חבירו ולא בגנותו כלל: עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, בדברי פרידה מרגשים על אביו הגדול שנגע בלבבות של אלפים והאיר פנים לכל אדם • צפו (הספדים)
אין בטחון בה' ללא מנוחת נפש מוחלטת  • צפואין בטחון בה' ללא מנוחת נפש מוחלטת • צפוכ' בטבת תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': בריחתו של משה ממצרים לאחר שפחד מהמצרי המכה את העברי, מלמדת אותנו עומק חדש במידת הבטחון בה׳: לבטוח בה׳ פירושו, להאמין במאת האחוזים בישועת שמים שבוא תבוא ולנהל את החיים ללא שמץ של פחד ומורא (יהדות)
ההולך בדרכי יוסף זוכה לראות איך מתוך העלילה צומחת הישועהההולך בדרכי יוסף זוכה לראות איך מתוך העלילה צומחת הישועהי"ג בטבת תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': ואלוקים חשבה לטובה | כל אחד מאיתנו נקלע בחייו לסיטואציה שבו הוא עומד מול מזימה שנרקמה נגדנו. מי שהולך בדרכו של יוסף, זוכה לראות איך מתוך העלילה צומחת הישועה(יהדות)
חג ההכנעה היהודית: לקח היסטורי מהמלחמה מול היווניםחג ההכנעה היהודית: לקח היסטורי מהמלחמה מול היווניםכ"ט בכסלו תשפג
יוסף ושר המשקים: איך לצפות לישועת שמים? צפויוסף ושר המשקים: איך לצפות לישועת שמים? צפוכ"א בכסלו תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': שתי מילים בלבד בדברי יוסף לשר המשקים, זְכַרְתַּנִי וְהִזְכַּרְתַּנִי, גרמו לעונש קשה: שנתיים נוספות בבית הסוהר. אימתי ההשתדלות מוכרחת ונחוצה, ומתי היא מזיקה ופוגעת בישועת שמים? (יהדות)
מלחמת התרבות בין יעקב לעשיו • מתורת האור החייםמלחמת התרבות בין יעקב לעשיו • מתורת האור החייםט"ו בכסלו תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': בנקודת המפגש הראשונה בין שני האחים הנגידים לאחר 20 שנות נתק ופירוד, מתברר כי תפיסת העולם של השניים לנכסים שברשותם, שונה מן הקצה אל הקצה (יהדות)
והנה ה׳ ניצב עליו: כך זוכים בהתגלות אלוקית • צפווהנה ה׳ ניצב עליו: כך זוכים בהתגלות אלוקית • צפוח' בכסלו תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': יציאתו של יעקב לחרן, מסמלת את ירידת הנשמה למטה, ממחצב הנשמות ועד למקום מושבו של היצר בארץ שבו קיים חרון אף. איך מנצחים את היצר? חמשה שלבים עד להתגלות האלוקית (יהדות)
האור הגדול שהביא עשיו לעולם • צפו בפינההאור הגדול שהביא עשיו לעולם • צפו בפינהא' בכסלו תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': שתי דמויות יהודיות הגיעו לעולם על ידי יצחק: יעקב, איש תם יושב אהלים. ועשיו, איש שדה עם נטיה לרע שאמור היה לכבוש את יצרו אבל מעשיו קלקלו • מכוחו של עשיו, יהודי יכול לשבת בתוך העולם החומרי ולא לאבד את צלמו היהודי (יהדות)
מה מהותו חייו של צדיק? מה שלמדנו משרה אמנו • צפומה מהותו חייו של צדיק? מה שלמדנו משרה אמנו • צפוכ"ד בחשוון תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': חיי שרה, פטירתה וחייה הנצחיים גם אחרי פטירתה מלמדים אותנו כי חייו של הצדיק שהפך את החומר שבו לצורה, הם אלו שמחיים את שנותיו. בניגוד לרשע ששנותיו מחיות את חייו (יהדות)
עשרה ניסיונות: לשם מה נבראו הנסיונות? צפועשרה ניסיונות: לשם מה נבראו הנסיונות? צפוט"ז בחשוון תשפג
פינתו של עורך עיתון 'משפחה', יוסי אליטוב, ב'כיכר השבת': סיפור חייו של אברהם אבינו מקפל בתוכו מסר ברור לכולנו: מדוע מזמנים משמים נסיונות לאדם? לשם מה הם נועדו ומהי מטרתם? ואיך מתווה החיים של הנסיונות בחיי אברהם הוא בעצם סיפור החיים של כל אחד מאיתנו? (יהדות)
הכי פופולריים
הכי מדוברים