מחברים נוספים
אוהד שקד-מנדלבוים
איציק סודרי
אלי אדלר
אלי הלמן
אלי שפירא
אליאסף יוסף
אריה דרעי
בנימין י. רבינוביץ, יתד נאמן
בנימין ליפקין
ברוך שובקס
הרב אבא טורצקי
הרב אליהו ישראלי
הרב חיים אמסלם
הרב שלמה עמאר
הרב שמואל אליהו
זאבי רוזנברג
זלמי יואלי
ח"כ דב ליפמן
חיים פישר
יאיר בר
יואל שטיין
יניב מאירי
יעל קלצקין
יעקב מרגי
יצחק דרקסלר
ישי כהן
מיכאל קקון
מנדי פלין
משה גלסנר
משה פרידמן
נח טוניק
עו"ד דוד טולידאנו
עו"ד ישראל באך
עוז סגן
רבקה לוי
רותם ליבנת
שאול שיף
שיפי חריטן
שלהבת חסדיאל
שרון דניאל
יעל קלצקין

יעל קלצקין

איך לנקות מברשות איפור ולייבש בתיק תקאיך לנקות מברשות איפור ולייבש בתיק תקכ"ח באדר תשפג
אנו נוטות לדחות את קרצוף מברשות האיפור שלנו שוב ושוב כי לוקח להן המון זמן להתייבש וזה מאתגר כאשר אנו צריכות להשתמש בהן למחרת ב-7 בבוקר. מזל שמצאנו טריק שפותר את הבעיה הזו (יופי)
המריבה המביכה של קייט מידלטון ומייגן מרקל על... ליפגלוסהמריבה המביכה של קייט מידלטון ומייגן מרקל על... ליפגלוסט"ז באדר תשפג
המפגש המאוד מביש בין מייגן מרקל וגיסתה, קייט מידלטון, שעסק בשפופרת של - קבלו את זה - שפתון, מפורט בספרו החדש של הנסיך הארי ומסתבר, אחרי הכל, שהן אנושיות למדי, בשונה ממה שחשבנו (יופי)
וילון מוסיף המון, אבל באיזה סוג כדאי לבחור?וילון מוסיף המון, אבל באיזה סוג כדאי לבחור?ו' באדר תשפג
כל הבתים המעוצבים שמכבדים את עצמם, מתהדרים בווילונות יוקרתיים. אבל אם התרגלנו לראות בעיקר וילונות משי לבנים וחלקים, נטולי דוגמאות, כעת הם באים בצורה משודרגת (בית וסטייל)
המשרת של דיאנה חולק פרטים כואבים על ילדותם של הנסיכיםהמשרת של דיאנה חולק פרטים כואבים על ילדותם של הנסיכיםל' בשבט תשפג
הנסיכה דיאנה, כמו כל אמא טובה, תמיד רצתה שבניה יתמכו זה בזה - כך סיפר משרתה בדימוס, פול בורל. אבל זה לא כל כך פשוט כשמדובר במשפחת המלוכה, אתם יודעים (MEN)
זו מתנת יום ההולדת היחידה שהילדים שלי יתנו לחבריהם השנהזו מתנת יום ההולדת היחידה שהילדים שלי יתנו לחבריהם השנהכ"ג בשבט תשפג
ליום ההולדת של בני, אני לא צריכה עוד צעצוע (או 20) שמבלגן לי את הבית, אבל מובן לי שאף אחד לא אוהב להופיע בידיים ריקות וזו הסיבה שבגללה אימצתי את הפתרון הגאוני הבא (כלכלה וצרכנות)
בתוך הת(חום): הצבע שהולך לככב בכל המגזינים השנהבתוך הת(חום): הצבע שהולך לככב בכל המגזינים השנהכ"ב בשבט תשפג
2022 הביאה לנו שלל טרנדים של סטיילינג מהיר, קליל ובלתי מתאמץ לבית וזה טוב ויפה, אבל יש בשנה הנוכחית אנחנו רוצים לשוב למקורות ולאמץ את המראה העתיק והמכובד יותר (בית וסטייל)
חשיפה: קייט מידלטון בתמונת ילדות נדירהחשיפה: קייט מידלטון בתמונת ילדות נדירהי"ד בשבט תשפג
עכשיו אנחנו יודעים מאיפה קייט מידלטון קיבלה את כישורי הצילום שלה: אתמול היא העלתה תמונה נדירה לאינסטגרם, שבה נחשפות פניה כתינוקת וכפי שמתברר, הרגע הזה נלכד על ידי אימה (תרבות)
כך תקומו בבוקר ולא תצטרכו להתאפרכך תקומו בבוקר ולא תצטרכו להתאפרי"ד בשבט תשפג
כבר אימצנו את המראה נטול האיפור של הצרפתיות וכעת אנו מרגישות שהגיע הזמן לחקור מעט מעבר, את הבסיס. אז הנה הסודות להשגת עור פנים זוהר שמייתר כל שימוש במייקאפ או סומק (יופי)
ירקרוקתצפו: התגובה של קייט מידלטון למעריץ נרגשי"א בשבט תשפג
השבוע נסעה הנסיכה מוויילס ללידס (העיר השלישית בגודלה בבריטניה) כדי לקדם את הקמפיין החדש שלה. בזמן ביקורה, מעריץ קרא לה וביקש סלפי. שימו לתשובה (המדהימה) שלה (תרבות)
מארי קונדו: "הבית שלי מבולגן מאז שילדתי"מארי קונדו: "הבית שלי מבולגן מאז שילדתי"ז' בשבט תשפג
כוהנת הסדר הבינלאומית סיפרה שסדרי (!) העדיפויות שלה השתנו מאז שילדה. "עד עכשיו ניסיתי לשמור על הבית שלי מאורגן כל הזמן, אבל די ויתרתי", אמרה. איך נפלו גיבורים (בית וסטייל)
הכי פופולריים
הכי מדוברים