קשיים כלכליים בעיתון 'הפלס'? מחיר דמי המנוי עולה

האם הביטאון הכלכלי של הפלג הירושלמי בקשיים כלכליים? בימים האחרונים הודיעו בהנהלת העיתון על העלאת דמי המנוי בשל התנכלויות והחרם של חברות הפרסום (ברנז'ה)

המודעה למנויים (צילום ארכיון: פלאש 90)
המודעה למנויים (צילום ארכיון: פלאש 90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שרי  | 01/02/201415
בעלי גאווה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חילוני | 06/01/201414
אני חילוני שנכנס לאתר ושאפו עליו אתר ממש מסודר,מאורגן ומאיר עיניים,ללא ספק שבר לי עכשיו סטיגמה על חצי ציבור שלו מחובר לאינטרנט בטענה של טומעה,אני מקווה שהעיתון הפאנטי של אויערבך ייפול,אני מאמין כי יש לכבד את שמירת עולם התורה בכל מחי שלא פוגע בחברה,אז אני מאחל לעיתון מעומק לי שייפול ואמן והיהדות השפויה והמתונה תנצח שאוכל להיות גאה בה שוב!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מבפנים | 22/08/2014 
תודה לך, איש זר. אינני יודע האם אתה באמת חילוני, אך חושבני שאתה הראיה הניצחת לצדק ההפוך. הן תבין שאצלינו ההסכמה שלך רק מפחידה ומרחיקה מדעה זאת. בתודה - מישהו מבפנים
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק | 08/12/201313
כי כתוב בזוהר הקדוש שלפני שמשיח יגיע הערב רב יצמחו ויפרחו.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יוני | 08/12/201312
שילכו לליצמן הדראק
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ד | 08/12/201311
השבר והחורבן המפרק את הקבוצה הליטאית לגורמים הוא גמול אלוקי, על שמתלבשים כמו גוים, הילדים בבלוריות, הבחורים ואברכים בלי זקן, והנשים אם פיאות ארוכות, הפיאות בכלל לא צנועות, אין שום פיאות צנועות, וכו' נראה גם בלי יראת שמים.... מעולם לא היתה שנאה כזו, בודאי זה בירור מן השמים, לראות מי לד' אלי, מי לשם שמים ומי הם הבעלי מחלוקת, של הבריונים העמלקים והסיקריקים מרחוב חזון איש, ורחוב רשב"ם.

אני שואל ברצינות ובכאב לב חזק: מי יציל את כבוד התורה? מי יגלה לגדולי ישראל שליט"א, כי כל החרמות והנידויים והפיצולים והסילוקים וכו' רק מורידים את קרנם של גדולי התורה בעיני כל הציבור, הן החרדי, והן החילוני !!!

בלב בבני ברק, ברחוב, צועקים שהצבא הציוני הולכים לסגור ישיבות, וכאן הבני תיייירה מבני ברק בעצמם סוגרים ישיבות אחד אחר השני (מצחיק נכון?), וזה בתירוץ של כבוד התיירה!!! הכת של הבני תייירה אומרים: תסגרו את כל הישיבות שלא כורעים ומשתחוים למרן שליט"א אבל אתם עוד לא בעל הבתים על התורה!!! על דם של מי אתם סוגרים ופותחים ישיבות? איזה הסתה נגד הקב"ה. הם בעצמם מחריבים את הישיבות, והורסים את עולם התורה. ביבי נתניהו בנט ולפיד רק עוזרים להם מעט. הם עושים את העבודה נהדר בכוחות עצמם ביחד עם השטן.

לדוגמה: גם המן הרשע אמר שכולם יכרעו וישתחו אליו, מה ההבדל? נראה שאין שום הבדל, הגבאים של הגדייילים הורסים את תורת השם, (לא הגדייילים בעצמם ח"ו) רק העסקנים והגבאים, ליצני החצר מצליחים לשכנע אותם כי זה דווקא מוסיף להם כבוד? וחבל שיש אנשים מסכנים ששומעים להם, כנראה ששכחו שכולכם דהיינו כל המחריבי תורה, דהיינו כל הכת הזה, שלוחי של השטן הרוקד איתכם כל יום, כל רגע, כל דקה,כל שעה, ובכל עת. נראים כבני עמלק, ממשפחת ערב רב, רק אתם לא רואים זה משום שאתם חלק מזה. למה לשגע בחורים תמימים עם האמונות שהשתלטם עליהם רק בשביל לעשות כסף.

השבר והחורבן המפרק את הקבוצה הליטאית לגורמים הוא גמול אלוקי, על שמתלבשים כמו גוים, הילדים בבלוריות, הבחורים והאברכים בלי זקן, והנשים אם פיאות ארוכות, וכו'

תגידו מה קורה פה? תלמידי חכמים לא מרבים שלום בעולם? תוכיחו! הקב"ה אומר לנו, כולחם חייבים בכבודי!!!!! עץ חיים היא למחזקים בה.
▾ דווח על תגובה זו  +2 
כ | 08/12/201310
▾ דווח על תגובה זו  +1 
שמחה רבה | 08/12/20139
▾ דווח על תגובה זו  +1 
ההשקפה הטמאה | 08/12/20138
"חייב" לקרוא חדשות בעיתון...
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יהודי בצער | 08/12/20137
ששביל להכניס תועבה לבית...בושה

ערב רב בהיתגלמותו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ראובן מ. | 08/12/20136
לא צריך נייר, לא צריך בית דפוס , לא שירותי הפצה.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
בני תןרה | 08/12/20135
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 08/12/20134
עיתון זה של לבלרים ובעלי מכולת שמייצג את הקו של עורכו בלבד ולא את של גדולי ישראל ומיימר להיקרא "בטאון עולם התורה",מן הראוי שיסגר.

הוא אינו יותר מצהובון,בדיוק כפי שהיה היתד נאמן בימי עורכו הנוכחי של הפלס.

ולוואי וניפטר מלבלר זה אחת ולתמיד ונוקיע אותו ואת הנוהים אחריו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חימקה | 07/12/20133
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 07/12/20132
אני לא בעל ענין בשום צד, וךלא קורא לא את היתד ולא את המפלס, אבל הלבלר של הפלס שיצר מחלוקת בתוך תוכי בית המדרש, ממש בא לי להקיא, גועל, מאוס, מוקצה מחמת מאוס, די למחלוקות, רק אהבת חינם תקרב את הגאולה, כל אחד בדעותיו, אין לי כוונה שתוותר על השקפתך, אני מכבד דעות של אחרים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עייץ | 07/12/20131
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"