סערה בניו יורק: רב מואשם בגניבת ענק מילדים נכים

ארבעה בני אדם מואשמים בניו יורק בגניבת ענק של כספים שיועדו לטיפול בילדים חרדים נכים. בין הנאשמים: הרב שמואל היילר, שעמד בראש המרכז להתפתחות הילד בקווינס. הם חשודים בשימוש בכסף לצורך שיפוץ בתיהם, להנחות בקייטרינג ולמימון עסקי קוסמטיקה. אם יורשעו, הם צפויים לעונש כבד (חדשות)

 (מתוך שידורי רשת "cbs ניו יורק", שאטרסטוק)
(מתוך שידורי רשת "cbs ניו יורק", שאטרסטוק)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
צבי | 22/05/201428
בס"ד

הפושעים החרדים / הרב אליהו קאופמן

בעוד כל ה"פוקוס" של משפט "הולילנד" מופנה לאהוד אולמרט ועדה זקן, הרי שהייתי רוצה להסיט את ה"פוקוס" הזה לעברם של ארבעת המורשעים החרדים. להבדיל מימי משפטיהם של אנשי ש"ס לדורותיהם (יאיר לוי, אריה דרעי, שלמה בניזרי, שלמה דיין, יאיר פרץ ועוד הרשימה ארוכה....) הרי שהפעם כמעט ולא התלוו למשפטם של ארבעת החרדים המורשעים הדים תקשורתיים אנטי חרדיים עד כדי דימויים אנטישמיים ממש. אולי בגלל שאולמרט תפס כאן את ה"פוקוס", אולי בגלל התדמית הטובה של ה"צדיק" אורי לופוליאנסקי – המורשע המוביל, אולי בגלל ששניים מהם הינם אשכנזים שאינם נמנים על ש"ס השנואה, ואולי בגלל שהארבעה רק "נגררו" אחרי אהוד אולמרט. ובאמת , הפעם היו אלה פושעים חרדים מסוג אחר – אבל אותי הסוג הזה מפחיד יותר , משום שזו לא מעידה של מושחתים פליליים שהגה השלטון השחית אותם אלא משום שהפעם נתפסו ארבעה פושעים שהם בעצם תוצאה של נורמת התנהגות פוליטית – חרדית שמקבלת הצדקה נורמטיבית – רעיונית ע"י אלה שהחליפו את הנאמנות לתורה בנאמנות לדאגה של "מימון מוסדות התורה", ונורמה כזו מושרשת כ"מצווה" שיש להמשיך בה. וכאשר מדובר בנורמה מושרשת ולא במצב שברור כסטייה פלילית, הרי שהסכנה להשתרשות הנגע ולניתוק החרדים התורה גדול פי כמה.

מושחתי ש"ס עשו את מה שעשו בגלל בצע שלמונים ותו לא. כמוהם - אני יודע, שישנם עוד חרדים רבים גם מ"יהדות התורה", אבל אותם כאשכנזים רודפים פחות, הסכנה האלקטוראלית מהם קטנה יותר והם יודעים לבצע את עוונותיהם בחוכמה גדולה יותר ומבלי שהדברים ידלפו החוצה ו/או יסבכו רבנים בכירים. אבל הכנופיה החדשה הזו – של ארבעת הפושעים, מגיעה מזן אחר של פשע שלמונים והיא קיימת ומושרשת עוד לפני שחלמו שש"ס תוקם. זוהי השקפה חרדית בזויה – שאין לה מקום בעולם התורה, המתיישרת עם כל גנב "ממלכתי" חילוני המכהן בתפקיד בכיר במערכת הממשלתית או המוניציפאלית גם כשהלה מעיז לפשוע פלילית באופן החמור ביותר. ההצדקה להשקפה החרדית הזו היא ש"אנחנו בגלות" וש"צריך כסף למוסדות ולקדם את האינטרסים שלנו". השקפה זו היא כנגד ההלכה הפסוקה בפרט וכנגד ההשקפה התורתית בכלל ומשתי סיבות עיקריות:1) התורה מצווה אותנו ברורות נגד כל עושק וגזל ובעד ניקיון כפיים, ומעל לכל נגד חילול ה'. 2) האיסור לתת יד לשוחד ולמרמה בקרב יהודים – גם אם אינם שומרי תורה ומצוות, גדול יותר מאשר מאומות העולם. יתרה מכך, אם בגזל של שלטונות מאומות העולם אפשר להעלים עין משום "שלום מלכות" (אבל אסור להצטרף אליו...) הרי שבמעללי יהודים, באשר הם, אסור אפילו להעלים עין משום שאסור לתת לגיטימציה ליהודים שעוברים על מצוות , ואפילו כאלה שעוברים על משפט המדינה. אבל אלה שרק הממון והכבוד חשובים להם – מקרב עסקני ורבני היהדות החרדית בארץ, קידשו את עניין "הצלת הכספים למוסדות התורה" מעל לכל הלכה פסוקה ובעקבות ה"היתר" הזה הם הפכו לגנבים פוליטיים גלויים שכל ראש שר, מנכ"ל וראש עיר חילוני יודע ש"את החרדים קונים בכסף" וכן שה"חרדים שלנו יעידו תמיד לטובתנו". ארבעת המורשעים החרדים במשפט "הולילנד" – אורי לופוליאנסקי, אליעזר שמחיוף, אברהם פיינר ומאיר רבין, הם תוצאת ההשקפה הפגומה והעקומה הזו. בארבעה הללו השתמש אולמרט מתוך ידע ברור כי לא יסרבו לו ואילו הם ברו במעלליהם "מצווה מהודרת". בקיצור, הכסף מטהר ממזרים.

שנים רבות אני לחמתי ולוחם נגד התופעה הזו. החברה החרדית איננה קודש קודשים עבורי אלא קודש הקודשים שלי נקרא "תורת ה'". החברה החרדית איננה עבורי מטרת השתעבדות "ראשונית" (במובן הסוציולוגי) אלא אמצעי לקיים תורה ומצוות וכאשר חלקים מהחברה החרדית ומראשייה – ואפילו "רבניה", אינם חלק מהאמצעי לעבוד את ה' ולקיים את התורה, הרי שהללו מסוכנים לי יותר מכל שאר הצבורים והסכנות , שהרי לא לחינם נאמר כי חילול ה' עומד מעל כל שאר העבירות. כרב , כעיתונאי וכעסקן נתקלתי ואני נתקל שוב ושוב בתופעה הזו – של הצדקת השחיתויות, במסווה של "הגנה על כספי עולם התורה". וכשמוכיחים את הרמאים הללו הם מחייכים בזוית הפה ומסתכלים על המוכיח כעל "תמים", מסכן או רמאי. שהרי הפוסל במומו הוא פוסל. לעולם לא אשכח את הימים שנלחמתי – מעל דפי "רשת שוקן" – במדורי "יורה דעה" בעיתון השפלה "ערים", בראש עיריית ראשל"צ לשעבר, מאיר ניצן, וגם בימים שעמד למשפט. כמעט כל עסקן ורב חרדי בראשל"צ (לרבות רב העיר דוד וולפה...) ניסו להניעני מלהמשיך לתקוף את האיש. בתחילה הם טענו כי "זהו חילול ה'". משהרמת גבות בעניין זה הם רמזו לי שראש העיר העביר להם מסר שאם אמשיך לתוקפו הוא יראה זאת בקונטקס של חרדים כנגדו. הבהרתי לכל הפונים כי לפני עומד הציווי "לא תגורו מפני איש". אח"כ הם הסבירו לי ב"ביתם הקטנה" כי "הוא יתנכל לנו בהעברת הכספים". גם שם לא נרתעתי והסברתי לפונים כי מקור טמא הריהו מטמא את הכספים חסרי הברכה שלו . לבסוף הם וראש העיר עצמו הבינו כי קורצתי מחומר אחר והרפו מהלחץ. יש לי עוד דוגמאות אין ספור לשיטה הזו – של טיהור הגזל והשתתפות בו, "לשם שמים", אבל לא אאריך. השיטה הזו גרועה משחיתות רגילה משום שהיא משרישה נורמות של גזל ופשע במקומם של חוקי התורה ומעניקה להם לגיטימציה של "קדושה".

אינני שמח מעולם על כך שאדם זה או אחר נשלח לכלא – ועוד מאיגרא רמא לבירא עמיקא, אבל מנגד אני שמח כשמתקיים ביהודים חרדים המשפט "מי שמחלל שם שמים בסתר נפרעים ממנו בגלוי", משום שכאשר זה קורה יש בהחלט סיכוי לבהלה ולתשובה מיראה מאחרים שעוד עוסקים בכך או שהתכוונו לעסוק בכך. אוי לעיניים שראו ולאוזניים ששמעו על הפגנות השמחה בעמותת "יד שרה" למורשע לופוליאנסקי. במסגרת חילול ה' קוראים למצב הזה : "עבירה גוררת עבירה". האיש הזה אינו צדיק ומי שדאגו להציגו ככזה היו דווקא חילוניים – ובכללם אנשי ימין שמאל חילוניים גם יחד, ששמחו על כך שקם "חרדי לייט" והופך לתקוותם לשינוי היהדות החרדית לכוון פחות דתי. למי שאינו יודע הרי שאחת העבירות היותר חמורות בענייני גזל היא לערב עמותות חסד עם עניינים אישיים ופוליטיים לצורך מסחר וכבוד. את לופוליאנסקי לא שלחח למשפט המדינה אלא הקב"ה והגיע הזמן שרבנים ועסקנים חרדים יתחילו לעשות חשבון נפש נגד כל אותם רמאים וגנבים שמכהנים כ"שלוחא דרבנן" ולא להגן עליהם. מי שמגן על הללו הינו כופר בעיקר ומתעלם מהשם יתברך שמו לעד עולמי עולמים שחשף את ערוותם של הללו ושלחם למשפט הפילילי כדי לחשוף את מה שחיללו בסתר. בעוד שלגבי לופוליאנסקי – האיש שרצה לגבות מס הכנסה מקבצנים חסרי ישע (!), אני בטוח שהוא עשה את מה שעשה מתוך ניגון של "כינור ראשון" מטעמו הרי שלגבי שמחיוף, פיינר ואפילו רבין אני חושב שמאחוריהם עמדו "גורמים חרדים בכירים יותר" שאישרו להם לעשות זאת ב"היתר הלכתי" של "סיוע לראש עיר שעוזר כספית למוסדות התורה". דרך אגב, במקרה של ח"כ לשעבר מש"ס הרי שהוא נתפס אומנם על שחיתות אישית במסגרת של "השלטון משחית" אך מאחורי פשעיו עמדו בכירים הרבה יותר בש"ס – שאם אכתוב את שמם ירעדו אמות הסיפים, שהסבירו לו כי זו "מצווה" לשדוד את ה"קופה החילונית", שהרי "אם אנחנו לא נגנוב הרי שהם ימשיכו לגנוב רק לעצמם"...
▾ דווח על תגובה זו  0 
התוקף | 19/05/201427
▾ דווח על תגובה זו  0 
תדהמה | 16/05/201426
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחיאל  | 20/05/2014 
מענין אריה דרעי ובניזרי קריספל מאלעד שחייב למשרד הפנים אלפים הם גם אשכנזים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דב"ש | 18/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
איתמר | 20/05/2014 
לניאדו זה שם ספרדי, אותנתי, ובוודאי ממוצא חלבי. (סורי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
כמובן | 16/05/201425
הנשים אשמות בהכל מבחינת הגברים הנחותים, עוד מימיי סיפור הבריאה היהודי ועוד הרבה לפני כן.

מצחיק שהיהדות מעולם לא הזכירה את העובדה שגברים הם גנבים, רוצחים, אונסים...

אלא כתבה שהנשים גונבות, מחטיאות, אשמות בהכל, צד שמאל, פושעות, מושחתות...

ואח"כ התורה הזו נותנת דווקא למגדר הפושע את הסמכות לנהל את העולם ולמשול בנשים הנעלות מהם מוסרית ובכל מובן אחר.

רק גברים מסוגלים להגיע לאכזריות של ניצול ילדים, גניבה מילדים, אונס וסחר בילדות, חיתון ילדות, כליאה ועוד ועוד...

והם עושים מזה הרבה כסף.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא צנוע!!!!! | 16/05/201424
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפיקורוס גמור | 16/05/201423
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 16/05/201422
נו, ובארץ בית יעקב לא עושקים את המורות באופן קבוע ?

כי "על יהדות צריך לשלם" בשביל הגיפ של המנהל...
▾ דווח על תגובה זו  0 
משהדוד | 15/05/201421
מי שיודע אנגלית רואה בעליל שלפי ההאשמה רוב ה12 מליון הלך לבתי ספר שניהל הרב, ורק על אלפים בודדים יש האשמה שתיקן בהם את האינסטלציה בביתו, שאגב נראה כבית צנוע ביותר!
▾ דווח על תגובה זו  0 
Haman | 15/05/2014 
על פי החוק בארה"ב אין לממן חינוך דתי, כל דת, מכספי משלם המיסים. רק הקרציות בישראל עושים זאת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 16/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ | 15/05/201420
▾ דווח על תגובה זו  0 
לבן | 15/05/201419
ובפרט כזה סכום קטן
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מיכה | 20/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אופטימי | 15/05/201418
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושי | 15/05/201417
צועקים על צניעות ומאשימים את הנשים בצרות הדור בזמן ש"לא תגנוב" מופיע בעשרת הדיברות ורבנים ודמויות ציבור חרדיות חוטאים בזה שוב ושוב וכאילו התרגלנו..

לא יוצאים נגד זה בפומבי, לא ראינו קריאות גנאי, פאשקווילים ווועד לטוהר מחננו שהוקם נגד הגנבים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לסרי | 20/05/2014 
שאלה רטורית למחשבה

רוצה שהילדים שלך יגדלו עם בקורת על הרבנים שלהם, הרי אם זה יהיה ככה לא תזכה לראות נחת דקדושה מהדורות שלך, כי מה אם הרב אמר לא לקנות איפון ומה אם הרב אמר ללכת רק לחוף נפרד תחשוב.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ZEHAVIT | 15/05/201416
שימוש ציני בשם הרב לגניבת כספים-כאמור על כל רב המנהל ישיבות להביר עניו מהספרים ולבדוק את נושא החומר, "אתה אחראי על החלק העיוני ואתה על הניהולי /כספי יכתים את כולם במקרה של תקלה

חבל
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואב ברין | 15/05/201415
לא לא רב ראשון ולא אחרון שנאשם בדברים כאלו, גם בארץ לא חסר אנשים שחייבים כסף ולא משלמים את חובתם, מה שאכפת לי בקטע הזה זה החילול השם וחילול שם עם ישראל, שאומרים שאצל שומרי מצוות הכל כסף, ומלבד זה חז"ל אמרו גזל מקטרג בראש. השם ישמור ויציל אותנו מאנשים כאלו שכל מה שמעניין אותם זה כסף וכסף, ולא מפריע להם שכבוד שמים מתחלל בגויים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרים | 20/05/2014 
האם אתה מקפיד כ"כ שיהא שם שמים מתקדש על ידך בכל הליכותיך 24 שעות ביום? רב זה כן, אתה ?. אז בא לא לדבר על רב בא בימים שכל פרטי הסיפור לא ברורים עדיין ועוד שכפי השמועות הכספים הלכו לביה"ס, ומי אומר שהוא עשה את זה אולי מנכ"ל המוסד והוא הואשם,והתקשורת בעולם לדאבונינו מחקה את התקשורת בארץ ומתחרה מי אנטישמי יותר גדול. בא נקיים נצור לשונך ונשתוק אפילו אם אנחנו חושבים שיודעים הכל, כי אנחנו רק חושבים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
עומר | 14/05/201414
כי כולם גנבים היום

ומי שלא אז הוא רק עושה קידוש השם
▾ דווח על תגובה זו  +2 
רינת | 14/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 14/05/201413
▾ דווח על תגובה זו  -2 
יהודי המום | 18/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
נקוה לטוב | 18/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חילוני חכם  | 14/05/201412
אבל מסריח

טעיתם בגדול לפני השואה טעיתם בגדול אחרי השואה לעתיד לבוא ישראל ילמדו תורה והגויים יעבדו

לעתיד לבוא לא הגיע מה שאתם מקבלים זה קבלת דבר במרמה עוון הגזל מקטרג עליכם כך היה בגרמניה גרמניים עבדו וחרדים קבלו קבר במרמה על גב העובדים איש אחד ששלח הקבה שם בוף

ברוך דיין האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
מזהה פישרים | 14/05/2014 
סבתך הייתה מספיקה להתחתן עם גרמני גוי (או שמא כך היה...)

כאילו שהחילונים לא גונבים. הסורגים בביתי הם בגלל חרדים או חילונים? הסכין שהבן האומלל שלך מחביא בדרכו לבית הכלא (סליחה בית הספר?) היא בגלל חרדים? רוב מוחלט של חילונים בבתי הכלא הם בגלל חרדים? 770 מליארד ש"ח נזק פשיעה בעשר שנים בגלל חרדים? אולי תשאל את סבך הגרמני אם הוא רצח את היהודים בגלל חרדים או בגלל ה"אוטו אמנסיפציה" שאירגנה משפחתך המתבוללת
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן סגל | 14/05/201411
חרדים וכסף לא הולכים ביחד. לתת לחרדי שליטה על כספי ציבור, זה לתת לחתול לשמור על השמנת. רואים כסף, שוכחים כל התורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקלה | 14/05/201410
▾ דווח על תגובה זו  +2 
מיכה | 14/05/20149
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חלמאי | 14/05/20148
▾ דווח על תגובה זו  0 
נקוה לטוב | 18/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שולם | 14/05/20147
סדנא דארעא חד הוא. מיום ליום אנו שומעים על עוד רבנים גנבים. איך הגענו למצב זה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רינת | 14/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 14/05/2014 
מדוע זה קורה לנו ומה התיקון שאנו צריכים לעשות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנדי | 14/05/20146
▾ דווח על תגובה זו  +1 
גפני מאשה | 14/05/20145
מה עם הנייעס זה אתר חרדי או לא???????
▾ דווח על תגובה זו  +1 
רפאל | 14/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
עופר | 14/05/20144
▾ דווח על תגובה זו  +1 
תלמיד מרן | 14/05/20143
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם | 14/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
ניו יורק | 14/05/2014 
נתפשים הספרדים בשחיתות כגון אנשי ש"ס
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת כואבת | 16/05/2014 
שלו בין אם הם חילונים בין אם הם חרדים אחוות שכנזים

שם בארה''ב השופט שם קצוץ על מוצא הנאשם

הספרדים בארץ בגלות
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברק | 14/05/20142
איר לוי זכאי! רפאל פנחסי זכאי! יאיר פרץ זכאי! עופר חוגי זכאי! הייתכן ששומרי מצוות יגנבו? או יקחו שוחד רחמנ"ל?
▾ דווח על תגובה זו  +3 
nati | 14/05/20141
עכשיו יתחילו כל מסעי "הוא זכאי" .

עצוב לראות. חילול השם עולמי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +2 
בקרוב | 18/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 15/05/2014 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בן אדם כאוב | 20/05/2014 
מי גונב ממי

מי משלם מיסים ומקבל יחס זבל

מי מקצץ מפת לחמם של אנשים שמשלמים ארנונה כמו כולם

מי היא המדינה שנמצאת בתחתית הרשימה בחוסר תזונה אנושית

מי היא המדינה שנמצאת בתחתית הרשימה בתמיכת ביטוח לאומי למשפחות.

מי היא המדינה שמקימים סניף בכלא של ראשי שלטון גנבים מושחתים שלא טעמו טעם מחסור?

הגענו למצב שכל שקל שמקבלים אומרים תודה, לך לעשות שיעורי בית איך שהולך באירופה ובארה"ב
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"