תחקיר "דיגיטל": שירות הלקוחות למחשבים של דל וסמסונג בישראל באמת עוזר ללקוחות?

לאחר שתחקיר "דיגיטל" הקודם בסדרה תיאר את תלאותיו של מי שמנסה לתקן מחשב של חברת לנובו. יצאנו שוב לבדוק את התנהלותן של יצרניות המחשבים ומעבדות השירות שלהם. והפעם החברות Dell ו-Samsung. התוצאות מפתיעות (דיגיטל, מחשבים)

 (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
להתרחק ממחשב... | 07/01/202115
לא להתקרב למחשב דל כל עוד אין לתמיכה בארץ "יעל מחשוב" זה לא תמיכה
▾ דווח על תגובה זו  0 
עידן | 06/08/202014
בחיים שלכם אל תיקנו מחשב שנותן השירות שלו זה "יעל פתרונות משולבים" זאת החברה הכי גרועה שקיימת בעולם !!!

תעשו לעצמכם טובה ותיקנו כל מחשב אחר..

לא לא לא לא להתקרב אליהם הם שוברים מחשבים ולא לוקחים אחריות. אשכרה שברו לי את כל המסך ניפצו אותו לגמריי ולא לוקחים אחריות!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאוכזב מדל | 24/06/201813
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 11/12/201612
שירות גרוע! מחשב תחת אחריות בתחקון חודשיים וחצי!

לא לקנות דל בארץ!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 19/09/201611
קודם כל קראתי בכתבה שיש שרות לקוחות של דל, אז זהו שאין יש מייל (כנראה בערך כמו לשים פתק בכותל) אין שרות לקוחות שאפשר לדבר איתם. יש שרות טכני שמנסה לפתור את התקלות דרך הטלפון או ע"י השתלטות על המחשב ואחרי שלא הצליחו בדרכים הללו הבטיחו לי שביום שני (היום)יגיעו טכנאים לתת שרות אז לא הגיעו התקשרתי לפני שהם סוגרים את השרות הטכני ואז אמרו לי שהמערכות נפלו והם לא יכולים לבדוק מה קרה, תשלח מייל אמרו לי . אז לזה אתם קוראים שרות? למחשב כזה אתם אומרים איכות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ניצן | 31/07/201610
מחשבים של דל פחחחחח

לא ליקנות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בוגי | 26/06/20169
שירות גרוע,זמני המתנה מטורפים,לא עומדים בהתחייבויות

לא ללכת אליהם!!!! עדיף לכל מקום אחר..יוני 2016
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 12/11/20148
בתחילת ספטמבר 2014 קניתי מחשב נייד אינספריון 14 אינטש.

אתמול (אחרי כחודשיים) הוא הפסיק לעבוד. פנייה שלי לשרות דל הניבה יחס גרוע, חוסר התייחסות באשר למועד צפוי לאיסוף המכשיר ותחושה שאני ממש לא מעניין אותם.

בקיצור כבר יומיים אני בלי מחשב ובלי מושג מה יקרה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 23/09/20147
אני אומר את זה לכל החברים, בכל הזדמנות, אם אתם מחפשים שקט נפשי - אחריות אמיתית, ולא כאלה שמחפשים להתנער ממנה - לכו על מחשב של דל. השירות של דל הוא פשוט מדהים, הם עוזרים מכל הלב, באים לקראתך למרות שלא מגיע לך (בניגוד לאחרים שמתחמקים גם כשמגיע לך), עוזרים מכל הלב, תודה לכם אנשי DELL היקרים!

יש להם מעבדה בהרצליה אבל ברוב המקרים מגיע אליך טכנאי עד הבית ומתקן לך את המחשב במקום... או שאפשר לשלוח דרך UPS בחינם את המחשב להרצליה ולקבל בחזרה באותו מקום. בקיצור, לכו על זה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 19/09/2016 
תעשה בדיקת ינשוף
▾ דווח על תגובה זו  0 
בחור | 02/09/20146
לתיקונים צריך לנסוע להרצליה!

אין איסוף והחזרה מבית הלקוח,

לא מתקנים במקום.

לאחר שבוע יש לנסוע שוב להרצליה לקחת את המחשב.

אין נקודת שליחה נוספת במרכז.

זה לא בדיוק השירות המושלם...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביתר | 29/08/20145
אני אמור לקבל שירות לנייד של סמסונג (יקר, כמו זה שבתמונה) אצל מעבדות IBM או אצל היבואן.

השירות גרועעעעע. דבר ראשון אתה פותח קריאה. רק אחרי 24 שעות טכנאי חוזר לשאול מה הבעיה.הם אמורים לתקן אצל הלקוח - אבל אי אפשר אם התיקון דורש פתיחת מחשב... (איזה תיקון נעשה מבחוץ? רמאים).אם התיקון עובר ליבואן חכה עוד יום עד שיחזרו אליך. למי שצריך מחשב לעבודה ולא למשחקים כל יום חשבוב וזה עוד לפני התיקון. מקסימום באים לקחת ממך את המחשב. התיקון לוקח הרבה זמן. לא אדיבים. במעבדה אמרו לי שהם נותנים שירות יותר טוב ללנובו כי זה ההסכם והיבואן של סמסונג עשה איתם סיכום אחר כי רצה לחסוך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי | 26/07/20144
מתי תעשו על אסוס אני מתלבט על איזה חברה ללכת ואני שבוע הבא באילת מה הסיכוי שיהיה כתבה על אסוס?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוליה | 08/07/2015 
יש דף פייסבוק שנקרא התארגנות צרכנים נגד השירות של אסוס. פשוט תכנס לשם ותבין למה אסור לקנות אסוס.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים אבני | 26/07/2014 
בלי נדר יעלה בשבועות הקרובים
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהלי | 24/07/20143
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 23/07/20142
שירות לקוחות גרוע !!!

מקבלים רק בהרצליה למעלה משבוע המתנה והתקלה לא נפתרה
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 23/07/20141
אני יכול להגיד שאני מרוצה מעל למצופה, הם לא מחפשים "להאשים אותך" , לא מחפשים להתחמק , במקרה שלי גם בעסקי וגם בפרטי הם מקבלים מבחנתי ציון של 100%
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"