תחקיר "דיגיטל": שירות הלקוחות למחשבים של דל וסמסונג בישראל באמת עוזר ללקוחות?
לאחר שתחקיר "דיגיטל" הקודם בסדרה תיאר את תלאותיו של מי שמנסה לתקן מחשב של חברת לנובו. יצאנו שוב לבדוק את התנהלותן של יצרניות המחשבים ומעבדות השירות שלהם. והפעם החברות Dell ו-Samsung. התוצאות מפתיעות (דיגיטל, מחשבים)
(צילום: shutterstock)
צפו בתמונות נוספות:
להתרחק ממחשב... | 07/01/2021
15
לא להתקרב למחשב דל כל עוד אין לתמיכה בארץ "יעל מחשוב" זה לא תמיכה
▾ דווח על תגובה זו0
עידן | 06/08/2020
14
בחיים שלכם אל תיקנו מחשב שנותן השירות שלו זה "יעל פתרונות משולבים" זאת החברה הכי גרועה שקיימת בעולם !!!
תעשו לעצמכם טובה ותיקנו כל מחשב אחר..
לא לא לא לא להתקרב אליהם הם שוברים מחשבים ולא לוקחים אחריות. אשכרה שברו לי את כל המסך ניפצו אותו לגמריי ולא לוקחים אחריות!!!!
▾ דווח על תגובה זו0
מאוכזב מדל | 24/06/2018
13
▾ דווח על תגובה זו0
אריה | 11/12/2016
12
שירות גרוע! מחשב תחת אחריות בתחקון חודשיים וחצי!
לא לקנות דל בארץ!!!
▾ דווח על תגובה זו0
מאיר | 19/09/2016
11
קודם כל קראתי בכתבה שיש שרות לקוחות של דל, אז זהו שאין יש מייל (כנראה בערך כמו לשים פתק בכותל) אין שרות לקוחות שאפשר לדבר איתם. יש שרות טכני שמנסה לפתור את התקלות דרך הטלפון או ע"י השתלטות על המחשב ואחרי שלא הצליחו בדרכים הללו הבטיחו לי שביום שני (היום)יגיעו טכנאים לתת שרות אז לא הגיעו התקשרתי לפני שהם סוגרים את השרות הטכני ואז אמרו לי שהמערכות נפלו והם לא יכולים לבדוק מה קרה, תשלח מייל אמרו לי . אז לזה אתם קוראים שרות? למחשב כזה אתם אומרים איכות?
▾ דווח על תגובה זו0
ניצן | 31/07/2016
10
מחשבים של דל פחחחחח
לא ליקנות
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
בוגי | 26/06/2016
9
שירות גרוע,זמני המתנה מטורפים,לא עומדים בהתחייבויות
לא ללכת אליהם!!!! עדיף לכל מקום אחר..יוני 2016
▾ דווח על תגובה זו0
ישראל | 12/11/2014
8
בתחילת ספטמבר 2014 קניתי מחשב נייד אינספריון 14 אינטש.
אתמול (אחרי כחודשיים) הוא הפסיק לעבוד. פנייה שלי לשרות דל הניבה יחס גרוע, חוסר התייחסות באשר למועד צפוי לאיסוף המכשיר ותחושה שאני ממש לא מעניין אותם.
בקיצור כבר יומיים אני בלי מחשב ובלי מושג מה יקרה.
▾ דווח על תגובה זו0
חיים | 23/09/2014
7
אני אומר את זה לכל החברים, בכל הזדמנות, אם אתם מחפשים שקט נפשי - אחריות אמיתית, ולא כאלה שמחפשים להתנער ממנה - לכו על מחשב של דל. השירות של דל הוא פשוט מדהים, הם עוזרים מכל הלב, באים לקראתך למרות שלא מגיע לך (בניגוד לאחרים שמתחמקים גם כשמגיע לך), עוזרים מכל הלב, תודה לכם אנשי DELL היקרים!
יש להם מעבדה בהרצליה אבל ברוב המקרים מגיע אליך טכנאי עד הבית ומתקן לך את המחשב במקום... או שאפשר לשלוח דרך UPS בחינם את המחשב להרצליה ולקבל בחזרה באותו מקום. בקיצור, לכו על זה.
▾ דווח על תגובה זו0
מאיר | 19/09/2016
תעשה בדיקת ינשוף
▾ דווח על תגובה זו0
בחור | 02/09/2014
6
לתיקונים צריך לנסוע להרצליה!
אין איסוף והחזרה מבית הלקוח,
לא מתקנים במקום.
לאחר שבוע יש לנסוע שוב להרצליה לקחת את המחשב.
אין נקודת שליחה נוספת במרכז.
זה לא בדיוק השירות המושלם...
▾ דווח על תגובה זו0
אביתר | 29/08/2014
5
אני אמור לקבל שירות לנייד של סמסונג (יקר, כמו זה שבתמונה) אצל מעבדות IBM או אצל היבואן.
השירות גרועעעעע. דבר ראשון אתה פותח קריאה. רק אחרי 24 שעות טכנאי חוזר לשאול מה הבעיה.הם אמורים לתקן אצל הלקוח - אבל אי אפשר אם התיקון דורש פתיחת מחשב... (איזה תיקון נעשה מבחוץ? רמאים).אם התיקון עובר ליבואן חכה עוד יום עד שיחזרו אליך. למי שצריך מחשב לעבודה ולא למשחקים כל יום חשבוב וזה עוד לפני התיקון. מקסימום באים לקחת ממך את המחשב. התיקון לוקח הרבה זמן. לא אדיבים. במעבדה אמרו לי שהם נותנים שירות יותר טוב ללנובו כי זה ההסכם והיבואן של סמסונג עשה איתם סיכום אחר כי רצה לחסוך.
▾ דווח על תגובה זו0
נתי | 26/07/2014
4
מתי תעשו על אסוס אני מתלבט על איזה חברה ללכת ואני שבוע הבא באילת מה הסיכוי שיהיה כתבה על אסוס?
▾ דווח על תגובה זו0
יוליה | 08/07/2015
יש דף פייסבוק שנקרא התארגנות צרכנים נגד השירות של אסוס. פשוט תכנס לשם ותבין למה אסור לקנות אסוס.