יהדות התורה: "גזירת הגיוס זו הדאגה הגדולה שלנו"

בפתיחת המטה המרכזי של יהדות התורה בפתח תקווה הבהירו חברי הכנסת של יהדות התורה כי "גזירת הגיוס זו הדאגה הגדולה ביותר, נפעל בעניין הזה בכל כוחנו" (חרדים)

 (צילומים: ישראל כהן, בעריש פילמר)
(צילומים: ישראל כהן, בעריש פילמר)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אברך פשוט | 17/02/20157
קשה מאוד לשמור תו"מ בתוך הציבור החרדי. כשם ש"מרוב עצים לא רואים את היער", כך "מרוב חומרות, עניינים, סגולות למיניהן וכדומה - לא רואים את עיקר הדין".

ואם בלימוד תורה עסקינן, נראה כי לא גזירת הגיוס היא הגזירה הקשה, אלא צורת הלימוד, כאשר בחורים אינם מבינים פשט ומפלפלים בסברות סרק. כמה דפים מסיימים בזמן בעיון?
▾ דווח על תגובה זו  0 
לצים!!!!!!!!... | 17/02/20156
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 17/02/20155
הפעם שלא כמו בבחירות קודמות יש ברחוב החרדי אדישות רבה כלפי אגודת ישראל. מכל עבר אני שומע רק ביקורת על המפלגה ונציגיה.

אוי לנו אם רבים ימנעו מלהצביע ל-ג' או שיצביעו למפלגות אחרות. לא נוכל במצב של היחלשות כוחה של ג' ח"ו לבוא אח"כ בטענות אלא כלפי עצמינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסף | 16/02/20154
▾ דווח על תגובה זו  0 
כ | 16/02/20153
אם הח"כים החרדיים נזכרו בגיוס אז ברור שיש בחירות אבל צריך לזכור שזו רק תעמולת בחירות ובפוליטיקה: דיבורים לחוד ומעשים לחוד...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון ביטון | 16/02/20152
שיש מלחמת קודש על כל קול
▾ דווח על תגובה זו  0 
נ ק ו ד ה | 16/02/20151
"כל הכבוד להרב פרוש שנאם אמש בכנס פתיחת מטה יהדות התורה ואמר - "גפני אומר שבראש דאגתנו זה הגיוס ואני אומר לכם - אנחנו חברי הכנסת המומים מלראות את גדולי האדמו"רים וראשי הישיבות ששבורים ורצוצים מהגזרה האיומה הזו" • "חרדה מונחת על הכתפיים שלהם שהם רואים שיש חוק כזה ואך מתקנים אותו" • "הבחירות הללו הן על גזירת הגיוס" אבל לחכים של דגל לא מעניין גזירת הגיוס כלל וכלל, הם בעד שהתגיסו, ולמה פרוש מדבר כך? חוץ ממה שהוא משקר, תמשיכו ותבינו.

בוקר טוב הרב שליט"א, התעוררתם, איפה הייתם שנתיים? כמה שוחד קבלתם לעזור לגיוס השמד? יש בחירות נזכרים בגיוס... איפה הייתם כשפלג "הירושלמי" לקחה על עצמה את העול הנורא בנושא זו, עכשיו תדברו אל הקירות.

תפסיקו לשקר (חברי הכנסת -דגל) כולנו יודעים מהקלטות שנמצאו אז, ברח' חזון איש בני ברק, שיש הרבה פשרות לגבי הגיוס מ"דגל", וזה אנו סובלים עכשיו... עד היום הזה היה נראה לכולנו ועוד ברור לנו היום שאתם מנסים לעזור לצבא בכל הגחמות שלהם- רק משום הבחירות

אתם מדברים כך... "דגל- ש ק ר נ י ם"

וזה כל האמת. נ ק ו ד ה ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"