הרבנים זעמו על התערבות בג"ץ בהלכה: "הרבנות מושפלת"

במהלך דיון במועצת הרבנות הראשית, זעמו הרבנים על כך שבכל חודש הם צריכים לדון ולהתעסק בהחלטות בג"ץ שמתערב בנושאי דת • "נצטרך פשוט להילחם על נפשנו", אמרו • בלעדי (חרדים)

הוביל קו תקיף. הרב יהודה דרעי (יעקב כהן) (צילום: יונתן סינדל - פלאש 9)
הוביל קו תקיף. הרב יהודה דרעי (יעקב כהן) (צילום: יונתן סינדל - פלאש 9)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
אבל.....  | 07/04/20167
לכבוד מעלת הרבנים שליט"א

אני יהודי פשוט ללא תוארי כבוד "רב, הרה"ג, מרן, וכו משלל תארי הכבוד בעולם התורני "אין אני מבין על מה הצעקה פתאום הרי כבר בתחילת הקדנציה של מעלת הרבנים במשרד הרבנות הראשית לישראל שבשליטת משרד ראש הממשלה כבר התחילו ניצני החידלון להיות . והתעצמו לפני כשנה במהפכה אותה מכנים שם מהפכת הכשרות בשחיטת חו"ל . (אשר היא מהפכה של ממש רק שלכיוון התהום ) . אז לא שמעו ולא ראו ולא חסו על כבודם של אנשים שמשרתים בקודש עשרות שנים במסירות נפש פשוטו כמשמעו . וגידלו בבית משרדם איש אשר גדל בבית הנבחרים בג"ץ ושמו אותו עליהם לראש בכל הקשור לניהול תקין כביכול כשומר הסף על מה שנקרא מחלקת שח"ל . כשפנו גורמים עם נסיון עשיר בתחום למעלתכם הנושאים בתואר "הרה"ר או מרן " לא שמעתם וכמובן לא שיניתם את הרעיון שיזמתם כביכול לתיקון הכשרות בתואנה שזה הכי טוב ואף שומר הסף הגיע דרככם עד כבוד הבג"ץ שאמר את דברו ללא הבנה מינימלית בתחום כמובן לטובת הממסד הרבני (בבחינת יכה יוסי את יוסי ) ממילא לא מענין את אף אחד שם בדיוק כשרות כולל הממונה על שמירת החוק במשרדכם הרועץ המשפטי . חיככתם ידיים בהנאה "הצלחנו לשנות את הכשרות לטובת הכלל" אף שגל מה שיזמתם הוא נגד השכל ההגיון ותורה שבשמה אתם מדברים כל היום .

פנו גורמים שונים לחברי מועצת הרבנות גם הם עם תארי רבנים כמובן והם שמעו בחצי אוזן ולא עשו כלום (למעט אולי 2 מתוכם שהתנגדו לשינויים כפי שהצגתם וזה מופיע בפרוטוקול שי ישיבת המועצת בענין) אבל כמו תמיד הדבר לא נגע לכבודכם הנושאים בתואר רבנים אז גם זה עבר ועד היום רק בזיונות מהנוהלים .וד"ל .

עכשיו שפתאום בג"ץ מתערב בענינים הנוגעים לכבוד שלכם כולכם צועקים מתלוננים "די להתערבות הבג"ץ וכו וכו " על בזיונות ששפכתם על מאות אנשים בשחיטת חו"ל כיניתם אותם רודפי בצע מקבלי שוחד אנשים אינטרסנטים ועד היום הם ממשיכים לעבוד לא עצרתם בעדם גם לאחר האשמות חמורות . על כל זה לא צעקתם מה בגץ מתערב מה פתאום הרועץ המשפטי מתערב בנוהלי כשרות וכוכ וכו .

כנראה אין לי אלא להגיע למה שאמרו חז"ל במשנה אבות על דאטפת אטפוך נפלתם בבור שחפרתם לכם בלי לשים לב גבר שלא היה יכול לקרוא כשכיהנו גאוני עולם לפניכם כגון הגאון הרב עובדיה הגאון הרב שפירא הגאון הרב גורן הגאון הרב עוזיאל וכו וכו

לסיום

יש פסוק בבראשית "אבל אשמים אנחנו אשר ראינו את צרת אחינו בהתחננו אלינו "ולא שמענו" על כן באה אלינו הצרה הזאת .

ממני הקטן ללא תארי רב

יהודי
▾ דווח על תגובה זו  0 
המרן מאלעד | 07/04/20166
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתפוצץ מענוה | 07/04/20165
שבה הוא לא היו"ר
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים ציליאק | 07/04/20164
▾ דווח על תגובה זו  0 
james | 07/04/20163
אחים של פוליטיקאים חברים של פוליטיקאים ובנים של ..

בודדים שם הם באמת שווים משהו.

המוסד הזה חרב .. צריך שם אנשים רציניים לא את הבובות הללו
▾ דווח על תגובה זו  0 
ששון | 07/04/20162
▾ דווח על תגובה זו  0 
james | 07/04/20161
שהרבנים שיושבים היום ברבנות חלשים מאד

הם פחות או יותר בובות של הפוליטיקאים החרדים

מה שלא היה פעם . ולכן יכולת הניהול וההתמודדות שלהם חלשה מאד מה שיוצר וואקום וממילא בגץ

לקרא לכל אחד פה גאון זה להעליב את הגאונים של פעם (הרב קוק , הרב עובדיה,. הרב גורן , הרב עוזיאל , הרב ניסים , הרב אונטרמן ועוד ..שלא לשבר על הרב הרצוג ) בקיצור יש כאן בעיה גדולה פעם הרב אברהם יוסף היה לכל היותר רם באיזה ישיבה תיכונית היום הוא מרא דאתרא. לכל זה יש מחיר שנגבה משמיא כי גם בשמים לא אוהבים את התת רמה של הארץ .

נו קדימה קללות:)

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"