"יאיר לפיד, הסתיימה לה תחפושת החרדי?"

יו"ר יש עתיד חוטף היום מטח, בכינון ישיר, מכיוונו של אחד מבכירי המחנה הציוני. הרקע: המהלך החדש של לפיד להשתחל להסתדרות העובדים הכללית, ולכבוש את ראשותה (פוליטי, בארץ)

לפיד ב-2012, באירוע בו תקף את הוועדים (צילום: מכללת ספיר) (צילום: הדס פרוש / פלאש90)
לפיד ב-2012, באירוע בו תקף את הוועדים (צילום: מכללת ספיר) (צילום: הדס פרוש / פלאש90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
Mt | 14/08/20164
האם יש מישהוא שעדיין לא חושב שההסתדרות במצבה כיום היא נזק למדינה. ????. אתם זוכרים את ימי עמיר פרץ בהסתדרות ואת אלפי השביתות. אז זה בדיוק אותו אמיר פרץ . ולכן כדאי להזהר ממנו.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שפירא | 11/08/20163
דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד דדדדדדדדיייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ייייייייייייייייייייייייייייייייייי
▾ דווח על תגובה זו  0 
צ'יקו 360 | 11/08/20162
▾ דווח על תגובה זו  0 
נתי  | 11/08/20161
אם לא הכרתם עד היום שוב הציניות חוגגת,

פעם הוא אנטי חרדי, ופעם הוא חרדי לייט,

פעם הוא לא חברתי ומתנגד לחוקק בעד העובדים ופעם הוא איש חברתי,

רבותי עוד לא הכרתם?

כשמשתלם ויוכל לשאוב מצביעים פה הוא יקושש פה וכשמשתלם שם הוא יקושש שם..

מסקנה , הבן אדם אף פעם לא היה יציב, אוהב את עצמו ויעשה כל דבר שעל ידו ישיג מצביעים, ראש קטן לא חכם ראינו את "ההצלחה" שלו באוצר, ראו מע"מ 0 - הוא נשאר עם ה0

ועדיין מצליח לשאוב מצביעים אליו ?!!!

מה השתגעתם?
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"