הטכנולוגיה מוכיחה: התנ''ך לא השתנה

טכנולוגיה חדישה של קריאת תלת מימד אפשרה לקרוא מגילה שרופה בת 2000 שנה שנמצאה בעין גדי עם שני הפרקים הראשונים של ספר ויקרא בנוסח המדויק שבידינו (בארץ)

לאחר השחזור (רשות העתיקות)
לאחר השחזור (רשות העתיקות)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
צדק | 26/09/20164
להבדיל הקוראן שנימצא בתימן והוא הכי עתיק בן 1300 שנה שונה מהקוראן שקיים היום ויותר מ 400 פעם עשו לו הגהה תורת אמת נתן לנו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי זקן | 26/09/20163
עמד על זה כבר לפני עשרות שנים פרופ' יגאל ידין המנוח שעמד בראש החפירות במצדה, וכפי שהוא כותב בספרו על חפירות מצדה, (מצדה: בימים ההם בזמן הזה) הם נדהמו לגלות שפסוקים מספר ויקרא שנמצאו בשרידי מגילות שם, תואמים לחלוטין למסורה. והוא מציין שם שהעובדה הזאת משמעותית לנושא בקורת המקרא - במילים אחרות: אם במשך אלפיים שנות גלות, נדודים, פרעות ושריפות - לא נשתנתה המסורת בכל קצווי העולם היהודי, אין שום מקום להניח שהיו שינויים במסורה מאז מתן תורה ועד ימינו, בניגוד לחלומות ההזויים של חוקרי המקרא (שרובם, כמו חלק גדול מאנשי "חכמת ישראל" רחוקים מלהיות אנשי מדע של ממש)!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אדם | 26/09/20162
בדיוק בצורה של מפת מדינת ישראל

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 26/09/20161
בס"ד

הרי ספר תורה שיש בו שינוי הקטן ביותר נפסל , אפשר לבדוק את כל ספרי התורה של כל העדות האורתודוכסיות מכל העולם, זה ודאי זהה הטקסט לחלוטין. זה ראיה שהכל הועתק מאותו מקור. הרי הלכו לגלות מכל ארץ ישראל ואם היה איזה שנוי בין ספרי התורה הרי בודאי היינו מוצאים כל מיני ספרי תורה בגרסאות שונות. והרי אין דבר כזה ספר תורה עם גירסה אחרת בטקסט.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"