המדריך לעיצוב מרחב עסקי אטרקטיבי שימשוך את הלקוחות

לפני שמתכננים עסק או מעצבים מחדש, חשוב שלאדריכל המעצב תהיה הכרות עם עולם העסקים וידע מעשי איך למשוך את הלקוחות. בקיצור, עולם שונה לגמרי מעיצוב בתים או מרחבים ציבוריים (עיצוב פנים, שיווקי)

הדמייה של חנות ספרי קודש. אסתי אבלס, אדריכלית.  (צילום: Bloomingdale's)
הדמייה של חנות ספרי קודש. אסתי אבלס, אדריכלית. (צילום: Bloomingdale's)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מעצבת | 07/08/20172
קודם כל אחדד דבר ברור אדריכל הוא לא מעצב כמו שמעצב הוא לא אדריכל. ובעיצוב פנים לעסק צריך מעצב...

ל1 מה שאתה אומר שבעצם מי שרוצה לקבל שירותי עיצוב פנים לעסק צריך מעצב שהיתה לו מאפיה חנות בגדים וחנות משקפפים לדוגמא. כי אינו דומה עיצוב חנות לעיצוב מאפיה...

כן נכנסת המומחית של מעצב הפנים עם הידע שיש לו הוא מבין את הצרכים של כל עסק ואף חוקר אותם באופן אישי. לכן עיצוב פנים לעסק = מעצב פנים עם מומחיות לעסקים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנוסה | 02/03/20171
גם האדריכל המנוסה ביותר, אם לא היה לו עסק, עדיין לא מכיר את כל הניואנסים..

נושא שלא מוזכר בכתבה והוא חשוב ביותר לעסק זו תאורה נכונה!!

עסק חשוך מבריח לקוחות.

דלפק לקופה, חשוב שיהיה ידידותי ולא דחוק בפינה, עמוס בסחורה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"