בית שמש, העיר שאלימותה אומנותה / דעה

אומרים לנו שאלה קיצונים. שייכים למקום גיאוגרפי מסוים שם. התירוץ הדלוח הזה לא מעניין אף אחד. הוא לא משנה את התוצאה. בית שמש היא עיר ששמה האלים הולך לפניה (טור)

הפגנה בבית שמש (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90) (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)
הפגנה בבית שמש (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90) (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
 | 30/09/202188
שאלה האם מישהו יודע מאיזה עשור סמל העיר בית שמש?

אשמח למענה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
Dan usa | 30/06/201787
אולי תגיד פרופסור הנכבד.

האם בדקתא במאה שערים או בפונויטש או אצל המתנחלים או בברסלב.

מזרח התיכון הוא מקום אלים וזה איפה שבחרת לגור
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצור לא מטופש | 30/06/201786
▾ דווח על תגובה זו  0 
בליקמן | 30/06/201785
בבית שמש מתגוררים רוב מוחץ של יהודים טובים, חלקם יראי ה' וחלקם יהודים פשוטים וצנועים. והוצאת שם רע על עיר זו מקוממת ביותר. הצלילים הצורמניים העולים משם אינם באים מכיוונם של רוב התושבים השלווים אלא מכיוונם של קומץ אינטרסנטים, כי בעיר זו יש כר נרחב של אינטרסים. וכמובן שגם אתה יודע זאת, אלא שגם לך יש אינטרס של רייטינג. הגיע הזמן שתתמקצע ותלמד להשיג את הרייטינג שלך בדרכים יותר מעודנות מאשר להשמיץ קרבנות שלא עשו לך רע.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם  | 28/06/201784
דב תמשיך לכתוב אנחנו ממש נהנים מהכתיבה שלך פנינים כאלו יום יום ממש מזמן לא היו יהיה לך גן עדן אתה ממש מענג את הציבור
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושב בית שמש | 28/06/201783
לא מכיר את דעותיו האחרות של דב הלברטל ויכול להיות שאני חולק עליו בנושאים אחרים אבל במאמר הזה הוא צודק בהחלט .

כתושב בית שמש אני רואה מול העיניים את האלימות ,את זה שראש העיר פשוט לא עושה כלום !!!!! פשוט לא עושה כלום הכבישים השבורים והתשתיות ,בנייה רק לחרדים כמעט ,אי טיפול באלימות ביד קשה חבל וחבל מאוד . אני לא נגד חרדים חס וחלילה ההפך אני אוהב אותם אבל נגד הקיצונים צריך להתנהל ביד קשה מאוד ,לבנות לשאר האוכלוסייה נכון שאתה ראש עיר חרדי נו אז מה איפה ואהבת לרעך כמוך צריך להיות איכפת לך מכולם,לא יכול להיות שהוא רק מגנה את האלימות אבל בפועל לא עושה כלום כנגדה -למשל להציב מצלמות בכל השכונות הבעיתיות להרבות אכיפה של חוקי בנייה וניקיון החרדים הקיצונים ואני מדגיש הקיצונים אלה שצועקים שיקצה לנשים וזורקים אבנים לפצח ראש של אישה שהולכת לא לטעמם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
bbb | 28/06/201782
bbb
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 28/06/201781
יש לו דברים נגד, לא יאמן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 28/06/201780
היגיע הזמן הפצקווילים רוב מלל של קול כל אלים גבר. כפיה של מיעות קולני קיצוני ואלים אינם משקפים ומכפישים את דעת הציבור החרדי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
זה מזיק לעניין | 28/06/201779
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי מושבניק | 28/06/201778
"לא ראיתי שום מקום שנבחר מישהו מטעם ש"ס, והתפקוד הוא בסגנון מודרני ומוסרי ראוי. אין כזה דבר. צריך לבחור ראש עיר על פי כישוריו וניסיונו בלבד, ולא על בסיס השתייכותו המפלגתית."

תתבייש לך!
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אביגיל | 27/06/201777
אני תושבת בית שמש כבר מעל 15 שנה וכל הבלאגן זה בשכונות מסיומות אין מה להכליל כאן...
▾ דווח על תגובה זו  0 
bbb | 28/06/2017 
bbb
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבנר | 27/06/201776
כתוב עוד כאלו כתבות ואם אתה צריך חומר אני יעזור לך בהרבה פשקווילים תמונות ואף סרטים איך שתוקפים את החילונים, כי כך יעזור לנו לרוקן את בית שמש מחילוניות להפך אותה לעיר חרדית תורנית שומרת שבת וצניעות

גם אין לי בעיה שחילונים יגורו בבית שמש וגם יכבדו אותם אבל שהחרדים יובילו שם ואז גם אולי יחזירו אותם בתשובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דובי | 27/06/201775
כל הכתבה כיסוי כדי ללכלך על מזרחים. אתה דומה בהתנהגותך לנאצים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מיכה | 27/06/201774
▾ דווח על תגובה זו  0 
עוזי מהוותיקה | 27/06/201773
כי רק בזכותך ובזכות התקשורת שמשקיעים להפחיד את החילונים, כי בית שמש היא עיר אלימה ולא כדאי לגור בה.

רמה ה' - שמיועד רק לחילונים, ישאר ריק, בזכות ההפחדה שלך.

כך בסופו של דבר, זה גם יהיה אזור חרדי.

ועל זה, החרדים מודים לך, מקרב לב!
▾ דווח על תגובה זו  0 
כתושב בית שמש | 27/06/201772
טוב מאוד אם הוא יגיב משהו דבר קטן נגד הקיצונים הוא רק נותן להם עוד חומר להפגין לדוגמה אם מורידים שלט אחד למחר אפשר לראות מאה שלטי צניעות וכדו' וכשלא עושים כלום אין להם אם מי להפגין אין הפגנות ץץ

אני ראיתי כמה פעמים כשעשר אנשים יוצאים להפגנה ומשטרה לא מגיע פחות או יותר עד עשרים דקות לא נשאר אף אחד ואין כלום אבל אם משטרה כן מגיע יש עצורים פחים שרופים שעות של הפגנות ומאות אנשים מגיעים .
▾ דווח על תגובה זו  0 
שושו | 27/06/201771
האיש החכם הזה מכיר רק שני אשמים בכל רעות העולם מזרחי ושס . ולצערם של שס היום יום שס
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 27/06/201770
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית שמשית | 26/06/201769
צודק באופן רעיוני אבל הגזמה חולנית
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושב בית שמש | 26/06/201768
1. לכול הסירחון הזה קוראים ״פוליטיקה״ ויש אותה בכל אירופה, והיא לא קיימת במזרח התיכון.

ומה אתה מציע? שג׳ יקבלו את ראשות העיר? או שמא ראש עיר חילוני?

2. משה אבוטבול עושה רבות למען העיר, והרבה דברים טובים, אתה יכול לבוא לבקר ולראות.

ראש עיר אמור לדאוג לכול התושבים וללכת בין הטיפות ולא להלחם בתושבים.

ודרך אגב, אבוטבול הוא הכי ותיק בפוליטיקה המקומית בלי קשר לש״ס. והוא דואג אפילו יותר לאשכנזים מאשר לציבור של ש״ס.

אז אל תבלבל את המוח

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
השמש זורחת לי  | 26/06/201767
נראה שהמגיבים נגד בעייתיים בהבנת הנקרא ,במפורש הוא כותב שזה מיעוט שמוציא שם רע לעיר

וכדרך אגב הוא מעלנ הושא כאוב אחר דיש לייחס להצלחת המיעוט הזה להפריע ללא הפסקה לזה שראש העיר רפה ידיים שזה בעייה נוספת שקוראת בעיקר במועמדים שעולים על ידי קומבינות פוליטיות

ואצל שס ברוב המקרים זה כך בלי קשר לזה שהם ספרדים.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בית שמש... | 26/06/201766
רק הפרדה תציל אותנו מהכת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד העם | 27/06/2017 
לפני שבאו חרדים לעיירת הפיתוח הפרימיטיבית הזאת שאפילו קניון לא היה שם רק את שיכוני הרצל והבלוקים של הגבעה . אבל מה שנכון נכון . ללא רמאלללה ב' והאספסוף שגר שם וחפציבה העיר היתה הרבה יותר טובה . אבל העיר הזאת לא מתפתחת לשום מקום כי העירייה זבל . סופרבוס על הפנים . העיר מוזנחת אין תעסוקה ומסחר . רק כמויות בניינים ללא שום פיתוח עירוני ואורבאני
▾ דווח על תגובה זו  0 
שי | 26/06/201765
זה ממש שקרי בולט מאחד שקרוב לקיצוניים. הכל מתחיל ומסתיים מהם. כל הכבוד לראש העיר שיודע ללכת בין הטיפות

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרח מושטק | 26/06/201764
לדב לרפואת הנפש ורפואת הגוף השתא בעגלה ובזמן קריב ונאמר

מסכן רחמנות
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי מבפנים | 26/06/201763
כל מילה בסלע מדויק להפליא

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה | 26/06/201762
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודה | 26/06/201761
גם הפעם דב צודק

כל הכבוד, כל מילה בסלע

אכן, מילים כדרבנות
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים דרוק | 26/06/201760
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הבעיה בחרדים | 26/06/201759
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוהב ישראל | 26/06/201758
אין לי ספק שהוא יחזור בגילגול של כלב משוטט בבית שמש!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ששי | 26/06/201757
דב כל הכבוד בזמן האחרון אתה מתקדם יפה וכותב ממש לעניין ,תמשיך ככה אל תחזור אחזורה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
פרענק פרנקל  | 26/06/201756
בהלברטל זורם דם פרענקי חם, לאחר שגדל בין הספרדים האותנטיים באורוגוואי, וחלק ממשפחתו אף התבוללו ביניהם, משם עבר לגור במזרח התיכון, וחושיו הפרענקיים התחדדו עוד יותר, ,ומאז ידו וקולמוסו בכל, ויד כל בו,

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריק | 26/06/201755
מה הקשר בין ראש עיר גרוע לבין נבחר ש"ס? זה שהוא לא עושה כלום למנוע אלימות, יכול להגיע גם ממפלגה חרדית אחרת...נראה שיש לכתב מגמה להקניט. 2 . "עדיף גוי שינהל את העיר" שטיות שהרבה שזמן לא קראתי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 26/06/201754
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 26/06/2017 
לא שופטים עדה שלמה
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושב העיר | 26/06/201753
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 26/06/201752
עוד רגע וזכות גדולה שאין המילים הנכונות לאמר וכבר 14 שנים היינו אשתי וילדי לגור ברחוב נחלה ומנוחה כבר הכריזו שקיבלתי אלא שיום אחרי זכה יהודי שודאי הזכות לו ולמשפחתו.

כאב לב מודעה כזו העורך יודע את העיירות במרכז

האימה ממחסור של צלם אנוש העם במתקפה כבדה כואבת הרבה צער חולי נפש וגוף קשים תעצרו תצאו למרכז ותאמינו הלב נקרע ותדברו על הנושא בצורה טהורה אתם במקום קדוש י

רושלים אוי לנו שהמחלוקת קורעת ולא תיתן מרגוע שפרסום כזה לזכות שיהודי דר ויש במילים פשוטות

"בית שמש זה גן עדן" ואני מציע לעורך מיד לעשות תשובה ולפרסם תיקון על קדושת העיר למרגלות ירושלים שבמרכז אין לנו שינה אכילה רגיעה והמלחמה פה כול שניה מתאסלמת על שונאי ישראל וחסדי ה' יתברך עלינו לחפש ולדרוש את השיחה בין אדם לחברו כול עוד וזה יהודי אין דבר שיכול למנוע רגש ורחמים בכול מחלוקת חייב להיות רחמים גדולים מאחל לתושבי בית שמש אהבת חינם שלווה אמונה ולדעת לישב דברים באהבה מצטער על האריכות רק שתדעו אלו במרכז שיודעים את הבורא יתברך עבודתם קשה באלפי שנים זמן ומודעה כזו מחלישה כוחות סליחה אם חלילה פגעתי או כתבתי מתוך ליבי דבר לא ראוי בתוך הכעס והמחלוקת אני הקטן רואה רחמים תמיד שבוע טוב לכול ישראל ולכם בית שמש.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דני | 26/06/201751
להלברטל הגזען ולכל המגיבים הגזענים אתם יודעים ומסכימים שהקבוצה האלימה היא אשכנזית אבל מי שיוצא אשם זה הפרנק התורן לפחות תסתירו את הגזענות שלכם זה כבר לא באופנה .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
jhho | 26/06/201750
יצאתי מבולבל
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודו | 26/06/201749
אתה מדבר שטויות!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אביגדור | 26/06/201748
עובדות לא נקבעים ע"פ שם שהולך לפני.

אני גר בבית שמש ואינני רואה כאן אלימות חריגה, אין כאן משהו חריג יותר ממקום אחר. גם בירושלים ותל אביב יש אלימות.

אתה קובע עובדות שאינם נכונות בעליל, לא ערכת מחקר יסודי בנושא וגם אינך גר (למזלנו) בעיר הזאת, ספק אם ערכת פעם ביקור כאן, הבורות והשטחיות שלך מדהים.

אם עובדות כאלו נקבעים לשיטתך על פי שם שהולך לפני, אז אתה בבעיה על פי השם שהולך לפניך...

ואגב ראש העיר שלנו איש יקר משכמו ומעלה שאין לך שום היתר לדבר לשון הרע נגדו, אני מוחה על כך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 26/06/201747
חרדים זה בגימטריה אלימות ... לא יצא שווה תוסיפו כמה אגרופים וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
עדינו העצני | 25/06/201746
פעם פוגע פעם לטא פוגע הפעם פגעת בול!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ר' דוד תתפכח... | 26/06/2017 
אטאט
▾ דווח על תגובה זו  0 
ציוני | 25/06/201745
▾ דווח על תגובה זו  0 
חני | 25/06/201744
זה בכלל בירושלים.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחד העם  | 27/06/2017 
ברמה ב'
▾ דווח על תגובה זו  0 
רננה | 25/06/201743
הרב משה אבוטבול צדיק...

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפי | 25/06/201742
כל מילה בסלע, בית שמש עיר שנבנית בשנים שיש את כל הזמינות הטכנולוגית והמידע הזמין להרים עיר ברמה גבוהה, ובמקום זה בונים בני ברק 2 צפוף ללא מחשבה ללא תחנה מרכזית בלי שום חשבון מחדל אחרי מחדל. בעיר מסתובבים הרבה סיפורים על מעשי שחיתות או שכן או שלא והלוואי שכבר מישהו יבוא לעשות כאן סדר. הכל אינטרסים צרים אין קשר בין מקצועיות של לנהל עיר לרב כזה או אחר.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קצת שכל | 25/06/201741
אין קשר לראש העיר, כי אין לו מה לעשות בענין כלל, וכולם יודעים את זה. אשמח לשמוע הצעה אין ניתן להתמודד עם הקבוצה הזאת. וכן, בסופו של דבר הקבוצה הזאת היא מיעוט קטן בעיר אך קולני.

איזה חדשות חיוביות צפית לשמוע על בית שמש?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 25/06/201740
אבל הבעיה לא אופיינית דווקא לשס אלא בכלל לחרדים דחושביםשהם מנהלים את השטיבעל שלהם. בכל מקרה, שאפו על האומץ

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 25/06/201739
אתה קורח בעצמו משמיץ עיר עם עשרות אלפי חרדים אתה נקרא גוי .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
סתם איש | 25/06/201738
איש רע, שרואה רק רע.

מתי כתבת לאחרונה משהו חיובי?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שולמית | 25/06/201737
ישר כח. מאסנו באלימות. אנו מבקשים עתיד חדש לילדנו בעיר.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
Meira | 25/06/201736
אולי יש מסר חשוב בתוכן ויש צורך אדיר בחנוך לכבוד הדדי וסובלנות. בכל אופן,כתבות נוטפות דעות קדומות נגד עדות המזרח לא יקדמו את המצב.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברוך  | 25/06/201735
ודעתו היא הקובעת בכל תחום שלא קשור אליו .הוא בדכ נגד ובכל כתבה הוא מחלף את הנגד מי .עוד לא ראיתי שיאמר דיברי שבח על משהו .
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון  | 25/06/201734
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 25/06/201733
אבל הבן אדם הזה לא ראוי לחוות דעת בשום נושא

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 25/06/201732
אם אתה מחפש אקשן לך לפונוביץ בכניסה לישיבה תקבל שולחן לראש מהמחבלים וכיסא בגב מהשונאים ואז תבין אלימות מה היא

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 25/06/201731
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהבתי | 25/06/201730
כמתעב קבוע את הכותב הבלתי נכבד, נאלץ אני הפעם להסכים עם כל מילה שנכתבה, ובפרט על אפסיותו וכשלונו של ראש העיר מר אבוטבול, הבובה על החוט.... וד"ל
▾ דווח על תגובה זו  0 
דנה | 25/06/201729
אני גרה בבית שמש כ16 שנים. ואני יכולה להגיד לכם שכל מה שהתקשורת החילונית מטפטפים לכם הכול שקר. מדי שבת עובר באיזור שלנו ניידת שיטור ומחכה שיצעקו לו .והוא זה שמחפש בלגנים. בשבתות אחרונים הפסיקו לצעוק והמשרה ממש מסכן שאין עקשן .תאמינו לי שזה האמת...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שירה  | 25/06/201728
קלאסיקה של גזענות אשכנזית.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 26/06/2017 
חולה על זה שספרדים שומעים את המילה "ספרדי" ומייד הם קופצים בקול ענות "גזענות".

חלאס עם הגזענות, הגזענים הכי גדולים זה אתם הספרדים. כל הזמן אתם מחפשים למה אתם יותר מסכנים מהאשכנזים. במקום להרים ראש בגאווה, במקום לפתוח ישיבות וסמינרים לתפארת, אתם מזדנבים אחרי האשכנזים, נדבקים אליהם כעלוקות...

הגזענים הכי גדולים הם הספרדים. רק אצלם יש הבדל בין מרוקאי לתוניסאי, בין פרסי לעיראקי, בין אלג'יראי לתימני..... פעם ראיתם אשכנזי שואל את חברו האם הוא ליטאי או גליציאני, האם הוא רומני או רוסי???? את האשכנזים לא מעניין הגזענות. הגזענות מעניינת את הספרדים והם אלו שיוצרים אותה....

ולעניננו, יש אנשים אלימים בבית שמש לא משנה מה המוצא שלהם, גם לא משנה מה העדה אליה משתייך ראש העיר, אם הוא ראש עיר הוא חייב לטפל בבעיה. נקודה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ציוני | 25/06/201727
מיצרת שיאים חדשים, כולו בנוי על הלקאה עצמית
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוחה נמרצות | 25/06/201726
לכל אדם בארץ יש זכות מחאה והפגנה, רק לחרדים לא???

משום מה כשזה מגיע לחרדים, פתאום שוכחים מכל זכויות האזרח הדמוקרטיות...

הדב הזה נראה לי חילוני מחופש לחרד"ק
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 25/06/2017 
תבואו לכיכר העיר עם כרזות.

כאשר מתנפלים על אדם זה לא הפגנה אלא התחלה של לינץ'.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמשון | 25/06/201725
(משלי כ"ו) - מַחֲזִיק בְּאָזְנֵי כָלֶב עֹבֵר מִתְעַבֵּר עַל רִיב לֹּא לוֹ.

כלומר, מי ביקש ממך להתערב בענינים שלא קשורים אליך?

אינך גר בבית שמש, אז התכבד נא ותחוה דעה בעניני עירך והנח לתושבי בי"ש ואל תציק.

בינתים הם מסתדרים יפה מאד ללא 'עזרתך' המועילה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמשון | 25/06/201724
ראש העיר דוקא נבחר בזכות האשכנזים, ולא בגלל ש"ס

בינתים האשכנזים הם הרוב ולא ש"ס.

אך לשני הצדדים זה היה הסדר טוב ונוח.

אז בבקשה תפסיק לחרטט לנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
גולש ותיק | 25/06/201723
האפס הזה כבר מזמן לא מעניין אף אחד.

חבל שתורידו את רמת האתר אל מתחת לאפס
▾ דווח על תגובה זו  0 
טימטום | 25/06/201722
זה רק במדינה מטומטמת ומלאה בשנאת ע"ה לת"ח. קנאת פורק עול מלכות שמים לשומר תו"מצ.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואל | 25/06/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 25/06/2017 
לא הייתה קורא לזה אלימות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 25/06/201721
שברחובות ראש העיר רחמים מלול נבחר בהתחלה מטעם ש"ס והוא עושה עבודה מצויינת ורצוי לרוב אחיו, למרות ש-ש"ס ממש לא מהווים רוב בעיר.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הלברטל | 25/06/201720
נראה לי מה שמפריע לך זה שראש העיר פרענק אבל אבוטבול שונה מדרעי ומה לעשות שהוא הגיע מטעם שס אני מקווה ששס יאבדו מנדטים פעם הבא אבל הוא מנהל טוב את העיר ומסתדר עם האשכנזים

אז בשביל מה להתסיס את העיר ולהעביר אותה לחילונים . משטרה צריכה לטפל ולא ראש העיר לך תבקש מברקת שיסתדר עם הפלג ואנשי העדה

ואני אשכנזי שעזר לאבוטבול להיבחר ועד היום לא נפגשנו והסיבה שידעתי את כוחו בהמהגת העיר

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 25/06/201719
יש לו בעיה בהבנת הנקרא ומן הראוי לא לתת לאדם כזה במה
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 25/06/201718
אם היית כותב שרמת ב בבית שמש כמו מאה שערים הייתי מבין אותך .

כמו ששאר השכונות בירושלים אפשר לגור בשלווה כך בית שמש

בית שמש היא עיר היחידה שקרובה לירושלים עם פתרונות לחרדים . האם אתה רוצה שיישארו תקועים בחניונים תת קרקעיים מהפחד ?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצחיק אז... | 25/06/201717
העלוב הזה כבר מזמן הפך לבדיחה
▾ דווח על תגובה זו  0 
דרור פרוכטר | 25/06/201716
גנבים, אלימים, הרבנים שלהם ליצנים, מנבלי פה, מחרחרי ריב, אנשי מדון.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי שואל אותו  | 25/06/201715
על אפך ועל חמתך נעלה ונצליח, ובדרך התורה נלך לקדש שם שמים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
הלמ"ס | 25/06/201714
לפי דבריך המגוחכים, הרי העיר היתה אמורה להתרוקן מכל יושביה (הנורמליים כמובן לשיטתך). שהרי מי ירצה לגור בעיר אלימה.

לפחות כמו רמלה לוד יפו ושאר הערים הידועות באלימותן.

בינתים מסתבר שבמציאות העיר צומחת וגדלה בקצב מואץ ולא רגיל ומושכת אליה עוד ועוד יהודים מכל הזרמים החרדים ואף הלאומיים, והביקוש הולך וגדל כל הזמן, למרות שמחירי הדירות כאן גבוהים בהרבה מערי פיתוח אחרים.

וכמעט שאין עזיבה לערים אחרות, (למעט אולי אצל החילוניים).

כנראה שיש מי שחושב אחרת מדברי הבלע שלך...

כי יסכר פי דוברי שקר
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמיתי | 25/06/201713
אני כתושב בית שמש (ולא סיקריק בכלל) רואה עיר של תורה, עיר של יראת שמים, עיר של חסד, עיר של אהבת ישראל וכו' וכו'...

והוא רואה עיר של אלימות!!!

כלל ידוע, עלוקה נצמדת לדם!.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 25/06/2017 
עד כדי כך שאפילו אינך רואה בה בעיה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מגוחך | 25/06/201712
השחצן האפס הזה מדבר על בית שמש בדיוק כמו שהאו"ם מדבר על ישראל...

יעני רוצה לחנך אותם מחדש...

שכולם ירקדו לפי החליל שלו
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתפלא ומציע | 25/06/201711
הנך מוזמן לעבור להתגורר בבית שמש ולהצביע לראשות העיר כראות עיניך,

עד אז, באיזה זכות הנך מייעץ לתושבי עיר אחרת?...

וכי לעצתך הם צריכים???

מדינה דמוקרטית או לא...
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישי בית השמשי | 25/06/201710
הדיוט קופץ בראש,

מי שואל אותך בכלל?

האם תושבי בית שמש בקשו חוות דעתך?

האם לדעתך הם פשוט אנאלפביתיים שאינם יודעים להחליט בעצמם על גורלם?

תתחיל להתעסק בענינך האישיים, ותפסיק להידחף לכל מקום מחפש צומי שכמוך...
▾ דווח על תגובה זו  0 
ופשוט. | 25/06/20179
ננ
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 25/06/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי  | 25/06/20178
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביתשמשי | 25/06/20177
מסכים איתך שצריך להביא גוי שיטפל בקנאים, ואז יהיה כאן שקט.

מסכים איתך שאת אבוטבול צריך לפטר, ויפה שעה אחת קודם. ראש עיר כושל שלא עושה כלום!

אבל ממתי ראש עיר מטפל באלימות? זה תפקידה של המשטרה, והיא לא עושה כאן כלום!
▾ דווח על תגובה זו  0 
הלברטומטם | 25/06/20176
היית פעם בבית שמש? דיברת עם תושביה? בדקת כמה המיעוט האלים הוא קטן שולי אבל רק קולני?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 30/06/2017 
תעיפו אותו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושבת בית שמש | 25/06/20175
רואים שעו"ד דב אינו מתגורר בבית שמש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושבת בית שמש | 25/06/20174
רואים שעו"ד דב הנכבד אינו מתגורר בבית שמש.

חבל על כל מילה...

שטויות מגובבות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תושבת בית שמש | 25/06/20173
אילו שטויות מגובבות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברך | 25/06/20172
שייכת דווקא לאשכנזים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 25/06/20171
כל כך נכון העיר הזאת מתדרדרת מיום ליום בכל התחומים ובפרט בתשתיות ..

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"