גדולי ישראל לראשי 'שובו': "אתם עושים עבודת קירוב אדירה"

לקראת פתיחת שנת הלימודים נכנסו נשיא 'שובו' והמנכ"ל למעונם של מרנן ורבנן וזכו לברכתם • סקר: 50% מאוכלוסיית ישראל מבקשים להעניק לילדיהם חינוך יהודי טוב יותר (חרדים)

 (צילום סטילס – אלי איטקין; צילום וידיאו ועריכה – דובי קורן)
(צילום סטילס – אלי איטקין; צילום וידיאו ועריכה – דובי קורן)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
קובי | 30/08/20178
האם יש קשר משפחתי בין הדיין הרב אברהם מלונדון, לגאון הרב דוד אברהם, ראש ישיבת בנין אב, מירושלים?

לפי האידיש - הוא נראה אשכנזי.

אבל לפי המשפחה - הוא אמור להיות ספרדי.

מעניין....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 30/08/20177
איפה הם?

איפה אלפי הרוסים ששובו מלמדת?

לעומת רבבות תלמידי הישיבות והכוללים שרשת החינוך של ש"ס הוציאה לעולם התורה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
שובו נתניה | 30/08/20176
אין שובו זה הכל בדרך להבלע על הנכסים והמורות שבקרבה על ידי החינוך העצמאי ובינתיים להביא עוד קצת משאבים מנגידים שלא מבינים כלום בזמן שמשרד החינוך הפך להיות גם כן תחת סורוצקין. אחר כך יקלטו תלמידים חרדים בכיתות נמוכות יצרו הפרדה והבניינים יהפכו לעוד מצודות של החינוך העצמאי.
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתקן העולם | 29/08/20175
עד מתי תמשיך הרשת לנצל את נשות האברכים ולא לשלם חודשים ארוכים. העיקר שהיומאצל גדולי ישראל

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנה אייזנמן | 29/08/20174
הוצעה לבן גוריון דרך להצלת חמשת אלפים ילדים מן הבלקנים (תכנית שלא יצאה לפועל, בסופו של דבר, כלומר, הילדים הושמדו). ובן גוריון כבר מנה את יתרונותיו - שיבוט הילדים לשטאנץ אחד (נוסח הסטאליניזם/נאציזם) לתפארת "מדינת-ישראל" – מדינת בן-גוריון (הדרך לאייר, שבתי טבת):

"תכנית להצלת ילדים, שלא יצאה לפועל, מאירה את הנסיבות ואת יחס בן-גוריון לשאלה ששום מנהיג לפניו לא נאלץ להתמודד עם שכמותה: בדצמבר 1942, הביעה ממשלת המנדט נכונות להרשות עליית 5,000 ילדים מארצות הבלקן, ורמזה על אפשרות הקצבת כל מכסת העליה שעוד נותרה לפי הספר הלבן (בארכי-נאציזם הבריטי עוד נעסוק, בעז"ה) – 29,000 היתרים – לרשות הצלת הילדים. בן-גוריון נדלק, ותוך שהפקיע את הטיפול בעניין מידיה של הנרייטה סאלד, ראש עליית הנוער, הפועלת לאט מדי לטעמו, מינה למטרה זו ועדה של הנהלת-הסוכנות-היהודית, בראשותו, ונשא חזון: 'ילדים אלה, שיבואו ללא הורים, יהיו הילדים של כל העם, ועל העם לשאת לא רק בהוצאות חינוכם, אלא, גם בהוצאות יישובם על הקרקע. את החינוך המעולה שיקנו להם במוסדות שיוקמו לשם כך..." – הוא התנגד גם לתיתם למשפחות מאמצות, שכן, 'אנחנו יודעים מה זאת אם חורגת' – יתכננו מיטב המומחים, כדי להכשירם 'לכל תפקיד שאנו רוצים בו'. שהרי 'הנה ניתנה לנו הזדמנות לחנך דור לבנין המדינה היהודית...".



האיש היה מפלצת. מפלצת! ויורשיו, מאז ועד היום הם מלשינים, מוסרים, רודפים, מהרסים ומחריבים כל חלקה טובה בישראל, רק לא את חלקת עשבי הרוש והלענה, המכונה "ישראל".
▾ דווח על תגובה זו  0 
חנה אייזנמן | 29/08/20173
דוד גרין, יש"ו: בתחום החינוך הציע בן גוריון עוד ב-1931 לספח את רשת בתי הספר של ההסתדרות – את זרם העובדים – למערכת החינוך הכללית של הישוב, שנוהלה על ידי הוועד הלאומי, וקיבלה את רוב תקציבה מהסוכנות היהודית. תכלית כפולה עמדה לנגד עיניו: שחרור ההסתדרות מעול כספי כבד, ותמריץ להסתער על ציבור המורים בארץ, להטותו לדרכה, כדי שהחינוך לערכי תנועת העבודה יהיה לנחלת כלל התלמידים. ואכן, בן-גוריון דבק במאבקו לביטול הזרמים בחינוך - הכללי, ההסתדרותי והדתי – עד שתפיסתו יצאה אל הפועל ב-1954, עם הנהגת חינוך ממלכתי אחד במדינת ישראל (הדרך לאייר)
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 29/08/20172
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנחם  | 29/08/20171
אשריכם אנשי שובו ואשרי חלקכם!

הסיפור בקרקוב. (למה כותבים קראקא) ממחיש עד כאב את הצורך במוסדות חינוך כמו שלכם ואולי בזכותכם גם בחינוך הממלכתי יעשו חושבים. תנו לשר החינוך את הסקר שעשיתם.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"