לאחר 58 שעות דיון: הכנסת אישרה את "חוק ההמלצות"

מליאת הכנסת אישרה הלילה, בתום 58 שעות של דיון, את 'חוק ההמלצות' של ח"כ דוד אמסלם. יאיר לפיד הודיע כי יעתור לבג"ץ. אמסלם: "הבלוף הכי גדול שנתקלתי בו בחיים שלי קורה עכשיו" (פוליטי)

אמסלם ומיקי זוהר במליאה  (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)
אמסלם ומיקי זוהר במליאה (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מורדכי | 28/12/20175
החרדים נותנים יד לחילונים בלי שהם יכולים לעביר משהוא ולא הקטן ביותר בעניני דת ויהדות נכון שהם מקבלים כסף רב אבל הכסף הזה אין בו ברכה רואים את מאות הנושרים בכל הארץ וזה יגדל
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוריאל | 28/12/20174
איפה הייתם עד היום כמה אנשים פירקו משפחות וזרקו אותם מהעבודה על בסיס ההמלצות. רק חבל שאתם עושים קצת תיקון יש עוד הרבה עוולות מעין אלה שקיימות פשוט אין לכם ממה לפחד העם אותכם.

הפרויקט הבא ריסון מערכת המשפט בהצלחה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אינני עורך דין | 28/12/20173
שררה הפקרות מחרידה שכל חוקר עצבני על נחקר יכול היה לייצר כתב אישום מוכן וקרו מקרים שחוקר בעל עניין בתיק גרר כתב אישום, וזה קרה רבות, שלפעמים נגמר בקול ענות חלושה, אבל הנחקר שילם שכ"ט עו"ד ענק לשווא. האופוזיציה פה מתגלה בשפל המדרגה כלפי ציבור ענק של סובלים, כאשר פה האופוזיציה היא המכוערת מכולם מפאת רצונה להרביץ לביבי בחוקים ומשטרה! ייתכן מאד ששוטרים יזקקו לעבוד קשה יותר מול פשע מאורגן אך לזה מקבלים משכורת ומשאבים! בבקשה תנו לקוראים לקרוא כי הייתי נפגע עבירה חמורה שהפוגע ישב בכלא אבל ראיתי באמצע כיצד הפוגע טובע עם עורכי דין בקטע שבין החקירות לפרקליטות והחוקרים עושים בדיוק מה שהפרקליטות רוצה ואז ממליצים ופה בדיוק בנקודה זו חייב להיות נתק ענק כי הפרקליט כבר חושב כשופט טרם מגיש אישום וקוראים נכבדים, מדובר במשהו שהיה צריך לתקנו מיד בקום המדינה אלא שמטעמי ביטחון המדינה ויש לנו גם אויבים רבים, הנושא לא תוקן, אבל תודה לאל המערכות התרחבו ומחבלים לא יכולים לברוח מנושא ההמלצות וגם לא צריך המלצה במקרה שלהם או של מרגלים, אזי מדוע ששוטר שנוטה למפלגה מסוימת יפגע בראש ממשלה מכהן??? היה פה משהו נוראי וכדאי לקרוא שוב ושוב מה שכתבתי... והנה תוקן בזכות אנשי הקואליציה של היום. ימים יגידו ותקראו את זה שוב ושוב ע"י משפטנים אבל באיחור כי כעת רוב התקשורת מתחבאת מאחורי שמאל שצמא למהפך אינטרסנטי משלו... ולפחות כעת נפלה עליו מכשלה גדולה. אדם תמים, לצערי כמו בני יבדל"א, נכה 100% לא מבין כל כך טוב את ערמת השמאל וחושב שכל מה שאומרים זה קדוש אבל בכדי שלא ישוטט ברחוב התקנתי לו בחדר טלביזיה ומחשב וממש אולפן תקשורת ותהנה לך מהשמאל ורק אל תשוטט ברחובות ואתמול הוא חגג לעצמו ואחר ההצבעה כעס ודיבר עם עצמו אבל לאימו הוא בן יחיד והיא שמחה שאינו ברחוב. אנו האנשים הפשוטים, יראי שמים, לא מבינים ערמת השמאל בסיפור הזה כי יש עוד פרטים שיגעתי מעצמי ובוקר טוב אמן ואמן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
Zelig AmZaleg | 28/12/20172
רצח תינוקות תימניים. והביא מבול דמים על המדינה עם הסכמי "שלום" הזויים. ילמד את הימין. למה הוא מתכוון כשהוא מדבר על ערכים מוסריים.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
הימין שכח | 28/12/20171
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"