הגר"י כהן ספד למרן הרב שטיינמן זצ"ל • תיעוד

בישיבת 'באר התלמוד' - 'יקירי ירושלים התקיימה השבוע עצרת מספד למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל • ההספד המלא של הגאון רבי יהודה כהן • תיעוד (חרדים בארץ)

 (צילום: באדיבות המצלם)
(צילום: באדיבות המצלם)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
מצביע עץ | 10/01/20181
טעה טעות חמורה ולא היה לו מסורת להנהגתו המשונה.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
עורבא פרח  | 10/01/2018 
אתה צריך קצת מהפרוזק....דחוף!

כי כל העולם כבר יודע שהעלילה הזדונית של כמה ליצים סיקריקיים שהחליטו להתלבש על הרב שטיינמן זצ"ל בענין הצבא כבר הוכח כשקר גס וכעלילה זדונית מבית מדרשו של הליצן הראשי לישראל הלבלר המפורסם מהעיתון המתגרה.... (לא מתחרה....) שהיה כידוע מתוסכל שההנהגה נפלה לידיו הטהורות והאמונות של הרב ז"ל שהיה ידוע כיהודי גדול בכל תחום שהוא בכל מ"ח קניני תורה ובחכמה מופלגת, ומעל הכל שיקול דעת ואחריות ציבורית.

והוא עצמו אמר שהוא לא סולח לליצן הזה לא בזה ולא בבא! כי על ידי שאנשים חושבים בטעות ובשגגה שזו דעתו ויש מי שיקח את העלילה הזדונית הזאת רחוק מדי הלכה למעשה ויתגייס לצבא שאין שם אפשרות להישמר כיהודי ירא ה' בטענה שהרב התיר נמצא שהמכשול לרבים גדול ונורא וגדול עוונו מנשוא ומסלוח לו והוסיף הרב גם בבא איני סולח כי אנשים ימשיכו להאמין לשקר הנורא הזה גם אחר פטירתי נמצא המכשול ממשיך ובשמי רח"ל לכן לא אסלח ללבלר ההוא לנצח! הרב ז"ל כידוע לכל לא הקפיד על כבודו כלל ועיקר ואף מחל על להרבה שציערו אותו משל הם לא ציערו אותו אבל בדבר זה הוא הקפיד מאד לא משום כבודו אלא בגלל חילול ה' הגדול הזה.

והרב הוסיף אז כמה מילים קשות. ה' ירחמנו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
גבי | 10/01/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"