"חמינתח" לא עוד תחרות מתכונים משעממת

יצא לכם לגלוש באינטרנט תוך כדי הכנת חמין וסגירת כרטיסים לטיסה חלומית לחו"ל? הקמפיין הדיגיטלי המוצלח של נתח עשוי בצורה מקצועית, עכשווית, ואותנטית (פרסום ושיווק)

מתוך פרסום חמניתח.  (צילום:  Kobi Gideon / FLASH90)
מתוך פרסום חמניתח. (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
המבקר | 30/01/20185
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחת שאכפת לה | 22/01/20184
בלי שום קשר לגזענות או נחיתות,ברור ללא כל ספק שכשמבצעים תחרות שאמורה לפנות לכל העדות ולכלל גווני האוכלוסיה בסגל השופטים הבוחרים חייבת להיות נציגות של כל חוג ..בחרתם נציגות ממוצא אשכנזי בלבד ובכך הורדתם לטמיון את כל המתכונים שאינם עונים על המוצא הזה(ומבינים עם כל הכבוד הרבה יותר בטעם ובאוכל!!)...חבל שמאד בולט שזו תחרות לשם פרסום בלבד.ומיועדת לציבור מסויים...ופעם הבאה בבקשה תקראו לילד בשמו - טשועלנט (ואל תתנו לנו לחיות באשליות שמדובר במישהו שמבין בחמין)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רחלי | 21/01/20183
1. אי אפשר לראות את השלב הבא אם עליתי או לא.

2. מוצרים שלא ברשימה שלהם לא ניתןו לווסף לרשימת מוצרים
▾ דווח על תגובה זו  0 
חח | 20/01/20182
גם איסור נסיעה לחו"ל לטיול וגם יש טיסות ב-$25 כבר עדיף פרס ראשון מעבד מזון או סכין שפים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
פרסומאי | 18/01/20181
שאפו לשלומה קונסקי המוכשר

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"