יצא לכם לגלוש באינטרנט תוך כדי הכנת חמין וסגירת כרטיסים לטיסה חלומית לחו"ל? הקמפיין הדיגיטלי המוצלח של נתח עשוי בצורה מקצועית, עכשווית, ואותנטית (פרסום ושיווק)
בלי שום קשר לגזענות או נחיתות,ברור ללא כל ספק שכשמבצעים תחרות שאמורה לפנות לכל העדות ולכלל גווני האוכלוסיה בסגל השופטים הבוחרים חייבת להיות נציגות של כל חוג ..בחרתם נציגות ממוצא אשכנזי בלבד ובכך הורדתם לטמיון את כל המתכונים שאינם עונים על המוצא הזה(ומבינים עם כל הכבוד הרבה יותר בטעם ובאוכל!!)...חבל שמאד בולט שזו תחרות לשם פרסום בלבד.ומיועדת לציבור מסויים...ופעם הבאה בבקשה תקראו לילד בשמו - טשועלנט (ואל תתנו לנו לחיות באשליות שמדובר במישהו שמבין בחמין)
▾ דווח על תגובה זו0
רחלי | 21/01/2018
3
1. אי אפשר לראות את השלב הבא אם עליתי או לא.
2. מוצרים שלא ברשימה שלהם לא ניתןו לווסף לרשימת מוצרים
▾ דווח על תגובה זו0
חח | 20/01/2018
2
גם איסור נסיעה לחו"ל לטיול וגם יש טיסות ב-$25 כבר עדיף פרס ראשון מעבד מזון או סכין שפים.
▾ דווח על תגובה זו0
פרסומאי | 18/01/2018
1
שאפו לשלומה קונסקי המוכשר
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"