הנער שחולה בסרטן הפוקד את חנות הרשת בקניון מלחה לעתים תכופות, גולל בפוסט נוקב וכואב את העוול שנעשה לו בעת שביקש להשתמש בתעודת הנכה בה הוא מחזיק (בארץ)
הפוסט שהעלה רועי (צילום: שאטרסטוק)
אריק | 31/01/2018
19
הנער שקרן הוא באה עם בחורה שקנת שם הרבה בגדים הוא הציג תעודה שידנו לה לעבור איתה מהר לפני כול התור הוא הישתמש בתעודה שלא בצורך שלא הוא הציג אותה שהבחורה תעבור מהר היא קנתה שם בגדים הוא לא קנה שם שום דבר הוא שקרן הוא נופף בתעודה שלא בצורה חוקית לטובת הבחורה שהיתה איתו מעשה מגעיל זה היתחזות
▾ דווח על תגובה זו0
אריק | 31/01/2018
18
▾ דווח על תגובה זו0
דוד | 30/01/2018
17
▾ דווח על תגובה זו0
חני | 30/01/2018
16
ובנוסף הקופאית השנייה צדקה בזה שלא רצתה לתת החזר על פריט מתחת ל50 שקל
זה מה שהחוק קבע וזה גם אם מחזירים דקה אחרי ששילמו
במיוחד בחנות ענקית כמו זארה למוכרות אין אפשרות להתגמש
וזה שהוא חולה סרטן לא נותן לו לגיטימציה להעליב את המוכרת
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
אא | 30/01/2018
15
הילד בעצמו מראה בפוסט איך ביזה את הקופאית כשקרא לה פוסטמה ולא רק "העיר" כמו שאתם מציירים את זה.
נכון שראוי לתת יחס מועדף לחולי סרטן אבל זה לא מתיר התנהגות פוגענית שלהם כלפי אנשים אחרים!!
אתם מציגים אותו באור מדי טוב ואותן באור מדי רך, כדאי שתקראו את הפוסט שלו שוב ואני מדגישה זה הפוסט שלו(!!!) ואני מאמינה שאם תשאל את המוכרות יכול להיות שהוא אפילו יותר צעק עליהן ממה שכתב בפוסט, חולי כלשהו לא מתיר התנהגות לא מכבדת!!
בתקווה שדבריי לא יוצאו מהקשרם כי אחרי הכל אני לא חושבת שמה שהיה שם היה בסדר רק מעצבן אותי ההתממות שלכם
▾ דווח על תגובה זו0
מישהי | 30/01/2018
14
▾ דווח על תגובה זו0
ראובן | 30/01/2018
13
תעודות עם הכיתוב "פטור מתור" ניתנות ע"י המוסד לביטוח לאומי רק למי שסובל ממוגבלות נפשית או נמצא על הספקטרום האוטיסטי. היות וכך, לא ברור כיצד חולה סרטן קיבל תעודה כזו.
▾ דווח על תגובה זו0
להחרים את זארה | 30/01/2018
12
▾ דווח על תגובה זו0
| 30/01/2018
11
לא לתת לו ליות לבד במערכה אנחנו צריכים לימחות לתת לו להרגיש שהוא לא לבד ולתת למשפיל הרגשה לא טובה שהיא עושה מעשה מגעיל
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
חיים | 30/01/2018
10
אליהם יפה. זה לא דרך להפגין ולגזול זמן מאנשים ע"י חסימת כבישים ואחרי זה לעקוף את כולם בתור.....
▾ דווח על תגובה זו0
הודיה | 30/01/2018
9
נחרדתי לקרוא את הפוסט הנ"ל אבל ממש לא הופתעתי!
רשת חנויות זארה ידועה ביחסה המחפיר והמזלזל ללקוחותיה!
לא פעם ולא פעמיים כשפניתי לאחד העובדים בבקשת עזרה נתקלתי ביחס שכזה... זהו דפוס התנהגות שחוזר על עצמו.
הלקוח מבחינתם הוא עוד מספר בטור מספרים "שמעז" להפר את שלוותם והם מבחינתם יעשו הכל כדי לסלק את ה"מטרד".
פעם אחת נכנסתי לתא מדידה עם חברה (רציתי שתייעץ לי ולא היה בא לי לצאת החוצה לתצוגה), העובדת בתאים פתחה(!) לי את הוילון בסערה תוך שהיא צורחת שאסור להכנס ביחד לתאים שזה לא חוקי!
עניתי לה שאני בסה"כ רוצה להתייעץ ולא חוקי זה לפתוח תא מדידה של לקוחה, אבל היא המשיכה לצרוח וביישה אותי לפני כל מי שעמד שם! (והיו הרבה)
אני חושבת שבהחלט הגיע הזמן להרים את הכפפה ולהוציא את החתול מהשק!
לקוחות הם בני אדם!!!!
ולאף אחד מהם לא מגע יחס שכזה!
אם מנהלי החברה לא יעשו שינוי מהיר הם יראו מהר מאוד את כל אותם לקוחות שבהם זלזלו כך הולכים לרשתות אחרות!
כי אחרי הכל בגדים יש הרבה ויש הרבה רשתות מתחרות ואף יותר טובות שנותנות יחס הוגן! נשמח לתת להם את נתח השוק שזארה מקבלת שלא בצדק!
▾ דווח על תגובה זו0
אא | 30/01/2018
אני לקוחה קבועה בזארה ולא נתקלתי שם ביחס שונה מחנויות גדולות אחרות כמו h&m מנגו וכו' נכון שבחנויות יותר קטנות היחס לפעמים יותר אישי מטבע הדברים, אבל גם אם קרה מקרה ח"פ זה רשת ענקית עם מליון עובדים שרובם בסדר, אל תשמיצי סתם!!
אני יכולה להבטיח לך שאין לאף אחד שם אינטרס להבריח לקוחות
▾ דווח על תגובה זו0
הודיה | 30/01/2018
רוב החברות שלי נתקלו ביחס מזלזל ברשת חנויות זארה, (כמו"כ את יכולה לראות את אופי התגובות כאן)
וזה רק מדגם מכלל הציבור!
אני בטוחה שישנם עובדים שהם בסדר בחברה, אבל אני יכולה להבטיח לך שאין לשום עובד אינטרס לשרת אותך ולתת לך יחס אדיב, זה לא החנות שלהם ואת הצ'ק בסוף החודש הם יקבלו!
כך שחשיבה והתבוננות עצמאית לא תזיק...
גם כשמדובר ברשת גדולה ומבוססת לא בהכרח שההתנהלות שלהם תקינה!
▾ דווח על תגובה זו0
אריה | 30/01/2018
8
אבל יום אחד למעלה ויום אחר למטה
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
נעיס | 29/01/2018
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
יאיר | 29/01/2018
6
ל''ע????
▾ דווח על תגובה זו0
מירי | 29/01/2018
5
זה ממש לא אנושי מה שהוא עבר ,במיוחד ברשת כזאת שאמורה להחזיק עובדים שמכבדים את עצמם ואת הסביבה .מצער לשמוע כזה דבר.
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
צפוני | 29/01/2018
4
הדבר היחיד שיכולים לעשות ב"חידוד נהלי החברה", זה רק פיטורי העובדות המגעילות, לפרסם את עונשן בין העובדים בכל חנויות הרשת, ואז להתחיל ללמד כיצד צריך להיות היחס לבני אדם בכלל וללקוחות בפרט.
ואם זה לא יעזור, אז להדיר את הקניות ברשת. היום זה הנער החולה - שיהיה בריא ומחר זה את/ה ואני.
▾ דווח על תגובה זו0
מיכל | 29/01/2018
3
הגשתי את תעודת הנכה בבושה וכולם צעקו עלי וצווחו "מה את עוקפת" ציפיתי מהדוור שיגן עלי ויסביר, אבל הוא כעס עלי ואמר אין לך זכות עקיפה בתור כי לא מצויין כך בכרטיס.
יצאתי מושפלת והצעקות שלהם עדייין מהדהדות לי בראש
▾ דווח על תגובה זו0
אלונית | 29/01/2018
רק במידה וכתוב למטה "פטור מהמתנה בתור", וצריך לוודא שהמספר תעודת זהות תואם למספר תז שבתעודת נכה.
לכן הדוור לא הגן עלייך כי לפי החוק את חייבת לחכות כמו כולם
▾ דווח על תגובה זו0
אומללות... | 29/01/2018
2
תפסיקו לזלזל בנכים
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
Hהודיה | 29/01/2018
1
הנכים בארץ. והנה הסיפור שלי תשפטו בעצמכם.
עמדתי בתור בבית מרקחת והנה הגיע אדם שנתמך על 2 מקלות הליכה. אני מכירה אותו שהוא נכה, ומיד נתתי לו את התור שלי אך הפלא ופלא הרוקחת לא הסכימה לקבל אותו. היא אמרה לו תעמוד בתור כמו כולם. נדהמתי ושאלתי אותה מה אכפת לה מי עומד לפניה היא הרי צריכה לקבל את כולם מה משנה הסדר?
היא הסבירה כי רק נכים עם תעודה יכולים לעקוף את התור ומי שאין לו תעודה אין לו אפשרות לעקוף.
מדינת ישראל שנת 2018 חבל שכך אנחנו מתנהגים.
▾ דווח על תגובה זו0
שלום | 30/01/2018
שתי קופאיות סטומות
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו0
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"