ח"כ אזולאי: "השלום הספרדי ישפיע בקלפי; כולם מברכים"

רגע לפני שהוא מסתער על מושב הקיץ של הכנסת, ח"כ ינון אזולאי מציב מטרות, ומדבר בגילוי לב על הציניות של העיתונאים כלפי מצבו של אביו, מצבה של ש"ס בסקרים והשלום הספרדי • צפו (חרדים)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
.יהודי.ספרדי.  | 07/05/201829
▾ דווח על תגובה זו  0 
עוף מחיינו | 02/05/201828
רסקת את התנועה לגמרי!!!

אתה מוכן להקריב את כל העולם בשביל האגו שלך!!!

צא טמא ממחננו!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יש תוצאות אמת | 02/05/201827
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה  | 02/05/201826
ואני מאמין ורוצה ש ש"ס תמחק די רק פדיחות עושה
▾ דווח על תגובה זו  0 
ספרדי | 02/05/201825
ביום ש"מרן" נפטר נגמרה הנציגות החרדית הספרדית,החרדים הספרדים כ3 מנדטים יצביעו ג שתגיע ל10 מנדטים,בכ"ז למען ההגינות מקום 7 לתת לספרדי,דעתי להרב אלבז
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה  | 02/05/201824
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה  | 02/05/201823
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 02/05/201822
מנסים להצדיק את הקול שזרקו בבחירות האחרונות. חחח נראה אותכם עכשיו
▾ דווח על תגובה זו  0 
שואל באמת | 02/05/2018 
כמות כזו של הזיות בטוקבק אחד?
▾ דווח על תגובה זו  0 
דןסגל | 02/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
טינל | 02/05/201821
▾ דווח על תגובה זו  0 
מסעוד משדרות | 02/05/201820
הירושה עוברת מאב לבן? היו ימים שבראש ש"ס עמדו תלמידי חכמים כמו הרב עזרן, הרב פרץ, הרב מאיה וכו'. היום כל דרדק עם חליפה מתיימר לנהל מפלגה מקוטבת ומשוסעת.

מה הספיק הח"כ הלז לעשות? מילא כרסו בש"ס ופוסקים? ניהל מערכת כלשהי? נבחר ע"י מישהו? בס"ה השתרך 3 שנים אחרי המאור הגדול אריה דרעי.

כל ההצגה הזו של שלום בית, לא עובדת על אף אחד. אולי על כמה ילדים מתלהבים. לא עלינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אניי | 02/05/201819
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 01/05/201818
ראש העין זקוקה מתמיד לנציג צעיר דינמי שמרים את הציבור החרדי לצערי יש נציג שלא עשה ממש כלום למען הציבור סתם זקן שמנותק מהמציאות הגיע הזמן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברוך | 01/05/201817
אחד האברכים מספר שלפני ל"ג בעומר ה'תשעג חיפש עצים למדורה בדרך חזרה מבית הכנסת הביתה עד שהגיע לעץ שליד חלקו התחתון שהיה מחובר לקרקע היו מפוזרים חתיכות עצים, כשחלק היו שייכות לעץ עצמו ומחוברות לשורשיו וחלק היו מנותקים. באופן טבעי חשב הוא לעצמו שעם אלה שהם חלק מהעץ עצמו ומושרשים עמוק בקרקע כמובן שאין מה לעשות, אך את אותם עצים יבשים שמנותקים מהעץ ולא מחוברים לשום דבר יקח ישר לאש המדורה.

כעבור זמן מה הבין את מוסר ההשכל שמסתתר מאחורי המקרה הזה, שמעניק הסבר נוסף למילים "כִּי הָאָדָם עֵץ הַשָּׂדֶה" (דברים כ, יט). כמו העץ, כך גם היהודי, אם הוא מחובר ל-ד' יתברך, לתורה, למצוות, לאמת ולקדושה, אף אחד לא יכול לגעת בו ולהזיק לו כראות עיניו, הוא חסין ומוגן מכל פורענות שהיא וההשגחה הפרטית שיש עליו לו דומה כלל וכלל לחברו שאינו שומר ומצוות, שהרי הוא משייך את עצמו לכח הגדול ביותר שקיים, אך אם מנתק את עצמו מהדברים היקרים, החשובים והקדושים האלה הוא מעמיד את עצמו בסכנה גדולה.

לא דומה נחל עצמאי שעומד בפני עצמו ונמצא כל שנה בסכנת התייבשות היות ואינו מחובר לשום מקור אחר שמגבה אותו ומבטיח את המשך קיומו, לנחל שמחובר למקור עצמתי יותר כמו הכנרת או הים הגדול.

בגמרא במסכת שבת וגם ברמב"ם מובא שמי שמקפיד על שלוש סעודות בשבת קודש ניצל משלוש הפורענויות שעתידות לבוא: חבלו של משיח, דינה של גהינם ומלחמת גוג ומגוג.

עובדה ידועה היא שהקב"ה משגיח על כל ברואיו מחד, ומאידך פלוני יכול להשתמש בזכות הבחירה החופשית שניתנה לו כדי לגרום למותו של אלמוני למרות שלא נגזרה עליו מיתה משמים באותה שנה, ובכל זאת ישנם בני אדם אותם מציל ד' יתברך אף ממצבים כאלה והם הצדיקים, שכשם שכל חייהם הם מעל הטבע גם ההשגחה הפרטית עליהם בעניין הזה כמו בכל דבר ועניין היא מעל הטבע, מידה כנגד מידה.

כעבור כמה שנים כשהגיע האברך בלימודו להלכה שמופיעה בסימן רסה ס"א בשולחן הערוך נזכר במשנה בשבת בפרק ב שקוראים בזמן קבלת שבת וגם את אותו מקרה (שכמו כל מקרה לא קרה במקרה): "לא יקוב אדם שפופרת של ביצה וימלאנה שמן... אבל אם חברה היוצר מתחלה מתר מפני שהוא כלי אחד". גם ביום הקדוש בשבוע אנו רואים שהתורה אוסרת לעשות דבר שמהוה פירוד בין השפופרת המנוקבת של הביצה לבין הנר, ולעומת זאת מתירה להשתמש באותו כלי במידה והיוצר חיבר בין החלקים לפני השבת והפך אותם לכלי אחד.

גם כאן החשש במצב הראשון שכולל חלקים שמנותקים זה מזה הוא שהאדם יקח את השמן וישתמש בו ויעבור בכך על איסור כיבוי בשבת, אך החשש הזה מתבטל ברגע שמדובר בכלי אחד כפי שמתואר בסיפא, שלגביו לא סברו חכמים שהאדם עלול להעלות על דעתו להפריד ממנו את אחד המרכיבים בשבת קודש. וזאת רק דוגמא אחת להרבה הלכות שמבטאות את החשיבות והעצמה הרבים של האחדות והחיבור לממ"ה, הקב"ה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
קשר מורס | 02/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
אחדות עכשיו! | 01/05/201816
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפרים | 01/05/201815
מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, התייחס בדרשתו השבועית לתופעת הדרת הנשים ואמר כי מדובר בחילול הקודש.

"תורתינו הקדושה דרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום. אנחנו לא שונאים את החילונים, אנחנו אוהבים אותם, מקרבים אותם. יבוא אליהו הנביא ויקרב אותם....הנה אנכי שולח לכם את אליה הנביא.. והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם...בשביל לקרב, לא בשביל לרחק. אנחנו לומדים תורה בשביל לקרב אותם. אנחנו אוהבים אותם. אין אחד בישראל שאנחנו לא אוהבים אותנו 'ואהבת לרעך כמוך', זה כמו כל התורה"

"צריך לקרב ולא לרחק. מצווה לקרב את הרחוקים, את הפושעים, את החילונים לקרב אותם, לא צריך להתייאש מהם. אין יהודי שאין לו ניצוץ קדוש, גם עיתונאים יש להם ניצוץ קדוש בלב שלהם. חייבים לאחד את העם, לא לפלג בעם. חורבן בית שני, בית המקדש היה בשביל שנאת חינם, ואיך ייבנה בית שלישי? אהבת חינם. מידה כנגד מידה, לקרב כל אחד חברו, לדון אותו לכף זכות. כמו שכתוב במשנה "הוה דן חברך לכף זכות", צריך להתקרב לאהוב אחד את השני, לא להיות מפולגים".
▾ דווח על תגובה זו  0 
חמדו | 01/05/201814
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חיים ר | 01/05/2018 
אלא אם תהיה אחדות אמיתית!

* ריצרץ' - כדרישת הרב מזוז (לא לייחס את זה לאלי ישי כי זה נח ומתחשק).

* הכנסת הרב מזוז והרב עמר למועצת החכמים.

* שחברי הכנסת ישמעו בקול המועצת, ישאלו בכל דבר ועניין ולא יכתיבו להם מה להחליט ו/או ישאלו רק מה שנח.

תראו כמה נתנה "מפלגת העבודה" ל"קדימה" ותבינו שכשרוצים שמישהו לא ירוץ בנפרד ומחליטים שרצים יחד, אז, זה מעל לחשבונות פרסונליים.

על אחת כמה וכמה כשמדובר במפלגה דתית ספרדית.

ללא האחדות - רוב הסיכויים שאף אחת משני המפלגות לא תעבור את אחוז החסימה!

עם אחדות אמיתית - ייתכן בהחלט שתהיה מפלגה של 10 מנדטים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
י  | 01/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רונן | 02/05/2018 
אתם מקסימום נמצאים בתגובות
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצויין | 02/05/2018 
ואל תגיד שלא אמרו לך לא לזלזל בציבור...
▾ דווח על תגובה זו  0 
עפרה | 01/05/201813
משל ידוע מספר על אדם שהיה שואב מים מן הבאר, והיה נושא את המים בשני כדים כל הדרך אל ביתו. כד אחד היה שלם, והכד השני היה סדוק. בכל פעם שהאיש היה נושא את הכדים הוא היה ממלא אותם עד סופם, אך הכד הסדוק היה מטפטף, ועד שהיה מגיע האיש לביתו נשארו באותו כד מעט מאד מים.

הכד הסדוק הרגיש מאד מבויש בכך שהוא לא מצליח לבצע את תפקידו כראוי, ויום אחד הוא פנה לאיש ואמר לו: "אני מבקש ממך סליחה שאני לא מצליח לבצע את תפקידי. אני סדוק, והמים נוזלים ממני ומטפטפים כל הדרך, ועד שאתה מגיע אל ביתך כמעט לא נשארים בי מים".

האיש חייך אל הכד ואמר לו: "היום כשאנחנו הולכים בדרך, תשים לב באיזה צד פורחים פרחים".והכד הסתכל וראה שבצד הדרך, רק בצד אחד של הדרך, פורחים פרחים יפים וריחניים.

אמר לו האיש: "אתה רואה? רק בצד אחד של הדרך פורחים פרחים. רק בצד שלך. ידעתי שאתה מטפטף, ולכן זרעתי זרעי פרחים בצד הדרך. בכל פעם שאנחנו הולכים ואתה מטפטף, טיפות המים הללו משקות את הפרחים ומגדלות אותם. אם לא היה בך סדק, כל הפרחים היפים הללו לא היו קיימים. רק בזכותך כל היופי הזה קיים".

לכל אדם יש את הייחודיות שלו, וכל אחד קיבל תכונות וכישורים שיעזרו לו לממש את התפקיד שלו בעולם. רק בזכות הכד הסדוק יכולים לפרוח הפרחים הנפלאים בצד הדרך. לפעמים היתרון הוא בדיוק החיסרון, והחיסרון הוא בדיוק היתרון הגדול. הכל תלוי רק בנקודת המבט.

הייחודיות של עם ישראל היא שהוא לא ככל העמים - כל ישראל עֲרֵבִים זה לזה. לעם ישראל ניתנו תרי"ג מצוות, אבל אף אחד בעם ישראל לא יכול לבצע לבדו תרי"ג מצוות. יש מצוות שניתנו רק לנשים, למשל מצוות חנ"ה- חלה (הפרשת חלה), נידה (טהרה), הדלקת נר. יש מצוות שניתנו רק לכוהנים, יש מצוות שניתנו רק ללווים, יש מצוות של ישראל, ובעם ישראל הדרך היחידה לבצע את כל המצוות היא רק כשהם ביחד, רק כשהם שרויים באחדות. נאמר בשיר השירים: "כולך יפה רעייתי ומום אין בך". בשיר השירים הרעיה משולה לעם ישראל, והדוד משול לקדוש ברוך הוא. מה פשר המילה כולך, כולך יפה רעייתי? יש לכך פירוש יפה: לפעמים מסתכלים מקרוב מאד על תמונה, ומקרוב רואים שהתמונה לא לגמרי מושלמת, כאן יצאו מהקווים, ושם הצבע נמרח, ומקרוב רואים הרבה פגמים וטעויות. אבל כשמתרחקים ורואים את התמונה במלואה, רואים את יופייה והדרה של התמונה. כשרואים את כל התמונה בכללותה, אז "כולך יפה רעייתי ומום אין בך". כך גם עם ישראל. אם מסתכלים על הפרט אז לא תמיד הכל מושלם, רואים שכאן יש בעיות ושם יש בעיות, אבל כשמסתכלים בכלליות על עם ישראל אז "כולך יפה רעייתי ומום אין בך". זה כוח האחדות של עם ישראל.

יש לדעת שלא רק למעשים הגדולים יש כוח וערך, אלא גם למעשים הקטנים כביכול. ולא רק למעשים, אלא אפילו לשיחה ולמחשבה טובה יש ערך וחשיבות. מניין שיש שכר טוב לשיחה נאה? שכתוב: "אין הקדוש ברוך הוא מקפח אפילו שכר שיחה נאה" (מסכת נזיר כ"ג, ע"ב). ומניין שיש ערך אפילו למחשבה טובה? שכתוב: "מחשבה טובה מצרפה הקדוש ברוך הוא למעשה, שנאמר אז נדברו יראי ה´ איש אל רעהו, ויקשב ה´, וישמע. ויכתב ספר זכרון לפניו ליראי ה´ ולחושבי שמו" (קידושין מ, ע"א) .

התמונה הגדולה מורכבת מהפרטים הקטנים, ולפרטים הקטנים יש ערך מצטבר. אפילו טיפות קטנות שנוזלות מכד סדוק, יכולות להצמיח פרחים יפים ולהביא הרבה אור וברכה לעולם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צבי | 01/05/201812
המסר של פרשת ויחי, הוא להתאחד. לפחות כל אלו הקוראים בשם ד', כל הנאמנים לתורה. "ויקרא יעקב אל בניו ויאמר: האספו ואגידה לכם את אשר יקרא אתכם באחרית הימים" (בראשית מט ; א).

ואמרו חכמים במדרש (בראשית-רבה צח ; ב): רבנן אומרים: ציוה אותם על המחלוקת. אמר להם: תיהיו כולכם באסיפה אחת. וזה מה שכתוב (יחזקאל לז ; טז): "ואתה בן אדם קח לך עץ אחד וכתֹב עליו ליהודה ולבני ישראל חבריו, ולקח עץ אחד, וכתוב עליו ליוסף עץ אפרים וכל בית ישראל חבריו". "חברו" כתיב, "חבריו" קרי. נעשו בני ישראל אגודה אחת, התקינו עצמכם לגאולה. מה כתוב אחריו - "ועשיתי אותם לגוי אחד בארץ".

הפער אז, בין האחים, בין השבטים, היה גדול ועצום. על זה קראנו בפרשות הקודמות, ויעקב קורא לבניו להיות מאוחדים. הפער היום בין חלקי הציבור החרדי אינו גדול יותר מאז, וגם עכשיו אנחנו קרואים להתאחד.

המצב הרוחני והמצב החברתי והמצב המדיני תובעים מאיתנו, מהציבור הספרדי לאסוף את כל הכוחות יחד, על-מנת לעצור את ההתדרדרות הרוחנית. דמותה הרוחנית של המדינה וגורלה של ארץ-ישראל נמצאים על כף המאזנים, וצריך להתרומם מעל הקטנוניות והכיתתיות.

כל הדוגלים בשם ד' נקראים לפעול יחד למען שמו יתברך. מה נפלא יהיה המראה כשרבנים גדולי ישראל מכל החוגים ישבו יחדיו ויקראו יחד להצביע לרשימה חרדית מאוחדת ש''ס ויחד.

כבר היה כדבר הזה בימים הראשונים של קום המדינה, וכעת המצב דומה למה שהיה אז, וצריך גם היום להתאחד. אין ספק שאחדות כזאת תפיח רוח גדולה בליבו של כל הציבור החרדי, תהיה הרגשה של התרוממות והתעצמות.

אמנם בשוליים יימָצאו בודאי קיצוניים, מכל הצדדים, שיתנגדו, ויחשבו שהליכה משותפת כזו היא פשרה מופרזת, שיש בה פגיעה בעקרונות. יהיו כאלה שיאמרו, איך נצביע לרשימה שיש בה אנשים שלגמרי לא מקובלים עלינו. אבל אלו יהיו מעטים. אלה יהיו אנשים שלא קוראים את תמונת המצב של עכשיו ולא רואים את המציאות הכללית. אבל רוב-רובו של הציבור החרדי יתלהב ממהלך כזה, יתפעם מהיחד של הרבנים גדולי-הדור, מכל החוגים. זה ימשוך מאד את הציבור הגדול של שומרי מצוות ומסורתיים שהצביעו עד עתה למפלגות חילוניות, וכעת זה ימשוך אותם להצביע לתנועת ש''ס.

הציבור אוהב להיות שייך למחנה גדול, למחנה שמשפיע.

מלבד הערך העצמי שיש באחדות זו, מלבד הנחת-רוח שזה יעשה בשמים לריבונו של עולם שרוצה לראות את בניו מאוחדים, זה גם יביא תועלת מעשית. נציגות הציבור החרדי בכלל תגדל. המאבק על הקולות לא יהיה בתוך המחנה הימין, אלא מבחוץ. מי יתן וקריאה זו, לאחדות המחנה הספרדי תתקבל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 01/05/201811
עלינו להיות מאוחדים למרות חילוקי הדעות. עלינו לשמור על המסגרת. זה זמן שאני קורא לאחדות המחנה הספרדי אחדות בלי לטשטש את חילוקי הדעות, אחדות בכול המשותף, והוא רב. ועל כן אני קורא לתנועת יחד לחזור לתנועת ש''ס למרות חילוקי הדעות ולשמור על תנועת ש''ס, אי עמידה על המשך קיומה של ש''ס תפגע עמוקות באחדות המחנה הספרדי על כן התביעה לעמוד לימין תנועת ש''ס.
▾ דווח על תגובה זו  -1 
שלום | 01/05/201810
אזולאי ראית פעם ש2 פרענקים בפרט ש1 נוכל ורמאי עושים שלום???מה אתה חי בסרט של סלאח שבתי???אתה נראה ריאלי,מה קרה לך??
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 01/05/20189
הריץ' רץ' עם יחד ישפיע בקלפי, לא בדיוק השלום הספרדי

אם ישימו את הרב שלמה בניזרי יו"ר תנועת ש"ס, זה מאד מאד ישפיע גם בלי תנועתו של אלי ישי
▾ דווח על תגובה זו  -1 
י  | 01/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חושב אחרת ממך | 02/05/2018 
זה לפני ששס תתרסק
▾ דווח על תגובה זו  0 
התקועים | 01/05/20188
שדואגת רק לקרובים לצלחת ולא סופרת את הבוחרים. שקופים היו ושקופים ישארו.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +3 
י  | 01/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
בושה וחרפה | 01/05/20187
ככה רוצים אחדות?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
י  | 01/05/2018 
לא מובנת בכלל. בכל אופן זה כבר לא מריבה
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 01/05/20186
אריה דרעי תפס את הנקודה החלשה

ויודע שהרב עמאר ינווש את ישי והרב מזוז

בשנייה הראשונה

מה הבעיה להשלים איתו כשהוא דורש רק כבוד כגון להזמין אותו וכו

נראה את דרעי מוותר לישי לרב מזוז

לקול ברמה ועוד

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
י  | 01/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 01/05/20185
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
י  | 01/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
שסניק שפורש | 02/05/2018 
עשית משס עגל הזהב...

התורה הייתה קיימת ותשאר גם ללא שס
▾ דווח על תגובה זו  0 
יחזקאל | 01/05/20184
די-רע כפרעה, מקבל מכות עושה יע'נו שלום להציל את כסאו. והיתה הרווחה והכבד את לבו, אחרי הבחירות יחזור לשתות דם הרבנים. לא להאמין לו!

משלם הרבה למטקבקים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
.יהודי. | 09/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
י  | 01/05/2018 
יב
▾ דווח על תגובה זו  0 
חיים | 02/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יבנאל | 01/05/20183
כדאי מאוד שתגיע ליבנאל יש לתושבים ים בעיות מול בן חמו הנציג שלך שעושה הפרד ומשול

אתה יודע כבר למי להתקשר

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
תלמיד מרן | 01/05/20182
אמר על הרב עמר: "הוא פוליטיקאי, רק רוצה לשלוט, משועמם". את מה שהוא באמת חושב הוא אמר כשחשב שלא יפורסם, מה שעכשיו עם הגב לקיר עשה שלום לא ישנה כלום מהטבע הרע שלו לרדוף רבנים.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
י  | 01/05/2018 
▾ דווח על תגובה זו  0 
וגם לא אתה | 02/05/2018 
מ
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 01/05/20181
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"