השר ישראל כץ הורה: העבודות ב"גשר יהודית" - יוקפאו

לאחר מחאת חברי הכנסת החרדיים על חילולי השבת הצפויים בעבודות להקמת "גשר יהודית" בתל אביב, הורה הבוקר השר ישראל כץ על הקפאת העבודות בשבת קודש ומציאת חלופות (אקטואליה)

"גשר יהודית" (הדמיה: משרד חן אדריכלים) (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)
"גשר יהודית" (הדמיה: משרד חן אדריכלים) (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
דן סגל | 22/08/20187
להקפיא את הגויים של שבת. שהרי הגויים עובדים כל השבוע וראוי היה שינוחו בשבת. ובגלל החרדים אין להם יום מנוחה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בליטנטל | 22/08/20186
▾ דווח על תגובה זו  0 
בונם אלתר | 22/08/20185
▾ דווח על תגובה זו  0 
אפשטיין חרדק | 22/08/20184
▾ דווח על תגובה זו  0 
רויטל | 22/08/20183
▾ דווח על תגובה זו  0 
דר'יהודית... | 22/08/20182
גברת תמר הנכבדה

לפי דברייך מי שמקיים את מצוות היהדות איננו אזרח כאן? רבנים מייצגים רבבות אלפי אזרחים מהוגנים לא פחות מהחילונים והם זועקים את זעקתנו על חילולי השבת בפרהסיה בתל-אביב. על הכפיה החילונית!!! אז לאפשר חילול המוני יזום ע"י ממשלת ישראל זה נקרא ליברליזם ודמוקרטיה? נולדתי בתל-אביב ובילדותי שיחקתי עם ילדי השכנים החילונים ללא הבדל. הם ידעו שבשבת בבקר לא אסע אתם לים אלא אלך לבית הכנסת ולשעת הבדלה במוצאי שבת הם באו לראות ולזכות באור ההבדלה שאבי עשה. הם גם התארחו אצלנו בסוכה וכובדו בממתקים ועוגות של אמי ז"ל. ושיחקנו בסוכה בכיף. זה היה ליברלי ודמוקרטי ללא כפייה אנטי-דתית בעיר העברית הראשונה! בזמנו של ראש העיר הראשון בתל-אביב שלח הסופר ביאליק מכתב לראש העיר דיזינגוף במחאה על מכונית של יהודי שנסעה ל"ע בשבת כאשר טייל מרחוב ביאליק לרח' בלפור 30 ל"אהל-שם" בה היה כל שבת אחה"צ "עונג שבת". מקבלת ילדים עם המנצח רביץ שרה שירים לענג את הקהל לכבוד שבת. ובדרך ביאליק התרגז כשראה מכונית ושלח למחרת מכתב איך נותנים לחילול שבת בפרהסיה להתקיים בעיר העברית הראשונה תל אביב? את יכולה לברר זאת, זו לא המצאה. ההמצאה היא כל חילולי השבת המגעילים שגורמים לי להרגיש בביתי ומולדתי - פשוט רע!. ואני אזרחית לא פחות טובה ממך: בני שירתו בצה"ל ובתי שירתה שנתיים בשירות לאומי, אז אני לא נקראת אזרחית בת"א? לי לא מגיעה רשות הדעה וההשפעה כמו לכל אזח במדינה דמוקרטית? הדמוקרטיה היא רק כשאת עושה מה שאת רוצה בלי להתחשב בסביבתך? די לי לבסבול כאזרחית "שקטה"
▾ דווח על תגובה זו  0 
החוזה ממונסי | 23/08/2018 
תודה לך על התגובה וכל הכבוד שיש אנשים כמוך מיוחדים שאכפת להם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אסתי | 22/08/20181
הצלחה בבחירות
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"