צה"ל חשף את 'תיק הגולן': היחידה הסודית של חיזבאללה

לאחר מעקב מודיעיני ממושך בחודשים האחרונים, חושף הבוקר צה"ל יחידה מסווגת של החיזבאללה שפועלת בסוריה במטרה להקים חזית מול ישראל לעת הצורך. שמה: "תיק הגולן". כל הפרטים (צבא)

פהים אבו קיס, פעיל חיזבאללה (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה"ל)
פהים אבו קיס, פעיל חיזבאללה (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה"ל)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יאיר | 13/03/20192
הרי מה צהל עשה כאן? פשוט רוצה שחיזבאללה ידע שאנחנו מודעים לקיומו וילך משם

במילים אחרות בבקשה תלכו אני מפחד מכם
▾ דווח על תגובה זו  0 
אליהו ראש ברזל | 13/03/20191
וואלה יופי צהל נלחם בחיזבאללה דרך הודעות לעיתונות

הפתרון הוא להפציץ להפציץ ורק להפציץ את כל כפרי השיעים בלבנון בדגש על דרום לבנון ואני מתכון לא להפציץ רק עמדות ומטרות טקטיות צבאיות אלא הפצצות אסטרטגיות להחריב כפרים שלמים אם אפשר עם מקסימום הרוגים ונפצעים אזרחים ורק שיהיה ברור אם צהל לא ישמיד את השיעים בלבנון הם יהפכו לאט לאט את מדינת ישראל למחנה ריכוז אחד גדול אז תחליטו מה עדיף חיזבאללה מקים תשתיות טרור בתוך ערביי ישראל בשעת מלחמה הם יצרו כאוס נוראי במדינה פגיעה בתשתיות חטיפות טרור ופיגועים כנגד חיילים ואזרחים והפרעה של ממש בפעילות צהל בכלל ופעילות חיל האויר בפרט במצב כזה צריך לשנות מן הקצה את הוראות הפתיחה באש ולפגוע קשה מאוד מאוד מאוד המלחמה בחיזבאללה היא ממש לא צחוק ואין להסתפק בניצחון או הכרעה צבאית מדומה אלא השמדת השיעים בלבנון לקיים מחו תמחה את זכר עמלק במהרה בימנו אמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"