הערב: 'דגל התורה' פותחת את הבחירות - בראשות גדולי ישראל

בכינוס של דגל התורה בעיר מודיעין עילית צפויים להשתתף מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין - לצד חברי מועצת גדולי התורה (חרדים)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
חיזוק | 31/08/20191
תצביע לחרדים ותעזור ליהדות של המדינה.

תקיים מצוות אמונת חכמים יקרה וחשובה עד מאוד.

תעשה נחת לרבנים ולגדולי ישראל. כמה טוב לשמח את גדולי ישראל. גם את הרבנים שחיים איתנו וגם להבדיל בין החיים לחיים אלה שנמצאים בגנזי מרומים והקימו את המפלגות החרדיות.

תעשה קידוש ה' שיראו כמה שיש הרבה אנשים שאוהבים את ה' ואת התורה במדינה. כמו ספירת מלאי של אנשי ה'. הרבה כיפות שקופות ואנשים שחולמים להיות דתיים יקבלו אומץ להתגלות כדתיים. ועוד יותר כבוד ה' יתרבה בארץ ובעולם.

תמנה שליחים שיעשו בשבילך מצוות עבור כלל ישראל, מצוות שאתה בחיים לא מסוגל לקיים גם לא בעוד 10 גילגולים. בפתק אחד יש לך חבילה ענקית("בוכטה")של 4 שנים של מצוות מכח השליחים שלך שמינית בפתק אחד בודד. קנית מניות בחבילה ענקית של מצוות של השליחים המשוגרים שלך שיעזרו לישראל וליהדות שומרת המצוות בעת צרה.

ואגב בתור תשובה מראש לליצנים, השליחות היא רק לדברים חיוביים. אם יעשו שגיאות או דברים רעים אין שליחות לדבר עברה "לתקוני שידרתיך ולא לעוותי"

בקיצור יש לך מצווה דה לוקס עצומה וענקית והלוואי שהייתי יכול לקנות לעצמי עוד מיליון מצוות כאלה.

תניח 10 תפילין ביום תלבש 80 ציציות תגיד 5 פעמים תיקון חצות בלילה תעסוק בחסד כל היום. תשמור שבת מיום שישי בחצות היום עד כמעט חצות של מוצאי שבת. תצום כל שני וחמישי. עשית מצוות ענקיות וחשובות אבל לא הגעת לטיפה ממצוות השליחות של מצוות לטובת הכלל שיש כח ביד הנציגים מטעמך לעשות בשמך!!!

ועוד דיבור לשכנע גם את היצר הרע של האדם שמתנגד לעשיית מצוות רוחניות גדולות(כמו שדוד המלך ע"ה זיע"א לימד אותנו שצריך למצוא תחבולות לרתום גם את היצר הרע) - הפעם גם החרדים הולכים חזק עם הימין בנאמנות מוחלטת!

ובנוסף הפעם אתה מקיים גם מצוות עזרת ישראל מיד צר רוחני.

וגם שלא לפרוש מציבור שומרי התורה ומצוות אוהבי ה' שלא יתקיים חלילה "כל הפורש וכו' "

ותזכור שמי ששמר על המדינה 71 שנה שלא תהפוך חלילה לחילונית ככל העמים בית ישראל אלה בעיקר המפלגות החרדיות. צריך להגיד הלל על קיומן של המפלגות החרדיות!

ועוד משהו אתה מחזק גם את כח הטענה של עם ישראל כנגד אומות העולם שטוענים גזלנים אתם שפלשתם לארצם של הפלסטינים. התשובה היחידה לכך היא שהנה זו ארצו של ה' והנה עם ה' שמקבל את ארץ ישראל כחלק בלתי נפרד משמירת מצוותיו ולצורך שמירת מצוות. כמו שידוע הסיפור שראש הממשלה הראשון הניף בזמנו באו"ם את ספר התנך ואמר הנה זה הקושאן(הטאבו) שלנו על ארץ ישראל אז שאל אותו הנציג הערבי ומה אתם מקיימים מתוך אותו תנך? ולכן קיום של הרבה שומרי תורה ומצוות כפי שמתבטא במפקד בהצבעה לכנסת מחליש את הרצון והכח והיכולת של האנטישמיים ושונאי ישראל להלחם בעם ישראל שמראים בעצמם שהם יהודים אותנטיים ולא מזוייפים והתיישבנו בארץ מכח רצון ה' כי זו ארצו של ה'. ולכן אתה גם עוזר להחליש ולהפסיק את חילול ה' שערבים טוענים שהם ח"ו יותר יהודים מהיהודים ח"ו ועפ"ל.

ולסיכום כל אחד ואחת אין להם לזלזל או להתרשל חלילה במצווה יקרה זו מצווה ישירה עבור הציבור ואדם בגדר חב לאחריני/חייב לאחרים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"