הלוחם באינטרנט שחבר ב... "קדושת ציון"

אחד מחברי אגודת 'קדושת ציון' הינו יהודי תלמיד חכם, שכל כולו יראת שמים, השם את נפשו בכפו נגד טומאת האינטרנט, אך בעלון האגודה מבטא נגד מוסכמות חרדיות מובהקות (ארץ)

הרב לדרמן בעלון "בחר ה' בציון" (צילום: באדיבות "אגודת קדושת ציון")
הרב לדרמן בעלון "בחר ה' בציון" (צילום: באדיבות "אגודת קדושת ציון")

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
שרי | 21/06/202018
אחלה אחדות ישראל .. להכפיש אחד את השני
▾ דווח על תגובה זו  0 
יאיר | 20/06/202017
מדהים לראות בין השורות שלדרמן עצמו מגיב כאן!!! מעניין אם היכן הוא גולש
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירער | 20/06/202016
רק להשלמת התמונה. הוא מוכר כעצניק ולוחם נגד פייק "גזירת הגיוס"
▾ דווח על תגובה זו  0 
פונביז'ר | 19/08/2020 
יש לו בן בתפארתה אז איך הוא עצניק
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 21/06/2020 
שקר, אני מכיר אותו, הוא לא עצניק.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלומי | 19/06/202015
לשקרן שקורא לעצמו איש עברי...

אתה גדלת בסאטמאר ולמדת את הויואל משה בישיב"ק כמה פעמים כמו שיאיר לפיד גדל בשומרי אמונים ולמד חידושי הריטבא על קדשים ועשה תיקון חצות בשמעון הצדיק... בזוי, שקרן, ציוני תת רמה, מגלה פנים בתורה שלא כהלכה, מזרוחניק עם תעודות... כל גדולי ישראל ממזרח למערב התנגדו למפעל הציוני הבזוי ואין היתר לשפוך דם ישראל למען שלטון בזמן הזה אז אל תקשקשו לי רמבן שרמבן.... חבורת אפיקורסים תורידו את הזקן והפאות ולכו לצה"ל במקום להתקשקש לי... חצופים, טיפשים, רשעים ובורים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אנונימי | 21/06/2020 
א. אתה לא צריך לקלל את מי שסובר אחרת ממך

ב. צה"ל מוסרים את הנפש שלהם כדי להגן על כמה מיליוני יהודים לא על "שלטון בזמן הזה"

ג. אם אתה קורא לרמב"ן חבורת אפיקורסים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש עברי | 21/06/2020 
תגיד מותק, יש לך איזה פירכא לעניין על מה שכתבתי? או רק קללות יש בארסנל שלך?

כל כך מופקע בעיניך שמישהו שגדל אצלכם פתאום מגלה את הבלוף הא?... לא נורא, תתרגלו... עוד תשמעו שם ממני הרבה...

מה שכן, ההשתלחות שלך מראה את החוס ראונים שאתה נמצא בו כנגד כל המקורות שהבאתי... אז אתה מנסה להצליח ע"י השתוללות נבזית,

נו נו, רק את עצמך ביזית...
▾ דווח על תגובה זו  0 
דויד | 19/06/202014
עוד אחד שמחפש צומי ולעדות קופה חדשה כדי לגייס תרומות די עם השנןר האינטרנט לא יעבור ורוב הסיכויים שכמעט בכל בית תיהיה אינטרנט אתם חבורת רשעים שמחפשים כל הזמן אעך לדכות את עם ישראל כדי שלא יוכלו להיתפרנס בכבוד וישארו תלויים בחסדים של הגמחים והדנור והתומכי שבעס והקימחא דפיסא והכנסת כלה הגיעה הזמן לומר לכם שאתם רשעים עמליקים ונאציים ואין לכם לב יהודי והינכם מזרע עמלק
▾ דווח על תגובה זו  0 
גדי בן סוסי | 19/06/2020 
צ'מע חביבי, גם לי יש כמוך אינטרנט, וגם אני גולש פה כמו שאתה רואה..

אבל כשמצד אחד אני רואה אדם כזה אציל, ת"ח ויר"ש..

ומצד שני בהמה כמוך, עם כאלו דיבורים..

לא יהיה לי קשה לנחש מי מביניכם הוא הזרע עמלק ושאר ירקות שהזכרת...
▾ דווח על תגובה זו  0 
סעדיה | 19/06/202013
תגובה ל'חרדי מודרני'

איש יקר,

יש הרבה מה לדון במה שציטטת, אך מה לעשות אחרי הכל בשולחן ערוך אבן העזר סימן ע"ה נפסק במצוות יישוב ארץ ישראל כרמב"ן!!!

ופתחי תשובה שהוא ה'מאסף לכל מחנות הפוסקים' כתב על דברי השולחן ערוך, שזה על פי הרמב"ן וזוהי דעת כל הראשונים וכל האחרונים!!!

עכשיו תוכל לנהל את הויכוח עם רמב"ן, שולחן ערוך והפתחי תשובה.

אולי הם מבינים אחרת ממך את שלושת השבועות, אולי אותם גדולים שדברת בשמם לא התכוונו למה שאתה הבנת בדבריהם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא קשיא | 19/06/2020 
תסתכל מה הרשב"ש נכד הרמב"ן מסביר בדברי סבו שז רק כשלא עובר על הג' שבועות
▾ דווח על תגובה זו  0 
קשיא וקשיא | 19/06/2020 
הרשב"ש דעת יחד בנידון.

ואפי' המגי"א שאתם כ"כ מנפנפים בו בנוגע לשי' הרמב"ם. מודה שלהרמב"ן אין איסור בג' שבועות,

אז חלאס עם הרמאויות!
▾ דווח על תגובה זו  0 
עברי אנכי | 19/06/2020 
הנה בנאדם חכם!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנדלסון | 19/06/202012
עוד חוכמולוג!
▾ דווח על תגובה זו  0 
דודי | 19/06/2020 
זה מה שיש לך למכור במענה לדבריו?....
▾ דווח על תגובה זו  0 
הרב אייזנשטיין | 19/06/202011
כל תושבי גבעת שאול מכירים את הבן אדם ובמיוחד הרבנים שסובלים מטיפוסים כאלו ואין פה כל חידוש
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 19/06/2020 
אולי "רבנים" מסוגך...

רבנים ירא"ש ורציניים (שלא כותבים על עצמם באינטרנט "הרב פלוני"..) מעריכים ואוהבים אותו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עברי אנכי | 18/06/202010
אשרי האנשים האלו, שמגלים את האמת לציבור, ומסירים את האבק רב השנים שאנשים ציפו אותה בו.

מי שקורא את העלונים שלהם מגלה מה באמת חשבו כל הראשונים והאחרונים וכל גדולי ישראל, ומה האמת המופיעה בחז"ל ובמקראות.

בע"ה הם מצליחים וימשיכו להצליח, להרבות ולהגדיל תורת אמת!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי מודרני | 18/06/2020 
עיין תגובה 9 על דעתם האמיתית של כל הראשונים והאחרונים, מפי הספרים של הראשונים והאחרונים בעצמם, ולא מפי עלון מגמתי שהוא בעצם עושה מה שניסו רבני המזרחי לעשות לפני 100 שנה, לקנות את לב ההמון עם ססמה של קדושה ועצמאות והעיקר מה שמלהיב את ההמון זה תחושת העצמאות שיהיה לנו מדינה וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
עברי אנכי | 18/06/2020 
אני דווקא השתכנעתי מההוא שענה לך..
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי מודרני | 17/06/20209
לא הבנתי מה יש לך מלשקר לצבור ולסלף את האמת ואת דעת פוסקי וצדיקי הדור?

עובדה שהרמב"ם פוסק לא לעבור על ה3 שבועות באיגרת תימן, עובדה שהמהרל מפראג פוסק שג' שבועות זה אפילו אם אומות העולם יענו אותנו להקים שלטון עצמאי בכל זאת זה אסור, המהרל חי הרבה זמן אחרי 1000 שנים מהחורבן,

עובדה שהרשב"ש, הריב"ש שהם ראשונים, ורבי חיים פלאג'י, ובעל "מגילת אסתר" (מראשוני אחרונים) סוברים שלא קיים כיום מצוות ישוב א"י בגלל ה3 שבועות,

והם חיו אחרי ה1000 שנה מהחורבן,

עובדה שבעל "פיאת השולחן" רבי ישראל משקלוב, שהוא עצמו עלה לא"י במסירות נפש, פסק שמצוות ישוב א"י היא רק ליחידים ומעט מישראל, אבל רוב עם ישראל צריך להיות בחו"ל כדי לא לעבור על השבועות,

בעל "ערוך השולחן" ורבי יצחק אלחנן ספקטור בשו"ת נחל יצחק פוסק שאפילו אם הגויים מציקים לנו ועוברים על השבועה שלהם אסור לנו לעבור על הג' שבועות, ואין קשר בין השבועות, השם ישלם לגויים אבל אנו חייבים לא לעבור על השבועות,

המהר"ם חאגיז פוסק ומצטט את הרמב"ם מאיגרת תימן לא לעבור על ה3 שבועות,

רבי יוסף רוזין הרוגצ'ובער פוסק בשו"ת צפנת פענח לא לעבור על השבועות,

רבי צדוק מלובלין בספרו "דברי סופרים" ורבי יצחק אייזיק מקומרנא, והמנחת אלעזר ממונקאטש, כולם פוסקים כבעל "מגילת אסתר" שאין כיום מצוות ישוב א"י בגלל איסור 3 שבועות,

הרש"ב מחבד שחי הרבה זמן אחרי ה1000 שנה...

מביא במכתב את איסור 3 שבועות,

מהיחידים שסובר שיש כיום מצוות ישוב א"י זה הרמב"ן,

וגם הוא מעולם לא אמר שזה באופן לעבור על ה3 שבועות,

אלא לחיות תחת הבריטים או התורכים או גויים אחרים ולקיים מצוות ישוב א"י,

בקיצור שום שיטה הקדושה לא קרסה, זאת התורה לא תהא מחלפת, רק הרפורמים או הציונים ואלו שמתחנפים אליהם באומללות הם יקרסו והתורה תישאר לנצח!!!!

שום מדינת ישראל לא היה יכול להציל מהשואה, אם מדינת ישראל הקטנה היתה קיימת לפני השואה, אז היטלר שכבש את רוב אירופה ומדינות שגדולות מישראל פי 15, היה כובש את הציונים העלובים ציק צאק, רק השם נותן חיים ולוקח חיים
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש עברי | 18/06/2020 
אתה או טיפש או שקרן, כל דבריך הם הבל הבלים. שקרים וסילופים.

אתה מצטט אגרות ועוד כתבים לא הלכתיים, בעוד שום פוסק לא פסקם להלכה. חוץ מהרש"ב והצפנת פענח, כנגד עשרות שכתבו שאיננה.

לדעת כל נושאי כלי הרמב"ם, חוץ מהמגילת אסתר, הרמב"ם לא פוסק את זה להלכה.

באגרת תימן הוא כותב כדי להציל ממישח השקר שהיה שם אז וגרם לפרעות ביהודים.

מהרח"ו כותב בשם האר"י שזה רק ל1000 שנה.

המהר"ל בנצח פ"כ כותב שאינם להלכה.

הפאת השלחן, ערוך השולחן והגרי"א ספקטור לא כתבו בשום מקום מה שאתה כותב. וכן שאר השמות שכתבת, חוץ מהרש"ב והצפנ"פ.

ומאידך - הגר"ש קלוגר כן כותב שאם הם עברו על שלהם אנו גם יכולים לעבור על שלנו. כי שבועות על תנאי זו בזו הן.

כמעט כל הראשונים פוסקים כהרמב"ן ההוא, וכ"כ באגרות חזון איש.

ולשון הרמב"ן היא "לא להניחה לאחר זולתינו מן האומות" איך זה מסתדר עם דברי ההבל שלך לחיות תחת הבריטים?

מה שכן, באמת שום "שיטע קדוישע" לא קרסה, כי היא לא הייתה קדושה מעולם... היא פשוט קרסה בלי להיות קדושה.

הדבר היחיד שנכון בין כל שאר הבליך, הוא שהתורה נשארת והסלפנים קורסים, מה שבאמת קורה לנגד עינינו עם פריחתה של האגודה החשובה הזאת. אתה ודומיך "כלבוש תחליפם ויחלופו" ואנו שהולכים עם התורה והקב"ה, נצליח ונשאר לעולמי עד!!! כעץ השתול על פלגי מים וכנהר נובע אשר לא יכזבו מימיו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי מודרני | 18/06/2020 
לא פייר ולא דמוקרטי שאתם לא נותנים לי לענות לו!!

איזה סוג אתם אתם? מה זה ההתערבות האישית שלכם בדעת גדולי ישראל?

לזה שהגיב בשם "איש עברי" אני יודע שלציוני כמוך זה טראומה גדולה לקרוא את האמת היהודית על הציונות, ודעת כל הפוסקים בזה, מעולם לא נחשפת לכל ספרי הפוסקים האלו שציטטתי מהם כי הסתירו ממך, אבל תירגע אתה נראה מאוד מתוסכל ולא רגוע ממה שכתבתי,

לא כתבתי שום מילה של שקר,

כל פוסק וצדיק שהבאתי את דבריו ראיתי את זה בדבריו מילה במילה,

עובדה שהמהר"ם חאגיז ועוד, מביאים את המילים של הרמב"ם באיגרת תימן על איסור 3 שבועות, אתה טוען שהרמב"ם כתב את זה רק בגלל משיח שקר, אבל פוסקי הדור שונים בתקופות שונות, מביאים כראיה לאיסור 3 שבועות את דברי הרמב"ם באיגרת תימן, ולכן לא שווה להתווכח איתך, אתה טוען משהו ופוסקי הדור טוענים אחרת,

כל הצדיקים שהבאתי אני מוכן לשלוח לך במייל את המקורות שתראה בעצמיך בספרים שלהם,

ונכון לגבי הרמב"ן זה דעת יחיד, כי הראשונים מדורו של הרמבן וכן נכדו והבאים אחריו מביאים את דבריו ומקשים עליו שהרי יש איסור 3 שבועות, וחלק מהם אומרים שהרמבן התכוין למיעוט מישראל שיעלה,

ואני לא מתעלם מהרמבן, אבל אתה זה שמשקר ומתעלם ומכחיש את כל הרשימה שהבאתי ואת דבריהם!

ואתה מגיב לי בזלזול וקשקושי מילים שמראים על לחץ ציוני עמוק... אתה לא עונה לעניין ולא מתמקד הלכתית כמו שאני משתדל, אתה מחכיש את כל הספרים האלו שראיתי את דבריהם, אז האם אתה שווה בכלל יחס? אתה לא ברמה שלי,

אני מתכוין לברר את האמת ואתה סתם עוד ילדון שכל מי לא שלא מתאים להשקפתך, אתה תגיב בתוקפנות וילדנות וכל מיני דברים לא קשורים לנידון
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש עברי | 19/06/2020 
מותק שלי, אני גדלתי בהשקפת סאטמר, אצלכם, ושם דווקא הסתירו ממני ולא נתנו לי לדעת את האמת...

בגיל ישי"ק למדתי את כל הויואל משה כמה פעמים...

ורק בישי"ג התחלתי לגלות את האמת, ואיך הויואל משה אינו מציג כלל את האמת, אלא מלא בשיבושים וטעויות.

והרה"ק מהר"י ט"ב זיע"א אמר שכתב את זה רק כדי להציל מהציונים שהם חילונים וכופרים, ולא שזו ההלכה, כי הוא ידע טוב שאין בדברין שום אמת הלכתית.

וגם על הצורך להציל בכזו צורה חלק עליו החזו"א, שלאוא אני הולך כיום, ורואים שממשיכי החזו"א לא נהיו חילונים רח"ל...

מצחיק שאתה אומר לי שלא נחשפתי והסתירו ממני... בישיבות הליטאיות יש בכל אויצר ויואל משה, ומי שרוצה יכול לקרוא אותו בכיף... לא מסתירים שום דבר, פשוט מסבירים היטב את דעתינו...

אבל אתה וחבר מרעיך קוראים לחזו"א "ציויני" בושו לכם והכלמו!!! ואתה עוד תקרא לאתר מצנזרים את גדולי ישראל? אתה זה שמצנזר ומזלזל בהם!!!

כל הכבוד לאתר כיכר השבת, שיש להם את האומץ לא לפחד מהטרוריסטים שלכם, ולכתוב את האמת! כפי שבאמת סברו גדולי ישראל...

אתה עלאק מתכווין ללמוד את האמת, לך תלמד "אם הבנים שמחה" כמו שאני למדתי וואל משה ואחרי זה תדבר!!!

כל כל כל הפוסקים, עד החזו"א שאף פסק כך להלכה, כותבים שהרמב"ם לא סבר ג' שבועות, והאגרת רק בגלל המשיח שקר, אז אני זה שמתעלם???

כמה אתה מסכן שקשרו לך את העיניים...
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפה אחד | 19/06/2020 
תגיד לי אחד שכותב שהשבועות הם לא להלכה

אני רוצה אחד אחד אחד

אתה רק אומר פוסקים פוסקים פוסקים חזו"א

תגיד לי איפה בדיוק החזו"א אמר זאת שהשבועות אינם להלכה
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש עברי | 21/06/2020 
בכבוד:

הב"י כתב שהשמטת הרמב"ם והרי"ף והרא"ש כמוה כפסיקתם בפירוש שאי"ז להלכה.

מהר"ל ב"נצח ישראל".

מהר"ל בבאר הגולה.

מהרח"ו בהקדמת הע"ח בשם האר"י.

אבני נזר יו"ד תנ"ד.

בעל הנתיבות, בס' צרור המור על שיה"ש.

איילת אהבים למהרא"ל צונץ בכתובות על המקום.

שואל ומשיב ב"דברי שאול" עמ' מ"ה.

פי' כנפי יונה על שיה"ש רבה.

חידושי תלמידי הרשב"א לכתובות על המקום.

פני יהושע שם.

ש"ך ביו"ד רל"ו, ובנקה"כ שם.

זרע שמשון עה"ת, אסתר קנ"ד ע"ב.

מהר"ש קלוגר במעשה יוצר על הגש"פ., והביאו הגר"א וייס במנחת אשר.

חזו"א ב"אגרות חזו"א".

אם הבנים שמחה - כל הספר.

כשיש רשות האומות: אור שמח באגרתו הידועה.

שו"ת מלך שלם למהרש"ש מסלוניקי.

מהרש"א כתובות על המקום.

ר"ח פלאג'י ב"נשמת כל חי".

בעל לב העברי בברית עולם מ"ט.

מהרצ"א קאלישר בדרישת ציון עמ' קמ"ז

שו"ת שלום ירושלים להרה"ק מקוצק-פילוב ס"ס ז'.

מהרי"ל דסקין בכרוז שהודפס בכת"ע הפלס תרס"ד. והו"ד בקובץ המעיין תשכ"ח.

מהר"י אייבשיץ ב"אהבת יהונתן" וב"יערות דבש".

הגר"ח גריינמן בחו"ב כתובות סי' י'.

באר לחי רועי סי' ל"ד.

שו"ת ישכיל עבדי הקדמה לח"ה.

זה מה שיש לי בראש עכשיו, מספיק לך או עוד לא?
▾ דווח על תגובה זו  0 
איפה? | 24/06/2020 
תביא מקורות יותר מדוייקים ולא שמות של ספרים

בדקתי כמה מקורות שהבאת

ש"ך יו"ד רל"ו לא מופיע כלום לענין הג' שבועות

חידושי אגדות למהרש"א לא מופיע שהשבועות אינם חלים כיום

וכן בדברי שמואל לא מצאתי

וכן בפני יהושע על המקום מופיע ההיפך ואני יצטט

ודאי דקרא דהשבעתי אתכם איירי נמי בזמן הזה דלא קרינן עד שתחפץ אלא כשיהיה פקידה גמורה לעתיד שאז ישובו הכלי שרת מבבל וישראל ישובו לאדמתן כן נ"ל נכון:

וכן באבנ"ז מופיע ע"כ שיש שבועות דרק לגבי לא יעלו בחומה השבועה היא רק ביד חזקה משא"כ ברשות "שכולל גם את האומה היושבת בא"י" מותר לעלות ולא שכך מתבטל השבועות רק שזו לא כלול בשבועה בכלל

בקיצור כל המקורות שהבאת שהיה באפשרותי לבדוק לא מופיע ולו כלום בעניין שאין איסור השבועות חלים כיום אלא ההיפך כפי שהצטטי
▾ דווח על תגובה זו  0 
מצדרביעי | 19/06/2020 
למר איפה אחד- האם זה נפסק בשו"ע/במשנה תורה?

לא, צריך משהו יותר מזה?...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלחנן. | 17/06/20208
הפיוט שמופיע בתמונה של השדה שם - הוא מוצלח לגמרי!!

ממליץ להגדיל ולקרוא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבי | 17/06/20207
אשריו ואשרי חלקו.

כל מילה פנינה.

ירבו כמותו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
עקיבא | 17/06/20206
בס"ד

הרב לדרמן הוא נכד של הרב זילברמן מקהילת זילברמן מהעיר העתיקה למי שמכיר...

הוא חתן של הרב מנדלסון מגבעת שאול (ראש ישיבה במשך כמעט חצי יובל וממנהלי חיידר "זכרו תורת משה" השיטה הידועה של זכרו )

ומנדלסון חתן של זילברמן.

בקהילת זילברמן מזמן מזמן היו נגד ההתנקות ובעד יישוב ארץ ישראל ונוהגים כתלמידי הגר"א בהכל!

אברך חשוב שעוד נשמע עליו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יענקל | 17/06/20205
החרדים לא התערבו בהתנתקות מסיבה פשוטה.

כידוע שפיקוח נפש דוחה הכל (בניגוד לכתבה, כל ילד יודע שיש רק 3 עבירות שדוחות פיקוח נפש) ההתנתקות היה אקט של הצלת נפשות של המתנחלים שסיכנו את החיים שלהם במגורים במקום (עליית החמאס אח"כ כמעט לא קשורה לעניין).

יש גם לזכור שהמפלגה הדת"ל בשיתוף טומי לפיד (בראשות שר האוצר דאז נתניהו) נתנו באותה קדנציה מכה כלכלית אנושה לציבור החרדי שעד היום אנחנו סובלים ממנו.

כך שלדרוש אימפטיה מהציבור החרדי כלפי הדת"ל זה בהחלט מוגזם!

זה נכון שברמה אישית ליבנו עם כל מתיישב שנעקר מביתו והנציגות החרדית אף ניסו לסייע להם ככל שניתן,

אבל ברמה ציבורית? אחרי כזה בגידה של הדת"ל מה לנו ולהם?
▾ דווח על תגובה זו  0 
אוי ווי ווי.. | 17/06/2020 
מה שכתבת זה אכן מה שיודע כל ילד.

אבל פספסת מה שאנשים מבוגרים יודעים.

שעל א"י כן מוסרים נפש.

והסיבות שזה לא נמנה בתוך ג' עבירות מתורצות במנחת חיננוך ועוד.

ואשרי המתנחלים שנאבקים ומקריבים את חייהם למען זה!!!

אתה צריך להתבייש מהם,

לא לפטפט פטפוטי מילין על מה עשתה המפד"ל ולמה זה תירוץ לא למנוע...

וגם גוף טענתך היא טענת בור, עליית החמאס התאפשרה אך ורק בגלל פינוי הרצועה בגירוש ע"י אריק שרון שחיק טמיא, ומזה נסבב בעוה"ר הרוגים מרובים יותר מכל מה שנהרגו שם כל ימי קיום ההתיישבות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 17/06/2020 
כבודו, לא הבנת דבר וחצי דבר.

איש פה לא טען שהיה צורך להתנגד להתנתקות מתוך אמפתיה לדת"ל או לתושבים בכלל, ואף אם לא היה גר שם אף יהודי צריך היה להתנגד לדעת המצוטטים בכתבה.

הנקודה היא שצריך היה להלחם בהתנתקות משום שזה ביטול מצוות ישוב הארץ ואיסור לא תחנם להעביר את השטח לידי האומות, עכ"פ לדעת הכותבים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברקי סקרן | 18/06/2020 
ומדוע זו המצווה היחידה שצריך למחות עליה

המדינה והממשלה קובעים אלפי חוקים שלא כתורה ורק מצוות ארץ ישראל בהפגנות

למה?

למה? גם אם היה גרעין אמת ברעיון שעתה שהחילונים עזבו את הארץ אנחנו צריכים לתופסה אבל כל הנסיבות מראות שרק מצוה אחת היא במרכז

זה אומר שלאומיות נשתרברבה

ועוד יסביר לי כבטודו

איפה הגדולים

אצלנו יש גדולים הם מנהלים הם מדריכים לא תלמיד חכם כזה או אחר שלא מגובה מרוב גדטולי ישראל
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני ברקי... | 19/06/2020 
ידידי הסקרן, מוחים על כל עבירה, זה הארגון שהכי נלחם למען כינון ההלכה בחוק, מה שמכונה "מדינת הלכה", הבעיה שבעוד שעל כל שאר הבעיות יש לפחות עוד מי שמטפל, ומא"י שכחו לגמרי כפי שהוא מבאר בטוב טעם. זה נקודת הבעיה.

וכמו שהם מבארים באר היטב, ככה סברו דווקא כל גדולי ישראל, ולא איזה אברך שממציא מליבו..

אני אישית שמעתי מהגר"ש קוק הרב של רחובות שהיה מגדולי מקורבי הגרי"ש, שהוא שמע מפיו של הגרי"ש דברים נוראים בעניין א"י וגירוש גוש קטיף!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשים לב | 17/06/20204
מבחינת ארץ ישראל הציונות מזמן לא שם לצערי ואכן הגיע זמננו לבנות את הארץ ואנחנו מעולם לא הסכמנו לחלוקת הארץ .

אבל לומר שהציונות לא מסוכנת כבר יהיה מסוכן מאד, כל המושג "ישראליות" (כביכול) חי ובועט ומסוכן מאד רבים בעיקר מקרב הנוער מוצאים בתרבות ה"ישראלית" תחליף זול ליהדות אמיתית וליראת שמים גם בקרב החרדים ...
▾ דווח על תגובה זו  0 
איש שקול | 19/06/2020 
אתה צודק לגמרי, אבל הנקודה היא שהישראליות היא הכי רחוקה מהימין ומא"י באמת...

פעם אמר לי איש חמוד - כדי להתרחק הכי רחוק מהציוינים צריך להיות כהניסט....

ובאמת דווקא קדוש"צ הם אלה שהכי נלחמים בתרבות הישראלית-מערבית וערכיה, והכי רחוקים ממנה!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי לא... | 17/06/20203
לא יודעים מי המציא אתחלתא דגאולה, הקיצונים לא מזדעזעים בזאת,

א, כי עוקרים את כל התורה, ורק סוגיא אחת האגדתא של ג' שבועות מפרשים כמצפונם ומחזיקים בה מעל י' הדברות, ואף שגם על ג' שבועות עוברים יום יום בישיבתם בא"י.

ב, לא מעניין אותם מי המציא אתחלתא דגאולה, כשאינם מאמינים לא באתחלתא ולא בגאולה עצמה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוישה | 19/06/2020 
ככה בדיוק...
▾ דווח על תגובה זו  0 
חח מצאת איזה... | 17/06/20202
עליה את כל גחמותיך?
▾ דווח על תגובה זו  0 
ברור!!! | 17/06/20201
אני לא מבינה, כל יהודי וקל וחומר תלמידי חכמים מכירים בקדושתה ובמעלתה של ארץ ישראל!

האם זה חידוש?

למה זה מרגש שתלמיד חכם ועוד אחד שלוחם נגד אינטרנט חבר בארגון הזה?

למה הגענו למצב שאחד שמדבר וכותב על ארץ ישראל והוא עוד תלמיד חכם צריך לכתוב עליו כתבה.... אנחנו כולנו צריכים ליהיות כאלה!!!

למה צריך לקרוא לכאלה שמחזקים את הישיבה וההגירה לארץ ישראל "מזרוחניקים", האם רק ה"מזרוחניקים" אוהבים את הארץ??

ואם רוצים לקרוא לי "ציונית" בגלל דברים אלו אני גאה בשם הזה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוני | 17/06/2020 
ולא לדרוש את ציון זה רק בעיה אשכנזית הספרדים תמיד למדו תנ" ך והודו לקב"ה על שיבת העם היהודי לארצו אף פעם הם לא היו קיצונים. ברוך ה' שהאשכנזים לאט לאט מתנתקים מהשיטה של סאטמר וחוזרים לשיטה של הגאון מווילנא ובעל התניא ותלמידהים שיסדו את הישוב היהודי בארץ לפני כמאתיים שנה אנחנו מקווים שזה יתפשט לכל החרדים ולא יהיה רק בשוליים רק לפי מה שנראה הפלג הירושלמי הקיצוני שחבר לסאטמר לא הולכים לפשוט רגל בגלל שסאטמר תומכת בהם בהרבה כסף
▾ דווח על תגובה זו  0 
מחילה מכבודכם | 17/06/2020 
נא לשים לב לסעיף האחרון במגילת היסוד:

"להיזהר בכבודם של תלמידי חכמים מכלל החוגים, ותוך כבוד לכלל קהילות ישראל שומרי המצוות".

פה טמון עצם הענין, מסתבר שכמעט כל המייסדים והמצטרפים, אינם יודעים שהנושא כלל וכלל אינו אהבת ארץ ישראל ולימוד נ"ך.

המטרה היא לחבב ולכבד את גדולי רודפי גאוני התורה ויראי ה' (וחלק גדול מאותם רודפים עושים זאת מתמימות ומחוסר-הבנה). ביניהם (לדוגמא) אנשים שמכשירים את גיורי צה"ל.

אדרבה יבואו נא החכמים והמבינים ויבארו לכל הציבור מה הולך כאן, עטי דלה מלהביע הכל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי פשוט | 17/06/2020 
איך לכל הרוחות הגעת ממשפט פשוט כ"כ לכאלה קונספירציות...

לא רק עטך דלה, כנראה גם שכלך דל...

("לחבב את גדולי רודפי התורה" גיחי גיחי..)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"