מפגינים? אל תצעקו "שיקצע" לשוטרות

פוליטיקאים חרדים, האם לא הגיוני שתטפלו במשטרה ותציבו נהלים חדשים והגיוניים יותר?. האם זה כ"כ מופרך לדרוש ולקבוע לא לשלוח בנות להפגנה של גברים/חרדים? (מאמרים)

הרב מנחם ישראלי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
הרב מנחם ישראלי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
עידן | 24/07/202041
חחחחח עכשיו אתם דורשים שישלחו רק גברים לטפל בכם בהפגנות? צריך לעשות לכם טרנספר זה כן
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבא תודה | 14/07/202040
מי שצעק הם ילדים בני 10 שלמדנו קללה או 2 באיידיש.

החילול ה' היותר גדול זה שחרדי מוציא מילה גסה, אפילו באיידיש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלמה | 14/07/202039
מוכר בביתר מעניין והכי מדהים זה עוצמת התגובות שזכה כמה אנשים
▾ דווח על תגובה זו  0 
הבל | 14/07/202038
אברך צעיר בקושי נולד

בא לתת מוסר ותוכחה לציבור.

אולי בן 23 וכבר עומד כנביא בשער.

מי שמך לדבר על הציבור

כבוד הרב עם של ניסיון חיים של שנות חיים שראה כבר הרבה במשך אורך ימי חייו.

ובכלל תמונה כזו מוחצת פשוט חכמת אדם תאיר פניו.

כולם רואים מנין באת.

קשוט עצמך תחילה

לך תקן את הציבור שלך הנגוע כל כך בנגיף מכף רגל ועד ראש.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אמת | 14/07/202037
הלכה בידוע עשיו שונא ליעקב

וידוע מאמר חז"ל שנאת עם הארץ לתמיד חכם

וידוע מאמר חז"ל ששנאת אשת עם הארץ גדולה הרבה יותר לת"ח. ועי' ביאור הגר"א.

והכלל בזה הוא ככל שאתה רוצה למצוא חן בעניו, הוא יכה בך יותר. כידוע מבית הלוי על שמות - בוא,

צריך להבין שיש דין שבויה כידוע, והיא נאסרת על בעלה מטעם ידוע..

וכבר היה יהודי בשם יונה שטענצל זצ"ל שצעק על הנעשה בקסרקטיני הצבא.

וכל אלו נשפכים לרחוב כדי לבלום את החרדים לדבר השם, ומנסים בגופם לעצור את החרדים, ויודעים את הריחוק של החרדים מכל דבר כיעור והדומה לו, כך הם רוצים לנצח את המערכה.

כמו בתחרות אגרוף למשל לתת מכה מתחת לחגורה שאינו חוקי ופסול לפי כללי המשחק. כך בהפגנות אלו ודי למבין.

זה אמצעי יותר קשה מבואש וכדורי גומי, ומים כחולים או מכות, זו מלחמה מתחת לכללי ההפגנות.

וכאשר הכללים נפרצים על ידם, עלינו לעמוד על נפשינו.

אגב יש שינוי מבורך בככר שפעם היה סניגור קבוע לצד השני, ועתה הוא נלחם להגן על הציבור החרדי, ומוטב שעה אחת קודם, ולהפסיק מיד את המוסר העצמי וההלקאה העצמית שבשקר יסודו בכאן.
▾ דווח על תגובה זו  0 
טומבק | 14/07/202036
מיץ של זבל
▾ דווח על תגובה זו  0 
חסרי זהות!! | 14/07/202035
מחילה מכבודו..

כתבה ממש נוגעת ללב... אבל צר לי לאמר לך שבכל הרגש שיש בכתבה. אין לך חצי מוסג על מה אתה מדבד ועל מי אתה מדבר..!!

לכן תחסוך ממני להסביר לך כי בצורה שגדלת אין לך את הכלים להבין.

עם ישראל במוהותו קדוד ומאוחד. ויחד עם זאת השלטון ומערכת הביטחון כולל כולם!! ומי שמניע את אזרחי מדינת ישראל שהם העיתונאים. מחכים לכתה תמימה כזאת . כי שנאתם שנאת עולם ושונאים אותך יותר מגוי!!! כמו שאמרו חז"ל. וכל שתהיה יותר טוב הם יהיו יותר רעים. מא שצריך זה להבדל מהחילוניות שלנו ולהתחיל ללמוד ולקיים את התורה בלי הצבעה למפלגות ורק אז נראה תוצאות וכל שאר מילים והסברים הכל חראטותתתת!!!!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
רונוששש | 14/07/202034
מנחם ישראלי אחלה בנאדם!
▾ דווח על תגובה זו  0 
sara  | 14/07/202033
ברור מה שהכתב כתב 100%

אני ראיתי את ההפגנות בימיים האחרונים אילו שצועקים הם אנשים קיצוניים שאפילו לא משתייכים לאזור רוממה.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
rs | 14/07/202032
הכותב צודק, כחרדית ליטאית תושבת רוממה גדלתי וחונכתי לאהוב כל יהודי באשר הוא גם אם אתבדל כדי שלא אושפע יש לכבדם כי הם אחינו. אין לקלל יהודי אחר רק בגלל שהוא שונה ואפילו חטא ורובם תינוקות שנשבו אז לא ניתן להאשים ואין תירוץ להתנהגות קלוקלת.

גם שאינם יהודים אסור לקלל מפני חילול השם.

מי שיכול לקלל שאינו יהודי וחילוני נראה שסופו שיקלל את בני קהילתו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ביילורוסי | 15/07/2020 
את מה בדיוק? ליטאית? מה, נולדת בליטא? את יודעת איפה זה על המפה?

ליטאית...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אהרלה | 14/07/202031
כל מטאטא יורה נמאס כבר שכל אחד חושב שאם הלקאה עצמית יותר חזקה הוא יהיה יותר מוחצן יאלה חלס
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהודי | 14/07/2020 
אצל יהודים זה נקרא "חשבון נפש"
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 14/07/202030
ואהבת לרעך כמוך -כולל גם את אותו יהודי שאינו מקפיד במיוחד על מצוות בין אדם למקום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שפוי | 14/07/202029
כתבת ואני מצטט , "אם כבר יש להאשים את הוריו ומחנכיו מעצבי דעת הקהל וכו'. וכמאמר: "לא עכברא גנב"

אתה חלק מאותם מעצבי דעת הקהל שיש להאשים ... סליחה אי אפשר לצפות מאדם חרדי להתנהגות ראויה ? במקום זה את מצפה מהמשטרה שתתנהג באופן שפוי ? כלומר לשיטתך אותו אדם שמפגין ומתנהג באופן לא הולם הוא אבוד אין מה לצפות ממנו לכלום אבל יש לצפות מהמשטרה לקצת הגיון ?!

בקיצור תחשוב שוב !
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד גרין | 14/07/202028
כל מילה בסלע אבל הם שולחים שוטרות כי הם פשוט יודעים שאיתם חרדים לא יתעמתו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 14/07/2020 
תתפלא אבל גם איתם מתעמתים, וזה כל הבעיה!
▾ דווח על תגובה זו  0 
לכותב הכתבה... | 13/07/202027
וכן אין לו שייכות לציבור החרדי. אבל הוא חושב שיש לו. אין מה לעשות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לעצם השאלה | 14/07/2020 
ולך אתה חושב יש שייכות?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 13/07/202026
איך מותר בכלל להשתתף בהפגנות הרי זה ממש חילול השם ... ואולי חילול השם ניתן לפרשנות???
▾ דווח על תגובה זו  0 
לשלוח אשה... | 13/07/202025
המשטרה חפצה דם וקטטה ושנאה חארב ודארב.שינסו בלי אשה ויראוחיי

מי שכן יכולים לשנות זה ג ושס שיושבים בממשלה ומשפיעים אבל לא עושים כלום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נחמיה | 13/07/202024
חייב שיהיה קו אדום!

אם שוטר מעז להתעלל באדם על מסכה צריך שלבור מוסכמות!

פשוט להחרים את המשטרה, לבזות אותה! להציב שלטים נגדה!

להוריד אותה על הברכיים! עד שתעשה דין בשוטרים והמפקדים הרשעים!

זה לא יכול לעבור לסדר היום!
▾ דווח על תגובה זו  0 
ש | 13/07/202023
האם כשאתה מקרב אין לך התנשאות שים לב לתגובות מהמאמר הקודם ותראה איך המגיבים החילונים נעלבו למשל תגובה מס' 21. במילים אחרות לא ההתנשאות החרדית תיפטר ע"י קירוב או הסתגרות והראיה שיש כאילו ששונאים את חב"ד יותר מאשר שאר הציבור החרדי.

לכן אין עצה להתנשאות כי זה התנשאות מוצדקת היא מגיעה כשיש לך משמעות בחיים שאין לאחר... והסיבה לקירוב מצד הרבי מחב"ד זי"ע זה בגלל שזה מצוות א.ואהבת לרעך כמוך ב.מצוות הוכח תוכיח את אמיתך ג. מקרב את הגאולה... ועוד... (כך נראה לי אבל יתכן שאני טועה)
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 13/07/202022
נא תכתוב קצר יותר ונשמח לקרוא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
צודק לגמרי | 13/07/202021
וגם אם יורשה לי,לא לקרוא לשוטרים נאצים זה חילול השם גמור קשה לי בתור חרדי להזדהות עם כזאת הפגנה
▾ דווח על תגובה זו  0 
אברהם ויצמן | 13/07/202020
חזק וברוך אשריך
▾ דווח על תגובה זו  0 
אזרחות הוגנת | 13/07/202019
להפגנות ערביםבדואים - צריך לשלוח שוטרים ערביםבדואים

להפגנות חרדים אשכנזים - שוטרים חרדים אשכנזים

וכן הלאה, וכולם יהיו מרוצים ולא ירביצו אחד לשני
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא חשוב | 13/07/202018
'יהדות אוהבת' 'יהדות חמה' 'יהדות מכילה' כל הססמאות האלה עוד יחריבו את היהדות מבפנים

בימים כתיקונם מורידים ולא מעלים אמנם בזמננו אסור להרוג בשביל שלא יהרגו אותנו אבל לפחות לא לאהוב אותם כמו שכתוב

ברמב"ם שמי שלא מאמין באחד מ13 עיקרים מצווה לשונאו

אמנם לגבי תינוקות שנשבו יש כאלה שהם ודאי לא תינוקות שנשבו ולגבי כל השאר יש מחלוקת אבל אם המניע לפסוק במחלוקת הוא 'חום' 'ואהבה' היהדות על סף קריסה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מי מחריב?! | 13/07/2020 
90% מעם ישראל כבר לא שומרים תורה ומצוות, בעיניך זה לא חורבן?

למה הם הגיעו למצב הזה? בגלל טיפוסים כמוך שמפיצים שנאה עוינות ודעאשיו"ת לכל עבר.

כל המפגרים וחולי הנפש החילונים והחרדים הם אשכנזים, זאת בגלל הראייה שלכם את העולם בשני צבעים בלבד – שחור ולבן.

אצל הספרדים ראו איזה פלא, החילוני שומר מסורת והחרדי לא קורה לחילונים נאצים ושיקצע.

רק כשהספרדי נתקל בחרדי אשכנזי הוא מתחיל לפתח שנאה ליהדות.

דרך ארץ קדמה לתורה, תורה בלי דרך ארץ זה נזם זהב באף חזיר, זה בערך מצבם של החרדים האשכנזים. לא מקנא בגיהנום שלהם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
rs | 14/07/2020 
אני אשכנזית וכל האשכנזים עימם גדלתי יתחלחלו לשמע את דברי כותב התגובה לא חשוב.

רציתי לזעוק עליו אך במקום אבהיר ל"מי מחריב!?" שעם דרך כזו גם אתה יכול להחריב, אסור אבל ממש אסוג להאשים קהילות, לשנוא אותם כי הם שונים וכמובן לא לדון קהילות שלמות בגלל התנהגות של כמה כמו "לא חשוב" לעיל.

לא משנה ספרדים, חילונים, אשכנזים וחסידים אנו חייבים לאהוב את כולם כי אנו אחים.

כך חונכתי וכך אחנך את ילדי ואני מכירה רבים כמוני ליטאים אשכנזים.

איך הגענו למצב הזה?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטי | 13/07/202017
נ.ב.

גם לקרוא להם "נאצים" רק יוריד את ערכנו בעיניהם ואם ימשיכו עם זה החרדים רק יחטפו יותר מהשוטרים

לטובתינו
▾ דווח על תגובה זו  0 
באופן כללי | 13/07/202016
מסכים עם כל מה שנאמר כאן. צודק הכותב בכך שהציבור שלנו לא מטפל בעוד בעיות ולא מנסה למצוא את הקדושה שבנשמות ישראל, לא מסייע לנוער הגבעות הנפלאים וכו'.

אבל לגבי המסקנה הנאמרת כאן- לצאת לעמ"י ולהראות לו את הפנים היפות של הציבור שלנו... בתאוריה זה נכון אבל צריך לראות איך עושים את זה. תעיינו בציבור הדת"ל שעושה את זה שנים אז ודאי שיש להם הרבה הצלחות אבל מצד שני יש גם נשירות. אז לחבדנקי"ם זה כנראה כן מתאים, אבל צריך לראות איך אנחנו עושים את זה בלי שזה ייפגע בקדושת המחנה שלנו. בקיצור, חשוב לצאת החוצה ולהאיר, אבל תוך כדי להיזהר שאנחנו לא ניפגע. (ואני לא מדבר מתוך איזה עליונות עליהם כי גם הם יהודים, אבל בשביל לקרב אותם צריך למצוא את הדרך לקרב בדרך המתאימה בלי שאנחנו נתרחק תוך כדי).

נ.ב. אם בנוער הגבעות עסקינן- יש עכשיו גיוס המונים של ישוב ליד כוכב השחר בשם מעוז אסתר, מי שיכול לתרום קצת למען ישוב ארץ ישראל. זה חשוב מאד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
rs | 14/07/2020 
אני לא חושבת שאנו צריכים לצאת אליהם ולהסתכן בפגיעה במחנה.

מספיק שאנו שקטים, מראים פנים זהובות ומאור פנים לכל אחד,

בשקט זה יחלחל אליהם, אם אנו לא רודפים אחריהם להראות להם הם ימשכו אלינו בגלל הטוב והקדושה שאנו משרים על הסביבה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה אמיתי  | 13/07/202015
הפגנה זה לא איזה שירות לציבור כמו ביטוח לאומי וגם שם לא בטוח שיכול לפסול שירות מצד נשים. מדובר על מחאה, התנגשות, זעקה . הפגנה אף פעם אין בה כללים מראשיתה היא בוחנת גבולות .רעיון הבל.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 13/07/202014
כל מילה בסלע חזק וברוך!!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 13/07/202013
אדרבה, לשלוח שוטרות זה הדבר המושכל ביותר לעשות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 13/07/202012
הפגנות החרדים בושה וחרפה לצעוק נאצים על שוטרים
▾ דווח על תגובה זו  0 
אתה קשקשן | 13/07/202011
מה הקטע שלך ? בבקשה לא לבלבלל את המוח במרחב הציבורי ... כתבתה שטוייות
▾ דווח על תגובה זו  0 
דויד | 13/07/202010
כל מילה בסלע.נראה שאתה אדם חכם משכיל ושנון ומאוד ענייני וקולע.רק דבר אחד אשמח מאוד שתענה לי לפי דרך חב"ד שמשרתים בצבא כשנה איך זה מסתדר שהם היו מסתובבים ליד בנות (לא היום שיש את הנחל החרדי ) פעם בזמנו שהיה ערבוביא יש לך תשובה לזה אני אשמח מאוד ! תודה
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיפה שמעת | 14/07/2020 
ממתי זה דרך חב"ד לשרת שנה בצבא?!

באופן יחסי לציבור החרדי, מתגייסים בחב"ד יותר הרבה, אבל זה עדיין מעט מאוד, וגם זה אחרי חתונה ובמקומות נפרדים (למעט יחידים שנושרים, שקיימים בכל ציבור - אלא שבחב"ד הם לפחות נשארים עם כיפה ואולי כמה מצוות...).

בדיוק כמו שעשו המוני חרדים שנלחמו במלחמת ששת הימים וכדו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
חג"ת | 13/07/20209
אתה מסביר טוב את השיטה של חב"ד. אבל השיטה החרדית מאז ומקדם הייתה להפגין, לזעוק ולעשות ככל הנדרש כנגד משנאי הוי'. ככה גמרו את חוק גיוס בנות.

להפגין על מסירת שטחים יודעים היטב בחב"ד. אז לא משתמשים ב"אהבת ישראל".

ואגב, הרבי הריי"צ נ"ע נחשב למי שמשנתו הקנאית והתקיפה משמשת כאחד מאבני היסוד של נטורי קרתא.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רם | 14/07/2020 
בינתיים ההפגנות שלכם על גיוס בנות לא הצליחה. רוב בנות ישראל מגויסות. וגם חרדיות ודתיות מתגייסות היום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
נו ואז? | 13/07/2020 
החרדיות הזאת הוכיחה את עצמה? מה פתאום! 90% מעם ישראל לא שומרים תורה ומצוות בגלל החרדיות הזאת!

החרדיות הזאת משניאה את היהדות והופכת את המלאכה של המקרבים ובכללם החבדניקים לקשה הרבה יותר.

השיטות החרדיות הרגילות מעבר לחילול ה' ותוספת של שנאה וחושך בעולם , לא עושות שום דבר.

הוכיח תוכיח את עמיתך אין פירושו לזרוק אבנים ולצעוק נאצים, התנהגות כזאת מוסיפה בחטאים משני הצדדים ומרחיקה את כולם מהקב"ה.

היום זה דורש הרבה לימוד, זמן וסבלנות, ותעצומות נפש, לזה אין לחרדים זמן ופנאי...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 13/07/20208
הרב מנחם הצדיק, הבעיה לא במשטרה. אתמל התפרסם סרטון ובו נערים צועקים על אישה חרדית, שיכולה להיות אמא שלהם - "שיקצע"!!! הזעזוע שאחז בי באותו רגע... איפה הכבוד? דרך ארץ? אם זו היתה אחותך? אמא שלך? הכל מתחיל מחינוך!
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריאל | 13/07/20207
הציבור החילוני ובמיוחד הבנות שלהם הא כגויים לכל דבר ואין אפשרות להרחיב או לרמוז .. ודל ..

השנאה שלהם אלינו מקורה בשנאת עשיו ליעקב

אנחנו מתבדלים מהם כי זו הדרך היחידה לשמור על הזהות שלנו כיהודים!

לא להתעסק או לדבר איתם הם בשלהם ואנו בשלנו
▾ דווח על תגובה זו  0 
בושה וחרפה!! | 14/07/2020 
שיהודי יגיד על יהודי אחר, שהוא כגוי לכל דבר?!

אין להם נשמה שהקב"ה בוכה על כל רגע שהיא רחוקה ממנו?!

אלול מתקרב - תתחיל לעשות תשובה...
▾ דווח על תגובה זו  0 
rs | 14/07/2020 
קודם כל שנאת עשיו הוא ליעקב ולא ההפך!!! אין לנו רשות לשנוא אף אחד למעט מקרים מיוחדים ביותר ונדירים מאוד!

כמו כן כידוע מגדולי ישראל ש99% החילונים בזמנינו הם תינוקות שנשבו ועל כן אין לדון אותם או לשנוא, יש לאהוב ולקרבם בדרכינו המיוחדת.

אנו היהודים האור לעמים והחרדים יכולים להיות האור לחילונים גם בלי להתערב ביניהם!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בינימין | 13/07/2020 
כל מילה שלך זהב!

👍👍👍
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 13/07/20206
קשקוש
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 14/07/2020 
באלאבוש
▾ דווח על תגובה זו  0 
חרדי | 13/07/20205
אין קשר בין נוער הגבעות לבין החרדים שהפגינו אמש ד"א השוטרות הן באמת שיקצע
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה | 13/07/2020 
שיקצע בתרגום ישיר לעברית זה "גויה" ורוב השוטרות שם הן יהודיות בדיוק כמוך!

זה שהן לא שומרות תורה ומצוות ולא נראת כמו שהיית רוצה שהן יראו זה לא הופך את השימוש בכינוי "גויה" ללגיטימי
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא חשוב | 13/07/2020 
'כמו שהיית רוצה' יצור אומלל התורה רוצה

וכשקוראים למישהי גויה הכוונה שמתנהגת כמו גויה וגם בהלכה מין ואפיקורס דינו כגוי
▾ דווח על תגובה זו  0 
ממש לא | 14/07/2020 
גם כשקוראים למישהו יהודי הכוונה שהוא מתנהג כמו יהודי?!

וההלכה משווה בין אפיקורס לגוי לפרטים מסויימים בלבד. מה גם שלא כל אחד שאינו שומר תומ"צ הוא אפיקורוס, וכ"ש בדורינו שרוב הרבנים קבעו שהם נחשבים לתינוקות שנשבו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
חבדניק לא... | 13/07/20204
כנראה רק לביים עם המשטרה סרט זה הדבר הנכון
▾ דווח על תגובה זו  0 
איציק | 13/07/20203
כל מילה, פנינה. כתיבה יפה. צודק במאה אחוז.
▾ דווח על תגובה זו  0 
שוטה | 13/07/20202
זה הכינוי היחיד שאפשר לומר עליך. במקום להבין ולהפנים שיש להבדל ולבנות חומת מגן בגובה 100 מטר מהחילוניים, אתה מבקש להתקרב אליהם ולשאת חן בעיניהם. והתוצאה או שאתה חילוני חבד"י שחילוני בפנים ומצטט תניא בחוץ, או שאתה חרד"ק שאפילו לא מצטט תניא אבל חרד"ק שנח לו להסתובב בין חרדים חרדי אתה לא וגם הם
▾ דווח על תגובה זו  0 
איך קראת... | 13/07/2020 
להגביה חומות? לא יותר פשוט לברוח לאפגניסטן או זמביה?

מה הביאה הגבהת החומות הזאת? רוב מוחלט של עם ישראל לא שומרים תורה ומצוות, הא, הם לא יהודים, ואם זה קרה לילדיך גם תגיב באטימות ורשעות כזאת?!

למה אנשים כמוך מתעקשים לחיות במדינות שפוגשים בהם חילונים וכופרים על כל צעד ושעל?

למה אתם מתעקשים לקבל שירותים מהכופרים, להיות תלויים בהם ולהנות מהם?

מה עם ה"מדבריות" של הרמב"ם?

אתם מבלבלי מוח מקצועיים, לו הייתם אמיתיים הייתם בורחים למדבריות וחיים במערות. החילונים והחילוניות ערבים לחיככם, ואל תספרו לי על רבי מאיר, אתם ממש לא ברמה הזאת, שקרנים!
▾ דווח על תגובה זו  0 
זעליג | 13/07/20201
סורי, זה לא מסתדר. כי היראת שמים שלנו דחפה אותנו לעודד את המשטרה לשלוח שוטרות להפגנות של הפלג הירושלמי בכדי שנוכל להגיד להם שהם הולכם להפגנות בשביל לפוש שוטרות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"