אייל ארד: 'לא רואה אפשרות אחרת מלבד הליכה לבחירות'

המשבר הפוליטי; ההתלבטות של גנץ; ההערכה שלו שהולכים לבחירות; הזינוק של בנט והאפשרות שיתפוס את מקומם של החרדים ומשבר החרדים והחילונים. היועץ האסטרטגי אייל ארד באולפן (TV)

יכול לתפוס את מקום החרדים. נפתלי בנט (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)
יכול לתפוס את מקום החרדים. נפתלי בנט (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ג'פרי  | 01/12/20208
אם הציבור החרדי [או הפייק חרדי] היה ממושמע למשל שכולם עוטים מסכות במרחב הציבורי גם עם האף וחתונות לפי ההלכה שמספיק 10 אנשים כולל החתן שלא לדבר בבתי כנסת את הדברים האחרים עוד היה אפשר לבלוע אבל כשרואים שהחרדים כשמתחשק להם הם עוברים על ונשמרתם ועל לא תעמוד על דם רעיך וכו' וכו' ועוד בגיבוי הגדוייייייייייייייייייילים זה גורם שנאה בעיקר אצל הציבור הקרוב לדת, כשאתה הולך עם ההלכה גם אם לא מסכימים עם דעותיך מוכנים לבלוע לפחות הציבור המסורתי יותר אבל כשאתה בריש גלי עובר על התורה ועוד בגיבוי הגדויייייייייייייייילים שחיברו הלכה מזויפת של לא תסור התוצאות בהתאם אתם יכולים לא לפרסם אני יכול לפרסם על זה ברשתות חברתיות אבל מספיק שתראו את זה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רבינו | 01/12/20207
לא תהיה ברירה לחרדים אלא לחזור לשיטות הישנות, להגדיל את מספר המצביעים החרדים בקלפי. שיטה שהוכיחה עצמה. להחיות את החרדים שכבר מתו, כדי שיצביעו ביום הבחירות,ולאחר מכן יחזרו לגן עדן, כי המדינה היא גיהנום לחרדים החיים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
תתכוננו | 01/12/20206
בגלל הקורונה מערכת הבחירות תנהל כולה בתקשורת אין אפשרות לחוגי בית כנסים אירוע בבר .............
▾ דווח על תגובה זו  0 
דן | 01/12/20205
איש חכם וישר
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרדכי | 30/11/20204
גנץ יפיל את נתניהו בבחינת תמות נפשי עם פלישתים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אייל ורד | 30/11/20203
אייל ורד הרשע?
▾ דווח על תגובה זו  0 
הכל חרטה | 30/11/20202
הוא בסך הכל מקדם את השמאל ומשכנע את בנט ללכת עם השמאל
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 30/11/20201
רק עכשיו כל מיני פוליטיקאים חילונים שראו שלמרות שתלמודי תורה של החרדים נפתחו, ולא השפיעו לרעה על מימדי הקורונה, רק עכשיו הפוליטיקאים האלו הבינו שהרב קנייבסקי צדק.

אבל אנחנו בשונה מאותם פוליטקאים, האמנו לרב קנייבסקי מהתחלה כי מה שהוא אמר זה הכי טוב והכי נכון והכי קדוש, וגם אם יום אחד תתפרץ הקורונה בגלל זה אנחנו עדיין מאמינים שהרב קנייבסקי שדבריו הם קודש קודשים והוא בבחינת "חכם עדיף מנביא". ואנחנו לא צריכים הוכחות בדיעבד כמו הפוליטיקאים המסכנים האלו שאין להם לא תורה ולא אמונה ולא התבטלות לגדולי הדור.

ואותם פוליטיקאים רק מזכירים את הגמרא המפורסמת בבא בתרא (עה.)

"כי הא דיתיב רבי יוחנן וקא דריש עתיד הקב''ה להביא אבנים טובות ומרגליות שהם שלשים על שלשים וחוקק בהן עשר על עשרים ומעמידן בשערי ירושלים לגלג עליו אותו תלמיד השתא כביעתא דציצלא לא משכחינן כולי האי משכחינן לימים הפליגה ספינתו בים חזא מלאכי השרת דיתבי וקא מינסרי אבנים טובות ומרגליות שהם ל' על ל' וחקוק בהן עשר ברום עשרים אמר להו הני למאן אמרו ליה שעתיד הקב''ה להעמידן בשערי ירושלים אתא לקמיה דרבי יוחנן אמר ליה דרוש רבי לך נאה לדרוש כאשר אמרת כן ראיתי אמר לו ריקא אלמלא (לא) ראית לא האמנת מלגלג על דברי חכמים אתה נתן עיניו בו ונעשה גל של עצמות"
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"