חלום החרדים: לשוב להיות לשון המאזניים במו"מ הבא

אייכלר מחה באולפן 'כיכר' נגד נתניהו, וכבר צובר כוח פוליטי חרדי לימי הקמת הממשלה הבאה • משפט שאמר ווינסטון צ'רצ'יל צריך להפריע למנוחת בנט ולפיד, למרות שהתקציב יעבור (פוליטי)

ישראל אייכלר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ישראל אייכלר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

צפו בתמונות נוספות:

תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ז.א. | 07/11/202110
"אני חושב" שאין זמן יותר מתאים מזה לבני גנץ אם הוא רוצה לשנות את המשחק הפוליטי לטובתו. תחשבו כל הבחירות שהלכנו לאחרונה היה בגלל התקציב שלא עבר. עכשיו שהבנט הזה העביר תקציב בני גנץ יכול לחזור ובגדול להיות ראש ממשלה אמתי (אם הרוטציה הקודמת עדיין בתוקף החוקי)ולהביא את נתניהו שלא יהיה לו שתי אפשריות- כי הרי נתניהו לא יכול להתחיל להגיד שבני גנץ הוא בעייתי. ולצרף את החרדים והדתיים והוא נהיה בן לילה ראש ממשלה של אמת אם מנדטים שנוסקים למפלגתו. והעיקר אגרוף חזק בנתניהו שניסה לעשות לו את המשחק הזה שלא הצליח. מה אתם אומרים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
עקיבא | 04/11/20219
הקב"ה העניש אותנו החרדים שאפילו לא נוכל להיות לשון מאזניים--כנראה בגלל הלשון המלוכלכת של ח"כ שלנו--כמו גפני וליצמן
▾ דווח על תגובה זו  0 
זאב | 04/11/20218
הגיע הזמן שתבינו את המציאות שבה אתם נמצאים. מה שהיה הוא לא מה שיהיה כבר. חרדים לא ישוב להיות לשון מאזניים כי השמאל זה כבר לא אותו שמאל מהעבר. זה לא השמאל של רבין אולמרט וליבני . היחיד שדומה להם זה גנץ. כל השאר הם אנטי דתיים וחרדיים . השמאל היום חותר תחת היהודיות של המדינה. הוא בליבו אנטי דתי. אם לחרדים לא אכפת מהרבנות הראשית מגיור מכשרות ומנישואים ע"פ ההלכה ומחוק השבות, מהסטטוס קוו ומכפייה פארוגרסיבית אנטי דתית ( כמו כפייה על אי הפרדה בין גברים לנשים בהתקהלויות ) ורק מכסף לישיבות שלהם אז יוכלו להיות לשון מאזניים. שמאל היום זה ההחזרת שטחים תמורת שלום אלא ישראל כמדינת כל אזרחיה עם כפייה אנטי דתית.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יואב1 | 02/11/20217
לא להתרגש מכל ויכוח בממשלה, כל מפלגה זועקת כדי שהבוחרים ישמעו שהם שומרים על הקו אבל אף אחד לא יפרק את הממשלה. הם לא מחפשים לחזור לאופוזיציה. הח"כים החרדים טעו בהתנהלות גסה והתקפות גסות שלא מתאימות למגזר. עדיף לשתף פעולה בשקט עם הממשלה לטובת הציבור. הנאמנות לביבי בעוכרינו ורק מזיקה לנו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
טוביה | 01/11/20216
חלומות באספמיאאאאא

עדיף את ביבי ללא ש"ס ג' ושאר נוכלים ..
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 31/10/20215
הכל בגלל סמוטריץ
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעל | 31/10/20214
מי יודע אם ומתי החרדים ישובו להיות לשון המאזניים בפוליטיקה.
▾ דווח על תגובה זו  0 
יפית | 31/10/2021 
יהדות התורה וש"ס מספיק לברבררררר

תתחילו לחרוש את השטח שיהיה יחד 20 מנדטים

אז יש סיכוי שנחזור בס"ד!

לתשומת לב דרעי גפני וכו'
▾ דווח על תגובה זו  0 
טוביה | 31/10/20213
לצערי לא נוכל כבר לתת כוח לשס ג' ושאר קומבינות ..

בן גביר וסמוטריץ יקבל את הכוח ואם הם יילך עם ג' שס זה שוב הסוף שלהם .
▾ דווח על תגובה זו  0 
יהל | 31/10/2021 
אף אחד לא שאל אותך...וזה מובן מאיפה אתה מגיע... אבל לא יעזור לך... וב"ה הציבור החרדי יעלה מעלה מעלה ואדרבה לאחר הבחירות שש"ס תקבל שתי ספרות ומעלה כשתי מניינים יהיה אפשר לחבר כוחות ולעשות דברים גדולים למען עם ישראל מתוך אהבה ולא מתוך סטיגמות שאתה מר "טוביה" ניזון מהם.
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני | 31/10/20212
חחחחחחחחחחחחחהההההההההההההה

אמרנו את זה כבר בבחירות פרק ב' .. ביבי חייב לזוז ומהר ,,אבל השחצנות והיהירות של המרוקאי מספסופא הייתה בשיאה ,, זוכרים,, ביבי צריך אריה חזק ושאר גיבבוי הבלים ,,הנה לכם קיבלתם את זה ישיר לפרצוף
▾ דווח על תגובה זו  0 
מה הקשר... | 01/11/2021 
די לגזענות
▾ דווח על תגובה זו  0 
. | 30/10/20211
החלום , שהמשיח יגיע , זה החלום
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"