| | | שס מבזה את הספרדים | | | שס מבזה את הספרדים | | | זכר | | | ובכן,
לרשת מנהלי המוסדות הגזעניים
יש כמה תועליות ומטרות:
1. החלשת מוסדות הספרדים ע"י גניבת המוחות הספרדים
2. הפרד ומשול בין הספרדים
3. סכסוך בין הספרדים
4. בניית והשבחת מוסדותיהם בספרדים על חשבון הספרדים
5. צבירת כח פוליטי ומצביעים על חשבון שס
6. נקמה בספרדים שנואי נפשם
7. נפנוף לתורמים בשמות ספרדים
8. פיצול וקרע שלא ניתן לאחות בין התלמידים למשפחתם
9. נטישת מורשת אבות של התלמיד
10. הרס התמימות והמידות הטובות של הספרדים
וזה לא הכל.
אז מה עושים?
1. מקימים ופותחים בכל עיר מוסדות "ספרדים" ממש.
2. משתדלים להוציא כמה שאפשר מהמוסדות האשכנזים
3. ממשיכים בהסברה שוטפת למנהלי תתי"ם, וישיבות וכו "ספרדים" ולא משתכנזים לא לתת לרשם שאינו ספרדי הדוק לדרוך במוסדותיהם.
4. מקדמים חוקים נוקשים וכואבים נגד אפליה.
5. מקימים גוף חזק שאליו יהיו כפופים חוקית וטכנית כל המוסדות הספרדים שיוקמו והוא יפקח על מקרים של אי קבלת תלמידים וכד', וכל מנהל מוסד שסרח, לפטרו בהקדם.
וכך נחסוך לעצמנו עוד 30000 נוער נושר, צער, כאב, אפליה, גזענות, תסכול, מרירות, עצב, כעס וכד', ובא לציון גואל.
איך מבצעים זאת?
ישנם כמה דרכים:
1. בהסברה פשוטה לזולת, לשכנים וכד'
2. להתארגן ולהתאחד, יותר אנשים= יותר כח
3. מפסיקים עם השאננות והאגואיזם
4. לגלות אכפתיות אחד לשני לפחות באיזור המגורים
5. להקים גוף אחד או להצטרף לגוף קיים
6. להתעקש על הזכויות של הכלל ולא רק של הפרט
7. לחשוב אסטרטגי ולא בצמצום רק מעכשיו לעכשיו
8. לדבוק במטרה ולא לוותר לשום גזען נאלח
ויש עוד דרכים שהמכנה המשותף לכולם, במקום שאין איש, השתדל להיות איש.
כותב התגובה מוכן לעשות חלק נכבד ממה שכתוב אם יצטרפו אליו עוד אנשים. יגלו אכפתיות מהזולת, ויצאו מהד' אמות ומהאגואיזם הקשה שהם שרויים בתוכו עמוק.
שורת סיום:
שס זה המפלגה שהכי הרבה גרמה לכל הבעיות במוסדות החינוך בגלל המחדל המתמשך עם מוסדות החינוך ותולדותיהם הקשות: נשירה מהדת, גזענות, נחיתות, נטישת מורשת אבות, סכסוך בן הספרדים וכו
וכל זאת ע"י שתיקה פושעת, עידוד, גיבוי תמיכה נחיתות ותלות באשכנזים, והם אלו הראשונים שצריכים לתת את הדין וחשבון.
על הציבור האכפתי להתחבר/להקים מפלגה שתייצג אותו נאמנה ושתתנהל בצורה שקופה ושתהיה כפופה חוקית אך ורק לבוחרים.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
נ.ב אין בכדי תגובותיי עידוד לגלישה |
| ב' באדר א' תשעא | | | כ"ח בשבט תשעב | | | 130 |
|