מלך..  קול ברמה  צאנז  הרב פנגר
תאריך:  י"ג בסיון תשעג 2013-05-22
אורך: 07:06
ח"כ משה גפני תקף בכנסת את יוזמי חוק שטרן: "רוצים להשפיע מי יהיו הרבנים הראשיים. העניין פה הוא לא נשים. לא היו מעזים לעשות את זה באף גוף אחר. אתם לא הולכים בדרכו של הרב קוק, אתם הולכים בדרכה של עליזה לביא". צפו בנאומו המלא של משה גפני
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
34
24
חור באינטלגנציה
קולומבוס
24/05/2013
לא הרב צבי יהודה קוק אלא אביו הרב אברהם יצחק.

ד"ש לגן הילדים העילג
קולומבוס, המרכז | 24/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
אתה מוזמן ללכת בעקבות הרב הכהן קוק! ל"ת
בת ישראל
23/05/2013
בת ישראל | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  +1 
22
מה היינו עושים בלי גפני?? ל"ת
חזק בהסברה!
23/05/2013
חזק בהסברה! | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  -1 
21
עד מתי רשעים יעלוזו
אליהו
23/05/2013
לראות לשמוע ולהבין עד כמה אנחנו מיותרים כאן במדינת הרשע הזאת שניקראת ישראל.

הרב גפני מדבר ולא משנה מה התוכן והכנסת המודחתת הזאת עושה שבשלה מדברים לא מקשיבים בושה וחרפה.

לראות את הפרצופים הנאלחים האלה של האפסים האלה הרשעים האלה כמו של אלעזר שטרן שונא החרדים ושר החינוך יוק פירון גורם לי לגועל אבל ממש.

ולסיום פניה לרבנים לעסקנים לחברי הכנסת שלנו תקשיבו ותבינו שעדיף לנו לצאת בכלל מהמשחק העלוב הזה של הפוליטיקה במדינת שונאי בני ישראל.

תנו להם להתבוסס בביצה המשוקצת שלהם שיבנו את מדינתם ללא החרדים והאנשים שילכו איתנו בדרכנו עיזבו אותם לנפשם הם ירוצו יזחלו אחרינו אני מבטיח לכם ואז מטפילים מגזלנים מגנבים רח״ל נהפוך למחוזרים ולמבוקשים ולאלו שבאמת בלעדינו הם לא יוכלו לעשות כלום

צאו מהפוליטקה במיידית גם ש״ס גם יהדות התורה ולפתע תיראו איך הכל מתהפף

בעוד 4 שנים או כמה זמן שזה יקח עד הבחירות הבאות הם יזחלו שנצביע להם ואז הכדור יעבור אלינו ולהחלטת הרבנים ורק טוב יצא לנו לאוהבי השם יתברך ולעם היהודי בכללו

תחשבו על זה

כל טוב.
אליהו, מרכז | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  +1 
20
הבית היהודי הופך לכת מוזרה לאט לאט ל"ת
שלומי
23/05/2013
שלומי | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
חה חה חה רצה שנחכה עוד 10 שנים. ל"ת
אריה
23/05/2013
אריה | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
הרבנות הרס הדת!!!
23/05/2013
מאות גויים גמורים מסתובבים בתוכנו בחסות ה"גיורים" שלהם!!!

מאות ממזרים ופסולי חיתון שהם הכשירו!!!

כשרות שמכשילה את הרבים באיסורי דאורייתא ממש!!!

הרב זוננפלד צדק ב 100%!!!

לעשות ספרי יוחסין דחוף!!!
יהודי מאמין! | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
גפני כל הכבוד אתה שליח ציבור נאמן ל"ת
יהונתן
23/05/2013
יהונתן | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
שחכתם לציין שרק 3 מחברי הבית היהודי
23/05/2013
תמכו בחוק
דוד123 | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כן אבל אף אחד לא התנגד.. ל"ת
יוסף
23/05/2013
יוסף | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
רק 3 כופרים לא נורא ל"ת
בלה בלה
23/05/2013
בלה בלה | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
גפני התחרפן. מסכן. זקוק לרחמנות
יוסי
23/05/2013
איזה כף לראות ולשמוע את גפני. נפשו השסועה נפתחת ומתגלה מי הוא באמת.

זה רמה של נבחר ציבור? כל כך שטחי ולא מתאים.

אדם ניכר בכעסו. גפני, כעת רואים מי אתה באמת. חף מכל חשיבה רציונאלית, משתטה במליאה ומשתלח מחוצה לה

אוי לנו שכך מייצגים אותנו
יוסי | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
צודק, אך מערבב נורא.
חרד״לניק מודע
22/05/2013
ח״כ גפני צודק, אך נורא לי לשמוע כי הוא מכליל בתוך הצבור שהולך בדרכו של מר״ן הרב קוק זצ״ל את האנשים אשר לא באמת חשוב להם איך תראה הרבנות, אם שמתם לב מחברי הסיעה של ׳הבית היהודי׳ הגיעו רק שלושה אנשים, והם ההכי פחות חיים בעולמה של תורה, שאר החכי״ם של המפלגה הנ״ל שחיים בעולמה של תורה, נעדרו מהדיון במליאה ואף דברו בגלוי נגד הצעת החוק המטופשת של שטרן.

אז בבקשה לפני שמכללים לראות את כל הצדדים, ולהבין מי מהמפלגה באמת הולך ע״פ משנתו של מר״ן הרב זצ״ל.
חרד״לניק מודע | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
ממתי שטרן נחשב דת"ל? הוא יצא נגד
שדעשד
22/05/2013
ההסדרים גם, בזמן "כהונתו" כראש אכ"א.

אז מה לו ולדתיים לאומיים?
שדעשד | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
החרדים דואגים רק לכבוד התורה, כמובן
מישהו
22/05/2013
הבית היהודי דואגת להשפיע על זהות הרב הראשי הבא, אבל החרדים רק דואגים לכבוד התורה....

איך אמרים אצלנו? יאללה יאללה.
מישהו | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
הוא אשם בכל מה שקורה ל"ת
שמרקוביץ
22/05/2013
שמרקוביץ | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
דברים כדורבנות
אלעד
22/05/2013
אם הדברים נכונים עובדתית, חברי סיעת הבית היהודי לא יכולים להתעלם מהם, לענ"ד.

רק שלא הבנתי איך השתרבב לכתבה שמו של הרב צבי יהודה קוק זצ"ל - הרי לא הוא אמר את הציטוט המיוחס, אלא אביו, הראי"ה קוק זצ"ל, שהקים את הרה"ר חרף התנגדותו של הרב זוננפלד זצ"ל.
אלעד, ירושלים | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  +2 
9
דיברת בעדינות רבי משה..
שר"י
22/05/2013
לצערנו הרב אתה הרבה יותר מצודק מרב ממלכתיות שכחו את התורה נשארו רק לאומיים בלי הדתיים ר"ל וסתם להבהרה לא שהם לא הולכים בדרך של הראי"ה קוק זצ"ל הם הרבה יותר נאמנים לדרך של הס"מ של לעקור את התורה מזרוחניקים מגולחים וגלויות ראש ה' יצילנו.. רחמנות על הרב קוק איזה קדוש הוא היה עשו אותו עם הארץ..

הצליני נא מיד אחי(בנט) מיד עשו..

סליחה הרב זוננפלד...
שר"י | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
נפלא נפלא - נוק אאוט לרבנות מטעם! ל"ת
חיים
22/05/2013
חיים | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
שטויות. כנסו
בן תורה
22/05/2013
הבית היהודי נאלץ לשנות את הגוף הבוחר, היות ורובו ככולו חרדים שנבחרו על ידי שס. והרי ידוע ששנאת החרדים לדתיים אין לה שיעור, כשנאת עמי ארצות את תלמידי החכמים.

במילים אחרות, החרדים לא נתנו לדתיים כמעט שום מינוי ברבנות זה 30 שנה!!!

אז עם החרמה כזו, אתם מצפים מהדתיים שנמצאים כעת בשלטון להיות פראיירים? אין סיכוי!
בן תורה | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  -2 
 
עיניכם הרואות שהדתלים הם רפורמים!!!
המוכיח
23/05/2013
ואיך ניתן לרפורמים מינוי תורני??? ואף אחד לא רוצה לתת את הדין על עבירה כזאת כי הקב"ה שונא רפורמים!!!
המוכיח | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אז למה רב הדלי"ם מתנגדים לחוק ל"ת
חרד
23/05/2013
חרד | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
בשביל לנקום תהיו גם רפורמים!!!
23/05/2013
גם אם נניח ואתה צודק,

זה עדיין לא סיבה לנקום ולתת ג'ובים לאנ"ש על ידי הגדלת גוף בוחר בנשים חילוניות ורפורמיות!

אחרי הכל יש גם אלוקים!!!
יהודי מאמין! | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
השנאה לדתילונים כשנאה לדלי"ם
משנאיך ה' אשנא
23/05/2013
החרדים גם לא רואים בעין טובה מינויו של רב רפורמי אז על מה ועל מי אתה מלין? אתם דתילונים שמשתמשים בדת כדי לתמוך בהזיות הציוניות שלכם, המצאתם דת חדשה - דת הציונות - יצאתם בחוצפתכם כנגד כל גדולי הדור ואתה רוטן שמתיחסים אליכם כאל רפורמים? אני מביט על בנט פירון קלדרון לביא ושאר הנמנים על ה"חבריא קדישא" שלכם ובאמת לא מבין מה ההבדל ביניכם לרפורמים.

בוא נסה לעזור לי דתילוני, תסביר היכן ה"טעות"
משנאיך ה' אשנא | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
משהו חדש מתחילוני ל"ת
זה המצב
22/05/2013
זה המצב | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  +3 
5
הוא מדבר על הרב אברהם יצחק קוק
שמעון
22/05/2013
הוא מדבר על הרב אברהם יצחק קוק ולא הרב צבי יהודה קוק
שמעון | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
גפני המלך!!! ל"ת
יהודי
22/05/2013
יהודי | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
מלך אביון ל"ת
הפייטן
22/05/2013
הפייטן | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
עזוב גפני, לא תנצח את הטרנד
עזרא
22/05/2013
אתה צודק במאה אחוז בדברים שאמרת, אבל בעידן התקשורת והטרנד רק הזכרת את שלושת המילים שוויון נשים ודת וכבר הצלחת לקבל את המנדט, האמת שלך נכונה אבל לא מספיק טרנדית.

הייתי מציע שתחוקקו בתגובה שישנו את הועדות לבחירת שופטים וכדו' שגם הם יכילו נשים כמו האחרים.
עזרא | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  +1 
2
חזק
צודק
22/05/2013
איזה חזק...

כמה צודק ...

די ...

אני פרשתי סופית מהבית היהודי.

סליחה הר' זוננפלד.
צודק | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  +1 
1
למה צריך בכלל רבנות ראשית?
גל
22/05/2013
שאלה רצינית, מדוע צריך את המוסד הזה?

הרי כל מגזר הולך לרבנים שלו, אוכל את הכשרות שהגדירו הרבנים שלו.

החברות הגדולות משלמות גם על כשרות של הרבנות הראשית וגם בד"צים למיניהם.

הרבנים "הראשיים" אינם אנשים רמי מעלה, הם רבנים ברמה בינונית לכל היותר שאף אחד לא מכיר בסמכותם ואינם נחשבים לפוסקי דור. כאשר הם נזקקים להחלטה משמעותית הם אצים רצים לגדולי הדור שיגידו להם מה לעשות.

אז למי נועדה בעצם הרבנות הראשית? לתת שירותי דת לחילונים שמתעבים אותה?

לתת ג'ובים לקבוצה הדתית שבקואליציה?

אולי נבטל את המוסד המיותר הזה שלא מוסיף כבוד לדת היהודית ומבזבז לנו כסף סתם.
גל | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
תוכל לעיין בכתבי מרן הרב קוק הוא כת
23/05/2013
כתב על זה הרבה
דוד123 | 23/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
צודק חבל"ז ל"ת
מירב
22/05/2013
מירב | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
סיבה פשוטה
דויד
22/05/2013
במדינת ישראל אין הפרדת דת ומדינה. למשל, חוק השבות אומר שכל יהודי רשאי לעלות לישראל. מי קובע מה זה יהודי?

איזה גיור תקף ואיזה לא?

אז חובה רב מטעם המדינה.

כל מוסד ציבורי חייב אוכל כשר, מי קובע מה זה כשר? איזה בד"צ? אז אין ברירה - חייבים גוף מדיני.

ככה או ככה אין ברירה, חייבים משהו רשמי.
דויד | 22/05/2013
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות