תאריך:  ד' בתשרי תשעח 2017-09-24
אורך: 03:54
מוצאי ראש השנה באומן, בעוד אלפים מתכנסים לשירה וריקודים באוהל של שיינר, הגיע למקום גם המשפיע הגה"ח רבי מוטה פראנק, שרקד יחד עם ההמונים • צפו (חסידים)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
יאיר | 24/09/20175
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ככתוב | 24/09/20174
וירא משה את העם כי פרוע הוא
▾ דווח על תגובה זו  0 
= | 25/09/2017 
בשביל לשמור על הקדושה בדור שלנו צריך 'חוצפא יסגא'- רק עזות דקדושה. השם בבקשה תגאל אותנו כבר!! מסממים את עם ישראל!
▾ דווח על תגובה זו  0 
היום | 24/09/20173
ממש לא להאמין איך כולם נגררים אחרי דמיונות שווא... גם אם נאמר שהרב ח"ו נפל לא כ"כ נורא, הוא כבר עשה תשובה. כתוב שבע יפול צדיק וקם. זה הכח של תשובה ובפרט משובו בנים. כולנו ממשיכים לתמוך כבוד הגאון הצדיק ר' ברלנד שליט"א. אני בכלל לא מתרגש, בגלל שהם רוצים כבוד עצמי אבל לא כבוד שמים. אם היו באמת היו רוצים כבוד שמים, הם היו גם מדברים נגד גיוס השמד והזימה של צה"ל שזה סכנה לכל עם ישראל. לכל המדברים נגד הרב שליט"א יש להם חוסר הערכה עצמית, ורוצים לרצות כדי לקבל כבוד של הס"ם, פשוט חברה משועממים. אני מוחה בשם כל ישראל במי שדיבר בישרין ובעקיפין בצדיק האמיתי הרב אליעזר ברלנד שליטא, ובעזרת השם כולם יזכו לחזור בתשובה אמיתית בקרוב. "דמי אחיך צועקים"...

ועליהם נאמר עז פנים לגיהינום!! רב יהודה אמר רב: "כל המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו” עכשיו הם חייבים לתקן את עוון ביזוי תלמיד חכם ענק שבענקים. כתב הרמב"ם (בפרק ו מהלכות תלמוד תורה) עוון גדול לבזות את החכמים או לשנאותן, ולא חרבה ירושלם עד שבזו בה תלמידי חכמים, שנאמר (בספר דברי הימים לו) "וַיּ מַלְעִבִים בְּמַלְאֲכ הָאֱלֹהִים וּבוֹזִים דְּבָרָיו וּמִתַּעְת בִּנְבִאָי עַד עֲלוֹת חֲמַת ה' בְּעַמּוֹ עַד לְאֵין מַרְפֵּא" כלומר, היו בוזים לומדי דבריו של ד', שהם התלמידי חכמים, ובעון זה עלתה חמת ד' עד שנענשו ישראל בחורבן ירושלים..

ועונש ובפרט על העבירה הגדולה של בזיון תלמיד חכם, הוא אחת מיסודות הגדולות בקדושת ישראל וטהרתן. כמבואר מדברי חז"ל בש"ס בבלי ירושלמי ומדרשים, זוהר הקדוש תיקונים וספרי הראשונים, ומספרי מוסר וחסידות מגדולי האחרונים זלה"ה ודבריהם הקדושים חוצבים מלהבות אש, מלהיבים נפש האדם לעבודת הבורא. דברים העומדים ברומו של עולם ובני אדם מזלזלים בהם, ואפילו הלומדים והיראים מחמת חסרון ידיעה. ולפעמים משום כבוד עצמי!!!!

בספרי הקבלה והחסידות ישנם גילויים נפלאים על מעלת התפילה במנין של הצדיק. אומר רבינו הקדוש, רבי נחמן מברסלב שהצדיק הוא השליח ציבור שמקבץ את הטוב מהתפילה של כל אחד ומעלה אותו מעלה, (ליקוטי מוהר"ן רפ"ב) "וְדַע שֶׁמִּי שֶׁיָּכוֹל לַעֲשׂוֹת אֵלּוּ הַנִּגּוּנִים דְּהַיְנוּ לְלַקֵּט הַנְּקֻדּוֹת טוֹבוֹת שֶׁנִּמְצָא בְּכָל אֶחָד מִיִּשְׂרָאֵל אֲפִילּוּ בְּהַפּוֹשְׁעֵי יִשְׂרָאֵל כַּנַּ"ל הוּא יָכוֹל לְהִתְפַּלֵּל לִפְנֵי הָעַמּוּד, כִּי הַמִּתְפַּלֵּל לִפְנֵי הָעַמּוּד, הוּא נִקְרָא שְׁלִיחַ צִבּוּר. וְצָרִיך שֶׁיִּהְיֶה נִשְׁלָח מִכָּל הַצִּבּוּר, דְּהַיְנוּ שֶׁצָּרִיך שֶׁיְּקַבֵּץ כָּל נְקֻדָּה טוֹבָה שֶׁנִּמְצָא בְּכָל אֶחָד מֵהַמִּתְפַּלְּלִין וְכָל הַנְּקֻדּוֹת טוֹבוֹת יִהְיוּ נִכְלָלִין בּוֹ, וְהוּא יַעֲמד וְיִתְפַּלֵּל עִם כָּל הַטּוֹב הַזֶּה, וְזֶהוּ שְׁלִיחַ צִבּוּר. וְצָרִיך שֶׁיִּהְיֶה בּוֹ בְּחִינָה גָּבוֹהַּ כָּזוֹ שֶׁעַל יְדֵי זֶה, יִהְיוּ כָּל הַנְּקֻדּוֹת תְּאֵבִים אֵלָיו וְיִהְיוּ נִכְלָלִין בּוֹ.."

"וְדַע שֶׁיֵּשׁ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר רוֹעֶה, וְהוּא בְּחִינוֹת משֶׁה, שֶׁהוּא רְעָיָא מְהֵימָנָא, וְזֶה הָרוֹעֶה הוּא עוֹשֶׂה מִשְׁכָּן. וְדַע שֶׁתִּנוֹקוֹת שֶׁל בֵּית רַבָּן מְקַבְּלִים הֶבֶל פִּיהֶם שֶׁאֵין בּוֹ חֵטְא מִזֶּה הַמִּשְׁכָּן, וְעַל כֵּן הַתִּינוֹק כְּשֶׁמַּתְחִיל לִקְרוֹת וּלְהִכָּנֵס בַּתּוֹרָה הוּא מַתְחִיל מִן "וַיִּקְרָא אֶל משֶׁה" שֶׁהוּא אָלֶף זְעִירָא.."

"וְדַע שֶׁכָּל הַצַּדִּיקִים שֶׁבַּדּוֹר כָּל אֶחָד וְאֶחָד הוּא בְּחִינַת רוֹעֶה, כִּי בְּכָל אֶחָד וְאֶחָד יֵשׁ בּוֹ בְּחִינַת משֶׁה

וְכָל אֶחָד וְאֶחָד לְפִי בְּחִינָתוֹ, הוּא עוֹשֶׂה בְּחִינַת מִשְׁכָּן, שֶׁמִּשָּׁם. מְקַבְּלִין הַתִּינוֹקוֹת הֶבֶל פִּיהֶם כַּנַּ"ל

וְכָל אֶחָד לְפִי בְּחִינָתוֹ, לְפִי בְּחִינַת הַמִּשְׁכָּן שֶׁהוּא עוֹשֶׂה כְּמוֹ כֵן יֵשׁ לוֹ תִּינוֹקוֹת שֶׁהֵם מְקַבְּלִין מִשָּׁם נִמְצָא שֶׁיֵּשׁ לְכָל אֶחָד וְאֶחָד מִצַּדִּיקֵי הַדּוֹר סַך תִּינוֹקוֹת שֶׁהֵם מְקַבְּלִין הֶבֶל פִּיהֶם מִמֶּנּוּ כָּל אֶחָד לְפִי בְּחִינָתוֹ כַּנַּ"ל."

בס"ד, ציבור גדול מגיע לתפילות והשיעורים של מורינו הרב ברלנד שליט"א. רובם של המתפללים נכנסים אל תוך הקודש פנימה, אך עקב הדוחקא מעדיף חלק מהקהל להתפלל בחצר הסמוכה לאולם התפילה. באחד השיעורים פנה לפתע מורינו הרב שליט"א אל האנשים שעמדו בפתח ואמר להם להידחק פנימה, אז הוסיף הרב ואמר הרב שליט"א, "מי שנמצא בפנים האולם זוכה לדוחק ולא יראה את פני הגהינום.
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא יהדות | 24/09/20172
מזייפי היהדות.
▾ דווח על תגובה זו  0 
james | 24/09/20171
הולכים לגהינם ושמחים ..

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אדם | 24/09/2017 
לא גיהנום שם?

רק הורגים אחד את השני

תוריד את האדמור.שיזכה לשנים רבות כן.

אבל תוציא אותו ותראה איך הם הורגים גם אחד את השני.

כי הכול זיוף אחד גדול.

בברסלב יש שמחה נטו מה שהשם יתברך מבקש.

"שמה עבדת את השם בשמחה"כמו שכתוב.

אדיוט.....

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"