תאריך:  י"ח בחשוון תשעח 2017-11-07
אורך: 03:04
ביקורו הרגיש של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בעיר נתיבות, הצליח להפתיע גם את דרעי, כאשר הרב אברג'ל סיפר כי לפני הפטירה אביו ביקש לראות את דרעי וללחוץ את ידו. צפו (בארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
תושב חרדי | 21/10/201864
לא להאמין כמה כסף מעוור רבנים, מי אנחנו שלא ניפול בזה, פשוט כואב בלב לראות את יחיאל שהוא עוקר דת, ליד רבנים אלו, נקווה שנזכה לחיים אמיתיים בני שווים.

כאילו מה ניראה לכם רבנים, שמנהיג אחר לא יתן לך תקציב? לא יתן לכם את כל מה שצריך, אפילו יותר !! אלא אם כן אתם מקבלים דברים אחרים שבזה אין הבטחות...
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר | 13/11/201763
כל כך משמח לשמוע שבאמת הרב אברג'ל לפני מיתתו רצה לראות את ר' אריה גדול השלום : במיוחד אחרי שרואים את הפעילות הענקית של ר' אריה בכל תחום ברוך ה'

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
hgb | 09/11/201762
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמעון | 08/11/201761
אל תערבו את הרב המנוח בפוליטקה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
bar8562 | 08/11/201760
גדול השלום זה באמת יום חג ממש יפה לראות את ר' אריה היקר שמח בביקור במיוחד בכיתה שבה הוא נכנס ר' אריה "אל תירא ואל תחת "העם איתך.
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 08/11/201759
▾ דווח על תגובה זו  0 
ישראל | 08/11/201758
אין על הרב ברוך אלוילי, איש חזק משכמו ומעלה, אדם שהדבר הכי חשוב לו זה לגדל ולרומם את התלמידים וזה מפעל חייו עלה ותצליח...
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריאל לוי | 07/11/201757
שנתיים ימים עברו מאז שהסתלק מאתנו בחטף רבנו הדגול הרב יורם אברג'ל זצ"ל שהיה מקים עולה של תורה בארץ ישראל, ומפיץ את תורת החסידות לגווניה באהבת ישראל עצומה ובמסירות בלי גבול.

גדולים מעשיו וחשוב לספר בשבחו ובגדולתו של הצדיק, כדי שנזכה לדבוק בדרכיו הקדושים וללקט פירורים משולחנו. על אהבת התורה ומפעלי הצדקה והחסד שלו מספרים הרבה מאד. אך חשוב להדגיש את עמידתו על האמת ואהבתו הגדולה לארץ ישראל, למען נדע שאהבת התורה והארץ קשורים זה בזה בקשר בל ינתק.

גדולה הייתה אהבתו של הרב יורם זצ"ל לארץ ישראל ולציבור המתיישבים בה. במידת האמת שהייתה טבועה בו לא חסך משבט פיו את הכאב הגדול שנגרם כתוצאה ממסירת חלקי ארץ ישראל לאויבינו הארורים. בחג הסוכות תשע"ה מסר הרב יורם שיעור ארוך ובתוך שיעורו אמר את הדברים החשובים על כיבוש הארץ והאיסור לוותר ממנה על אף שעל לאויבים.

להלן ציטוט מילה במילה מדבריו באותו שיעור: "כיבוש ארץ ישראל הוא מצוה גדולה. ולא רק שהוא מצווה גדולה אלא מכאן לומדים את האיסור להחזיר שום שעל. כל מי שחתם על הסכם אוסלו ועל זה עתידים כל גדולי ישראל לתת את הדין לפני בורא עולם. כל מי שחתם על הסכם אוסלו לא משנה מה השיקול שעשו הם יהיו חייבים לעמוד בדין לקבל שתי סטירות מהקב"ה. יכול להיות שהרב לא אשם. הטעו אותו. שיקרו אותו. השקרן יקבל וגם הרב יצטרך להתייסר מסכן. כל מי שנגע בארץ לא משנה מה השיקולים תמורת שלום. כל מי שלא שמע לרבי מלובביץ' יעמוד בדין ויחטוף. לאף אחד לא יוותרו. לאף אחד! יהיה אשר יהיה ואשר יקרה.

את כל התורה יעמידו מול ולא יעזור שום דבר! מי שעבר עבירת הרבי של אף שעל הוא לא יעבור חלק במשפט שלו. עונש המרגלים כתוב בתורה רק בשביל זה. להראות לנו כמה חמור לגעת בארץ ישראל! הראשון שנגע זה היה רבין. ראיתם מסכן קיבל בראש. עד עכשיו לא יודעים מי הכה אותו. מישהו בינתיים יושב. בא השני נגע בכל חבל קטיף בלי בושה בלי כלימה. גמר את העבודה חטפו לו את המוח מן השמיים. נשאר בלי מוח. אכלו אותו עכברים. ולמה? כי זה לא היה ניחא כלפי הקב"ה שנגעו לו בארץ. אסור. אסור. אסור. עשו עגל- ה' סלח. דיברו על המן- ה' סלח.

דיברו על הבשר ה' סלח. רק נגעו בארץ ישראל- ה' נשבע! לא סלח. "ואולם חי אני וימלא כבוד ה' את כל הארץ אם יראה איש באנשים האלה הדור הרע הזה את הארץ." איזו שבועה נוראה. רבותי מדובר בדור שראה את קריעת ים סוף וראה עשר מכות ושמע את קולו של ה'- שום זכות לא עמדה להם. "זולתי כלב בן יפונה ויהושע בן נון". אני רק ראיתי רבנים שתומכים בהחזרת גוש קטיף אז הבנתי שתורתם באה מאפיקורסות. הפסקתי להאמין בהם.

אני אף פעם לא קורא בספרים שלהם. וגדר גדרתי לעצמי לא להתעסק עם שום רב שעקר את גבולות ארץ ישראל או שהצביע. כל ח"כ שחתם אני לא מדבר אתו אני לא מזמין אותו אלי לישיבה אף פעם. אני מסמן אותו לדיראון עולם. לא מתעסק אתו. מי שנגע בעין של הקב"ה לא מדברים אתו. כשהגוש היה לפני התמוטטות היינו כמעט כל הזמן שם. שאלתי: איפה הרבנים שלכם? היו שמילאו פיהם מים. מסתבר שאותו האיש שהיה ראש ממשלה אז איים על הרבנים והם לא גילו גבורה.

פגעו בה' מכל הכיוונים. גם מי שאמר מרן תמך- מרן לא תמך. רימו את מרן. ואלה שרימו אותו הלכו לבית סוהר. אני לא מדבר אתם בכלל. אף פעם. כי פגעו בקב"ה. אני מדבר רק עם אנשים ורבנים שלא פגעו בארץ ישראל. הזמינו אותי ואני לא הולך. הקב"ה אומר: אני לא שוכח ולא סולח. "אם יראה איש באנשים הדור הרע הזה את הארץ"... כי המקום הבטוח ביותר לעם ישראל זה רק בארץ ישראל. גם אם כולם יהיו רשעים ואף אחד לא ישמור שבת ולא יניח תפילין- עצם זה שאנשים בארץ- זה לבד המצווה. המצווה הזאת ישוב ארץ ישראל עולה על כולם!

סיפר הרב רועי כהן מהישוב היהודי בחברון, שלפני הגירוש הנורא מגוש קטיף וצפון השומרון, התבטא הרב יורם באחד משיעוריו : "מי שישתתף בפשע הנורא של גירוש היהודים מנחלת אבותינו הרי זה כמו אדם שנכנס לבית הכנסת, פותח את היכל הקודש , מוציא ספר תורה וחותך ממנו את שם הוי"ה".

אחרי שנשמעו ניבולי פה וכינויי גנאי כ"עמלק" ו"שונאי התורה" כלפי ציבור יקר וקדוש המלא מסירות נפש, לא הסכים הרב יורם להמשיך לשתף איתם פעולה, ואמר שלא מוכן שיהיה חלקו עם המקטרגים על בניו של הקב"ה. גם כשהציעו לו תקציבים גדולים למוסדותיו שלחם מעל פניו לשלום ואחז במידת האמת.

סיפר ידידנו אהובנו אלישוב הר שלום ששמע את הרב יורם אומר פעם שהמגדל פירות בארץ ישראל גדול יותר מראש ישיבה בחוץ לארץ. ושיבח את העוסקים במצוות ישוב הארץ.

באחד השיעורים בספר התניא קדישא אמר הרב יורם: "ביהודי יש נפש אלוקית. יתרון יושבי ארץ ישראל על יושבי חו"ל- שיש להם נשמה. מי שנוסע לחו"ל, אפילו לאומן, מפקיד את הנשמה שלו בארץ ישראל, ומקבל אותה כשחוזר".

לפני הבחירות בחודש אדר התשע"ה הרב פעל בכל כוח כדי לקדם את האחדות בעם ישראל בלי לוותר על אף שעל בארץ ישראל. באותה תקופה התבטא הרב יורם בחריפות רבה על כאלו שקוראים לעצמם בני תורה ומוכנים לרדוף אנשים או לתת מאדמת הקודש של ארץ החיים לאויבינו הארורים. בשיחה שמסר לפני תלמידיו ושומעי לקחו אמר: "אני הולך לאיפה שיש מקום לאהוב את כולם.

ראיתי כמה נציגים, יש כאלה בני תורה ויש כאלה מדינאים ויש כאלה חכמים. אמרתי: ככה בונים מדינה. בונים מדינה עם כל הרבדים שלה. הייתי במקומות אחרים ושמעתי ביטוי כמו "תנזים". מה זה? נבהלתי. שמעתי שיש מפלגה שיש בה "תנזים". צריך ללכת איפה שיש אהבת ישראל. איפה שלא מכים ולא חובלים. יש מקום שמאיימים בו על אנשים: "אם לא תצביע לנו- ישרפו לך את הבית".

לא להתקרב לשום מקום שמוכנים בו להחזיר שעל מארץ ישראל. היום כולם מודים שכל החזרת שטחים שהחזירו מאז מנחם בגין ועד היום, זה רק הזיק לנו. כלכלית ובטחונית. הלכו והחריבו את ימית ואת גוש קטיף. שמעתי "סיעה דתית מאד" שאומרים שם: "אני בעד החזרת שטחים". אתה בן תורה? אתה רוצה שהבת שלך תצא עם ערבי? יש גבולות!

הלוואי ויהיו דברי אמת אלו חרוטים הדק היטב על לוח לבנו ונזכה לכוון תמיד רק לאמתה של תורה. זכותו יגן עלינו ועל כל ישראל אמן.

הרב אריאל לוי
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אל תירא ישראל | 08/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 07/11/201756
אריה חזק יוכל להניף עוד יותר תורה
▾ דווח על תגובה זו  0 
שסניק מאוכזב | 07/11/201755
איך כבודו עשה מעשה שלא עולה בקנה אחד עם איסור רכילות ולשה"ר.. - הולך רכיל מגלה סוד - אשמח לקבל תגובה
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 08/11/2017 
זה הדבר היחיד שאתה תמה עליו?

שום דבר לא מתמיה אותך באיך שהיו"ר שלך מדבר על גדולי ישראל?
▾ דווח על תגובה זו  0 
לא לשכוח | 19/11/2017 
מי שמקשיב טוב להקלטה נזכר בבגידה הגדולה של הרב עמאר במרן זצוקל. תלמיד שחלק על רבו.

עד היום לא נתקבל שום הסבר למעשהו אז.

יש רק הסבר אחד מה שדרעי אמר עליו בהקלטה

ודי למתבונן
▾ דווח על תגובה זו  0 
 | 07/11/201754
הרגשתי בלב היום שזה יום חג. שה' שמח ביום הזה. יום גדול וקדוש".

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אבנר | 07/11/201753
ופה נגמר הסיפור

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אני | 07/11/201752
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
פרופ' יש פתרון | 07/11/201751
לא מבין על מה המלחמות ביניכם???

שכל אחד ירוץ עם המפלגה שהקים וכל בוחר יבחר במי שלבו חפץ העיקר שיהיו מפלגות דתיות שפועלות למען תורת ישראל האמתית ותאמינו לי הרב עובדיה זצ"ל לא יקפיד על אף אחד אם תמך במפלגה זו או אחרת הפדיחות שאתם עושים יותר גרועות מהמלחמות המטופשות שאתם עושים ביניכם..זה כמו אותה בדיחה ששאלו אחד מה שתבקש ניתן לך ולחבר שלך ניתן פי 2..והוא ברוב טיפשותו ואכזריותו ביקש שיוציאו לו עין כדי שלחבר שלו יוציאו 2 עיניים וזה מה שאתם עושים...קמפיין בבחירות למועצות נגד אלי ישי...אדרבה שירוץ ואח"כ תשתפו פעולה למען התורה כי ממלא הכל משמיים והקב"ה ממליך מלכים וקובע מי יהיו השרים וכל זיוף בקלפי זה חילול ה' ועל חילול ה' מי יודע מה יכפר...בקיצור איכס, גועל נפש, בושה, חרפה, ביזיון שהגענו למצב כזה וזה מוכיח שרק אינטרסים אישיים מעניינים את מי שקרוב לצלחת!!!

תנסו פעם אחת מפלגת ריצרץ עם מפלגות יחד, ש"ס , ג' ותראו שכולכם תרוויחו לפחות 8 מנדטים כל מפלגה ומה הבעיה עם זה וזה יותר טוב מלהלבין פני חברו ברבים וזה מה שאנחנו רואים כבר כעת שנה לפני הבחירות העיקר שהמתחרה יפסיד פי שתיים!!!

במצב הזה בסוף כולכם תפסידו ותצאו קרחים מכל הכיוונים!!!
▾ דווח על תגובה זו  0 
החיד"א | 07/11/201750
כל פעם הוא מספר סיפורים הזויים... כן כן כן אבא אהב את אריה.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרן אמר... | 07/11/201749
מרן דיבר על הרב עמר דברים יותר גרועין ממה שדרעי אמר

שמרן שכב על ערש דוי והרב עמר הגיע לבקרו מרן לא הסכים ללחוץ את ידו ואמר לו "איך עשית לי א"ז" , אתם שוכים את הדיל שעשה אם דוד סתיו בשביל להמשיך להיות רב ראשי, והעז פניו במרן ששלח מועמד אחר נגד דעת מרן

ואני שמעתי מאחד מגדולי רה"י שהיה מיודד אם הרב עמר שאמר אחרי הדיל אם סתיו שעליו נאמר

הקנאה התאוה והכבוד מוצאים את האדם מהעולם.

הוא מכר את הכול בשביל להמשיך להיות רב ראשי
▾ דווח על תגובה זו  0 
מסכים | 19/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
רפאל | 08/11/2017 
קורא לרב עמאר אור עיני ואור עולם.

אולי אתה סבור שכולם מטומטמים?
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרן | 07/11/201748
▾ דווח על תגובה זו  0 
מרן | 07/11/201747
אריה המלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
נטלי | 07/11/201746
אריה דרעי תותח תנו לו לעבוד בשקט די לרדוף אותו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
בני | 07/11/201745
▾ דווח על תגובה זו  0 
מתי כהן | 07/11/201744
"בור כרה ויחפרהו" הוא לבד חפר לעצמו את הבור הזה, אף אחד לא רודף אותו, הוא זה שרודף אחר הכבוד, הממון, וכל המרעין בישין

ולאחר פרסום דברי הבלע והשנאה, כנגד מרן הרה"ג הרב עמאר שליט"א, דינו כדין חברו ומחמד עינו מר "גוטה גוטה", "עכשיו ומיד"

פשוט כמאמר מרן זצוק"ל, "הקדיח תבשילו"

תודה למערכת!
▾ דווח על תגובה זו  0 
בראוודיגער | 07/11/201743
▾ דווח על תגובה זו  0 
מלי | 08/11/2017 
בקש סליחה מהרב זצל ומהבן ה ישמרהו ויחייהו
▾ דווח על תגובה זו  0 
י.א | 07/11/201742
וכל אלו שרודפים אותך עוד יתנו את הדין וככה ישפטו אותם גם משמיים
▾ דווח על תגובה זו  0 
מנור | 07/11/201741
מה שעשה הוא שיעשה

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
כבוד תלמיד... | 07/11/201740
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שסניק לשעבר | 07/11/201739
▾ דווח על תגובה זו  0 
שונא את אלי... | 07/11/201738
▾ דווח על תגובה זו  -1 
חחחחחחחחחחחח... | 07/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
יעקב | 07/11/201737
אריה יורד לי כמעט דמעות כל פעם שאני רואה את הסקרים הלוואי ושתחזור ל-17 מנדטים.

ומי שצריך ליפול שיפול.
▾ דווח על תגובה זו  0 
אלי | 07/11/2017 
לא יעזור נשמה הוא ישאר על3 מנדטים ואפילו ירד

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלוימי | 07/11/201736
חבל על זמנם היקר של הרבנים הללו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מוטרד זמני | 07/11/201735
עם אלי ישי ! תרצה לבוא בוא ! לא תרצה תישאר בבוץ של עצמך עד שתחוסל כליל . מרן זצוק"ל כבר יטפל בך מלמעלה ואנחנו נטפל בך פה בבי"ד של מטה .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
אריה | 07/11/201734
אתם רואים מה זה דור יתום אם הרב יורם זצ"ל היה בחיים לא היה מקבל אותו היום לאחר דברי הבלע של אריה דרעי הרשע על הרב עמאר שליט"א, ועשו טעות בניו שקיבלו אותו במאור פנים במקום למחות על כבוד התורה על זה נאמר בושה וחרפה. וזו האמת
▾ דווח על תגובה זו  0 
דני שיפר | 08/11/2017 
תשמח!!! יש לך שם כמו של יושב ראש התנועה הצדיק רבי אריה דרעי
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 07/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  -1 
טיעון: | 07/11/201733
הרבנים אברג'ל שליט"א עדיין לא יידעו מההקלטה האחרונה החצופה של אריה החצוף והרשע שמבזה גדולי ישראל כמו הרב שלמה משה עמאר שליט"א.

עכשיו כשיישמעו את ההקלטה נראה האם ייתמכו בו
▾ דווח על תגובה זו  +1 
איש | 07/11/201732
מרן הצדיק הקדוש הרב יורם אברג'ל זצוק"ל הכריע שממשיך דרכו של מרן זצ"ל הינו מרן הגר"מ מאזוז שליט"א שהירבה לדבר בשבחו.

הרב יורם זצ"ל מעולם לא שנא את דרעי ובוודאי העריך את עשייתו למען הציבור, לכן אין סתירה בדברי בנו של הרב אברג'ל שליט"א
▾ דווח על תגובה זו  0 
מלי | 08/11/2017 
הרב זצל כל מהותו היתה אהבת ישראל.. לא שנא אף אחד
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל מ | 07/11/201731
לאחר הבחירות האחרונות שיצא נגד חכם שלום וזה כאב לו מאוד מכלי ראשון, וכל הכבוד לבניו על הצעד המברוך.
▾ דווח על תגובה זו  +1 
חחחחחחחחחחלו... | 07/11/201730
ששלחו כנופיית עולם תחתון לאיים על הרב זצוק"ל למען יורה להצביע שס ?? כמופיית חנפנים בראש החנפן ממעשייהו

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוני | 07/11/201729
אנחנו אחריך
▾ דווח על תגובה זו  0 
שמואל | 07/11/201728
זוכרים את "הרב" דוד בניזרי שאמר על הרב אמנון יצחק "ארור מכה רעהו בסתר" על שהקליט את הרב יעקב יוסף זצ"ל?

בוא נראה אותך אומר את זה עכשיו על הרב יעקב כהן שליט"א נראה אם אתה איש אמת וגבר בניזרי
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דודו | 07/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
דוד | 07/11/201727
רק לא ישי הבוגד
▾ דווח על תגובה זו  0 
ה' יברך אותך | 07/11/201726
▾ דווח על תגובה זו  -1 
מני | 07/11/201725
אחרי כל מה שרודפים אותו. רק בגלל זה צריך שישאר עם שס. אין תותחים כמהו.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מניפולציה... | 07/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  +1 
מני | 07/11/201724
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מני | 07/11/201723
אתה מחולס לחלוטין . אתה מנסה בכל דרך אפשרית לגרור לתוך האש את כל מי שרק אפשר !!! זו ההתנהלות שלך כרגע . זה שקוף זה מובן . אתה איש בזוי מאוס ואת הכל תבין ותראה ביום הבחירות .

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
דוד | 07/11/201722
רק היום שמעתי את ההקלטה של הרב עמר

בושה

זה לא רשע?

מרן

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
עאמר | 07/11/201721
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
אבי | 07/11/2017 
כנראה שהבנים שלו יודעים קצת יותר ממך
▾ דווח על תגובה זו  -1 
כל הכבוד | 07/11/201720
יש לו כוחות נפש נורא נדירים.
▾ דווח על תגובה זו  0 
ארי | 07/11/201719
אוי לה לאותה בושה,לנו.שהוא לא מתבייש כלל.אלא אפילו מיטווס כטווס

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
ירון | 07/11/201718
▾ דווח על תגובה זו  0 
vq | 07/11/201717
אריה המלך
▾ דווח על תגובה זו  0 
גד | 07/11/201716
כדברי מרן, זה לא רשע ?
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחק | 07/11/2017 
ובימיו האחרונים הרב זצ"ל רצה ללחוץ את ידו של אריה דרעי..חומר למחשבה..
▾ דווח על תגובה זו  0 
גד | 08/11/2017 
אריה מלך ואני הרשע שכך ביזיתי את שלוחם של גדולי הדור
▾ דווח על תגובה זו  0 
יצחקי | 07/11/201715
כך נכתב כאן במאמר מיוחד. אז מה כל הרמזים מאחורי הקלעים? ? ?

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
עקיבא | 07/11/201714
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
כהן | 07/11/2017 
לצערנו כן
▾ דווח על תגובה זו  0 
עקיבא  | 07/11/2017 
איך פערת פיך נגד קדוש השם מורנו ורבנו

אשר היה מטייל בעולמות העליונים כמו שאתה מסתובב בבית שלך ( עיין חלב הארץ בהקדמה ) עדיף שתעשה תשובה מהרר כי גדולים ממותם יותר מחייהם

באמת מקווה בשבילך שלא התכוונת לרב ..
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי כהן | 07/11/201713
אריה אוהבים אותך אל תירא ואל תחת
▾ דווח על תגובה זו  0 
עמי | 07/11/201712
חנופה!!!!!!!!!

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
דן סגל | 07/11/201711
הוא מופתע לטובה מקבלת הפנים, חוץ מאשר בלהב 443.
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 07/11/201710
▾ דווח על תגובה זו  0 
משה | 07/11/2017 
אין על דרעי

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי לוי | 07/11/20179
מכלוף, "הקדיח תבשילו" בדרך ללהב 433 והפוגע בגדולי תורה אין לו מחילה עולמית ומקומו "מי יישורנו"
▾ דווח על תגובה זו  0 
מירי לוי | 08/11/2017 
אריה דרעי הוא שליח של גדולי הדור ובעצם מי שפוגע בו פוגע בגדולי הדור
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 07/11/20178
הרב יורם אברגל זצ"ל לא תמך באלי ישי??

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  -1 
אריה דרעי... | 07/11/20177
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
משיח היגיע | 07/11/20176
עכשיו כל המחרחרי ריב יקפצו הרי הם מתפרנסים מהמחלוקת ואבוי אם יהיה שלום.......דיייי למאוס בעצמנו אין מנהיג מושלם מנהיג שאין עליו ביקורת כנראה שהוא באמת לא עושה כלום......ודל....ספרדים תתגאו בשס כבר.....

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
דניאל | 07/11/20175
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
מאיר קליין | 07/11/20174
ומה עם כבודו של הגר"ש עמאר?
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוקר | 07/11/20173
דרעי חושש ויודע שהציבור מאס בו.

אברג'יל תמכו בכהנא צדק ולא בש"ס

שיפסיקו לספר סיפורי מעשיות.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
שלום | 07/11/2017 
הצחקת אותי אריה מנהיג שיש אחריו ציבור גדוללללל.....
▾ דווח על תגובה זו  0 
חוקר | 08/11/2017 
אני חוזר בי מהדברים שכתבתי לאריה דרעי באמת יש ציבור כבר ראינו בבחירות האחרונות למי היא ציבור ומי לא עבר את אחוז החסימה רבי אריה אני איתך
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 07/11/20172
לא הבנתי זה אומר שהוא רמז ללכת עם דרעי השקרן?אתם מבינים רבותי אלה אלה אותם רבנים שעושים את כל הבלאגן..אביו לא רצה שיתמכו בדרעי אלא באלי ישי ואמר זאת בגלוי..בא עכשיו בנו ומתחיל לבלבל את כולם עם פירוש דברים שאינו יודע מה הם
▾ דווח על תגובה זו  0 
קול התורה | 07/11/2017 
דברי אביו המפורשים....
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 08/11/2017 
אריה דרעי אדם כשר וצדיק שרק רוצה לעזור לציבור החרדי ובסך הכל מצליח ואנחנו כל היום רדפנו אותו הרב אברג'ל צודק כל היום רודפים אותו די באו נעזוב אותו
▾ דווח על תגובה זו  0 
יוסי | 07/11/2017 
▾ דווח על תגובה זו  0 
יעקב | 07/11/20171
נאיבים שכמותכם לא לומדים שאתם מתעסקים עם רמאי
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"