תאריך:  ה' בשבט תשעח 2018-01-21
אורך: 01:14
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ביקר את לוחמי הימ"מ שנפצעו בג'נין, שיבח את פעילותם האמיצה והצדיעה להם בשם אזרחי ישראל • הלוחמים תיארו בפניו את הקרב • צפו (חדשות בארץ)
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
תגובות
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
ישראל | 21/01/20181
כמה תקוות נכזבו באיש הזה, כמה זכות היה לו באמתחתו. האיך נפלו גיבורים? דווקא בתקופה שבראש הפירמידה עומד חובש כיפה, עוולות המשטרה ביחסי דתיים חילוניים לא יודעות גבול, הן חוצות נורמה שלטונית הגיונית, (הנורמה השלטונית מבית מדרש העליון הוא בדיוק ההיפך מההגיון), כשבינן לאנטישמיות ושנאת תורת ישראל ושומריה כמעט ואין קו מפריד.

חלוקת הדוחו״ת בעיצומה של שבת בתוככי שכונה שומרת שבת, אינה שונה מהלנת המת של חוקרת מקרי מוות בצפון לונדון, שמניעיה אנטישמיים לכאורה.

יהודי נורמלי שהיה מתוודע לכך, היה מעמיד את השוטרים על מקומם. יהודי חנף לרשע, יהודי רוקד מה יפית, לא יגיב פומבית, אולי יצהל בליבו הערל על כך ש ״הנה, הכנסנו לדוסים״.

צהלי ורוני יושבת ציון, היה הניגון המתבקש, אשר יוחלף באל-דמי לך יושבת ציון, יחשיך משכנותייך.

קשההלי להאמין שאדון רוני לא מבין ויודע שאש המחלוקת ושנאת המשטרה והמשטר, יהיו תוצאת פועלם הברוך של אוכפי החוק הסלקטיביים, ההתנגדות לציונות העזה של קנאי ירושלים תדבק בקלילות לידי חוטפי הדוח הנלעז המרע לשם רוע מזוקק, תסחוף אחריה רבים מהמתנגדים לקנאים.

אישית: אני מביט היום בשוטר במדים כשונא ורודף נפשי, שמוטב שאתרחק ממנו, בעיני, שוטר הינו כמו גוי שונא שפגיעתו רעה, קצין משטרה עבורי כמו לסב סבי הי״ד בגלות, דמות שרחקו היהודים ממנה, פריץ שלא כדאי להיות בד׳ אמותיו. וזה כואב. זה מצער.

הכאב הוא שאת הגוי מגלם גוי דובר עברית שהנו מזרע ישראל, כשלעיתים כיפה סרוגה מתעבת שחורה על פדחתו.

(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"