דפני ליף קוראת לחרם צרכנים על "קורנפלקס"

אנשי "פרויקט החזית" ודפני ליף יוצאים במחאת רשת ובחרם צרכנים כנגד "קורנפלקס". הסיבות: "נשבר מהמחירים הגבוהים די להיות פראיירים". כך התקבלה ההחלטה את מי להחרים (צרכנות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קורנפלקס של תלמה, יוחרם על ידי הפעילים (צילום מסך)

אנשי "פרויקט החזית" ומנהיגת המחאה החברתית דפני ליף יוצאים במחאת רשת ובחרם צרכנים כנגד "קורנפלקס". בפוסט שכתבה ליף בפייסבוק היא הסבירה את הצעד: "נתחיל מהשורה התחתונה - אנחנו מתחילים חרם צרכנים".

"נמשיך מהסיבות: "1. נשבר מהמחירים הגבוהים. 2. די להיות פראיירים. לא משנה מה מחרימים בכלל, חשוב להתחיל להבהיר לרשתות השיווק שהם לא יכולים להמשיך לעשות קופה על הגב שלנו".

"3. צריך להתחיל מחדש להפעיל לחץ. צריך לאמן את השריר שלנו לעבוד ביחד בשביל להגיע לתוצאה".

"ודבר אחרון - מה המוצר? לפני יום וחצי עליתי לשידור אצל רזי ברקאי. על הקו היה גם אייל עופר מ"ישראל יקרה לנו". אחרי דיבור שוטף על גובה המחירים בהשוואה לחו"ל, הצעתי לאייל אתגר. אל תדבר. אתה ברדיו, אנשים שומעים. תבחר מוצר ויאללה, בוא נקרא לחרם. רזי הציע שיגריל מכובע. בכובע היה גם המילקי כדוגמה. אבל מה שהוגרל זה קורנפלקס".

ליף המשיכה וקראה: "אז אנחנו קוראים להחרים קורנפלקס. של תלמה. ושל נסטי. ובכלל. זה גם מלא בעמילן, אז נראה לי גם בריא".

לדבריה, "אפשר גם להחרים מילקי. אפשר להחרים את שניהם. העיקר להתחיל. לראות איך עושים מעשה ביחד וגורמים לכל המשווקים שמתאמים מחירים (הם יודעים לעבוד ביחד כשצריך) להבין שאנחנו לא מוכנים להיות פראיירים יותר".

בימים האחרונים שבה מחאת יוקר המחיה שוב אל הכותרות, בעיקר על רקע פוסט ויראלי שהופץ בתחילת השבוע ברשתות החברתיות ועורר את חמתם של ישראלים רבים. בפוסט נערכה השוואה בין מחיר מעדן "מילקי" בארץ למעדן דומה בברלין, גרמניה.

מהשוואת המחירים עולה תמונה שבהחלט מעוררת זעם רב: פער של מאות אחוזים על עשרות מוצרים אותם צורכים ישראלים רבים על בסיס יומי.

כאמור, אחד המוצרים עם הפער הגדול ביותר הוא מעדן "מילקי" של חברת "שטראוס", כאשר הפער בין המחיר שלו בארץ לבין מעדן דומה בברלין הגיע ללא פחות מ-221 אחוז (!).

את תגובת יונילוור לא ניתן היה להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר