המילים "במחיר הזול בישראל" יוסרו מהקמפיין

חברת הוט מובייל תסיר מפרסומיה את המילים "במחיר הזול בישראל", וזאת לאחר פנייה של החברה המתחרה גולן טלקום שטענה להטעיית צרכנים חרדים בפרסום (צרכנות, כלכלה)

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

חברת 'הוט מובייל' אשר השיקה בשבוע שעבר את המסלול הכשר שלה לציבור החרדי בקמפיין פרסומי בתקשורת החרדית, תסיר בימים הקרובים מפרסומיה את המילים "במחיר הזול בישראל". המהלך מגיע לאחר שחברת "גולן טלקום" פנתה בנושא ל"הוט" וטענה להטעיית הצרכנים החרדים בפרסום לאור העובדה שמחיריה של גולן זולים משמעותית מאלה שהציעה הוט.

"בימים אלה יצא לאוויר קמפיין של חברתכם בנושא קו כשר לציבור החרדי, שם נכתב כי 'קו הסלולר הכשר לציבור החרדי במחיר הזול בישראל 49 ש"ח'" כתב בשבוע שעבר עורך הדין פטריק בן-זמרה המייצג את גולן טלקום למנכ"ל 'הוט מובייל' והוסיף כי "אמירה זו אינה נכונה שהרי משתמע מזה שאין מפעיל אחר אשר מעניק שירות זה ללקוחותיו במחיר זה או במחיר זול יותר ועל כן, יש באמירה זו כדי להטעות את הציבור בצורה חמורה".

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", ׳גולן טלקום׳ חתכה בשבוע שעבר את מחירי 'הסים הכשר' ב-40%, והחלה להציע מסלולים ב-35 ש"ח לחודש, ללא הגבלת שיחות, כולל שיחות ל-55 יעדים בחו"ל, למשך שנתיים. מה שהפך את המחיר של גולן לנמוך בכ-30% מהמחיר של הוט.

את תגובת הוט מובייל לא ניתן היה להשיג עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר