חברת הכובעים 'בורסלינו' השיקה בסוף-השבוע שעבר קמפיין פרסום (של משרד הפרסום 'תוצאות אפקטביות'), תחת הכותרת "מדד המותגים של גלובס: בורסלינו המותג מספר 1 בציבור החרדי".
מי שהציץ בחוברת המותגים של 'גלובס', לא ממש ראה את בורסילנו במקום הראשון. גם לא בשום מקום אחר בדירוג 100 המותגים. אם כן, מה עומד מאחורי הקמפיין?
בעיון מעמיק יותר בחוברת המותגים, גילינו טור אישי של העיתונאי החרדי קובי אריאלי. בטור, דירג קובי בצורה אישית את 10 המותגים החרדים ובורסלינו דורג במקום הראשון.
כנראה שיוזמי הקמפיין העריכו שהציבור החרדי אינו נמנה על קוראי 'גלובס'...
בתגובה למאמר אומרים לנו ב'תוצאות אפקטיביות', את הדברים הבאים:
"אכן, מדד המותגים מתייחס ל 100 החברות המובילות במשק הישראלי, אך לראשונה כחלק מספר עב כרס "מדד המותגים" ניתנה הזדמנות לקובי אריאלי לדרג ע"פ ראות עיניו ומתוך היכרותו את הווי ואופי הציבור החרדי את עשרת המותגים המובילים וכמובן, מותג העל בורסלינו קטף את המקום הראשון כמוביל במגזר החרדי.
"היות ומילותיו של קובי אריאלי לא ינעמו לאוזני חלק ממבקרי העיתונות החרדית, כמו גם עצם הזכרת שמו, נבצר מאיתנו לשתף את הקהל הרחב באופן בו התבצע הדירוג. אך יחד עם זאת אנו גאים בתוצאת הדירוג. די לנו בכבוד זה".