רשת חרדית חדשה הושקה - 'זול בשפע'

הרשת החרדית החדשה 'זול בשפע', מתחייבת למחירים נמוכים והוגנים במיוחד. הרשת החדשה, מחליפה את הרשת הוותיקה ביותר במגזר החרדי 'שפע שוק'. בסיס הפעילות של הרשת נשען על מועדון לקוחות הגדול מסוגו במגזר החרדי המונה כ-80,000 בתי אב, מהלך מוצלח אותו בנה הריבוע הכחול במהלך השנה האחרונה

מהפך משמעותי בעולם הקמעונאות עם השקת הרשת החרדית החדשה 'זול בשפע', המתחייבת למחירים נמוכים והוגנים במיוחד. הרשת החדשה, מחליפה את הרשת הוותיקה ביותר במגזר החרדי 'שפע שוק' שעברה שינוי הנהלה וקונספט פעילות ותישא את השם 'זול בשפע'. המהלך החדש הינו כחלק מתפיסה מחודשת בכל הקשור לשוק הקמעונאות בכלל ובציבור החרדי בפרט, כאשר תפיסת המחיר הופכת למרכיב הדומיננטי ביותר בפעילותן.

פתיחת הרשת החדשה 'זול בשפע' מסמלת את שינוי קונספט הפעילות של הרשת החדשה, כאשר לראשונה זונחת רשת מובילה את שיטת מבצעי המכירות השבועיים והחודשיים, ומתמקדת בהוזלה תמידית וקבועה של אלפי מוצרי צריכה במגוון קטגוריות. סניפי הרשת ברחבי הארץ יפעלו בהתאם למדיניות השיווק החדשה של הרשת, להבטיח מחיר הוגן ומוזל בדגש על צרכי ציבור בני התורה ומשפחות ברוכות ילדים, תוך מחויבות לרמת שירות גבוהה במיוחד.

מי שמונה לעמוד בראש הרשת הוא ר' אורי קמינסקי שכיהן בעבר כמנהל רשת 'זול למהדרין' – רשת הקמעונאות הראשונה במגזר החרדי ורשת 'בר כל', ומי שנחשב כבעל ניסיון רב בעולם הצריכה החרדי ומזוהה כמקורב לגדולי הדור שליט"א. בחירתו כמנהל הרשת מסמלת את שינוי הקונספט בפעילות הרשת החדשה הנכנסת בצורה מוצהרת להתמודדות מול סוגיית המחיר ללא כל פגיעה ברמת השירות ללקוחות.

בסיס הפעילות של הרשת נשען על מועדון לקוחות הגדול מסוגו במגזר החרדי המונה כ-80,000 בתי אב, מהלך מוצלח אותו בנה הריבוע הכחול במהלך השנה האחרונה. חברי המועדון שיועברו מעתה לרשת החדשה 'זול בשפע', ייהנו מהטבות בלעדיות ומהנחות נוספות על מגוון מוצרים רחב ויהוו בסיס רחב לפעילות המחודשת.

לדברי גורמים ברשת החדשה, ההחלטה על שמה החדש של הרשת באה לאחר סקרי עומק צרכניים שזיהו כי המילה 'שפע' נתפסת בקרב קהל הצרכנים החרדי כמוטיב החזק ביותר המזוהה עם עולם הצריכה, וכי שילוב של אלמנטים נוספים בעלי קונוטציה מכירתית דוגמת 'זול', מהווים יחדיו פלטפורמה אופטימאלית ליציקת תוכן וערכים שיווקיים חדשניים.

הרשת החדשה 'ול בשפע' מזנקת לעמדה שווה מול הרשת השלישית המתפתחת בעולם החרדי, ומציב אותה כמתחרה החזקה ביותר המציבה את נושא המחיר כדגל עיקרי בפעילותה, וכמי שפועלת להציב רף חדש בכל הקשור למחיר סל מוצרי המזון למשפחה.

בימים האחרונים עם פתיחת סניפי הרשת ניכרת נהירה גדולה של לקוחות ועומס רב נרשם על הקופות, כאשר רמת המחירים המיוחדת ללקוחות, ובנוסף, מגוון ההוזלות המרשים לחברי המועדון, מביאים אלפי לקוחות הנהנים מקנייה חסכונית וזולה במיוחד.

האם אנו עדים לקראת שינוי עולם הרשתות ומלחמת מחירים מחודשת? ימים מעטים, יוכיחו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר