מנחם כרמל  נפשי  נתנאל מנת  סקרים

גלריות

סקר
 תוצאות

קביעה נחרצת: "העצמות שהתגלו - כולן של גויים"

כיכר השבת | ג' בסיון תשע / 16.05.10

בתום יום ממושך של חפירות באשקלון, קבעו הארכיאולוגים נחרצות: לא מדובר בעצמות יהודים. 47 חרדים נעצרו היום, והעימותים נמשכים. "כיכר השבת" מגיש: תיעוד ענק מהדרמה הממושכת, היום באשקלון, באדיבות אלי ג'אן - סוכנות הידיעות "חדשות 24" (חרדים)

לשלוח לחברכתוב לעורך
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
42
21
כיכר השבת
דוד
23/05/2010
מה יש לשוטרים האלה אני לא מבין
דוד, ירושלים | 23/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
תמיד אומרים
אדיר
20/05/2010
אינני מבין איך אנו מעיזים לגרש את הגויים מהארץ כבר 60 שנה הארכיאולוגים מוצאים רק קברים של גויים מעולם לא מצאו קברי יהודים זה מוכיח שהארץ מעולם להיתה של היהודים לכן אולי צריך להחזיר את המדינה לגויים
אדיר, באר שבע | 20/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
חילול ה' גדול
20/05/2010
איפה הייתם בהתנתקות ששם באמת היה בטוח שאלו קברות יהודים טריים למה שהיה צריך את כל הבלאגן הזה שתקתם????
י.י.ב | 20/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
איפה כל הדתיים של אשקלון ?????
דתי
17/05/2010
מה רק החרדים מפגינים מה עם הדתיים גם הם צריכים לצאת..... מה לא אכפת להם.
דתי | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
שפויים יותר
אני
20/05/2010
מחכים עדיין שיבואו לעודד אותם ולהתפלל איתם בימים של גראדים שנופלים מהשמים ולא רק בימים של עבודות ארכיאולוגיות, ומבינים שאין תועלת בדיוני סרק על עצמות גויים מהעבר וצריך לדאוג לחיי יהודים מההווה.
אני | 20/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
פוסקים חדשים
יוסי
17/05/2010
אם אלו הפוסקים המוציאים דינים נחרצים אין אל לבכות על ההסתה נגד החרדים ואנו צריכים לקבל כל מילה שהם מוציאים מגרונם נגדנו כי אלו הם פוסקינו ועל זה אמרו פני הדור כפני הכלב
יוסי, ביתר | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
16
דעת בעל הבית
משה
17/05/2010
זה דעת הבעל הבית שלכם

אבל לשאלה בעלמא איפה קבורים כל היודים שחיו פה מאות שנים

בכל מקום שמוצאים קברים זה של גוים אז איפה קברו את היהודים??????????????????????????
משה | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
נמצאו גם הרבה קברות יהודים
17/05/2010
מערות קבורה וכד' שללא ספק נקברו בהם יהודים.

הר הזיתים גם כן מלא בקברים עתיקים, מעל גיא בן הינום מצאו מערות קבורה מבית ראשון (וגם את נוסח ברכת כהנים על קמע כסף שלמיטב זכרוני מתוארך לתקופת בית ראשון),

יש הרבה קברים, אבל איזור אשקלון היה פלשתי...
שמעלץ | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה מדבר לעניין, אבל, אתרא קדי
אברהם הנכבד...
17/05/2010
אתה מדבר לעניין, אבל, אתרא קדישא מוחזקים בעיני כולם כאנשים יראי שמים ונאמנים,

והם אמרו שזה לא כל כך ברור שזה גוים,

וגם אם זה גוים, גם לגוים יש כבוד!, כן כן לכל אדם יש כבוד!, זוהי דעת אלוקים!, ולבזות אותם סתם כך אסור,

וסתם כך, במקום לבנות בית חולים באשקלון בגלל חס ושלום גראדים, תכבשו את חבל עזה-וחסל!!!.

אני בעד סיפוח חזרה של חבל עזה למדינת ישראל, ו- לקיחת הנשק מאיתם(כי הם מסוכנים(לאחר הטעות שהתגלתה למפרע של הסכמי אוסלו)).
אברהם הנכבד מאת ה' | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מסכים וחולק,
17/05/2010
נכון, בהחלט יש לדאוג לכבוד המת. אבל לא מפנים את הקברים סתם, מדובר בצורך אמיתי, חסכון כלכלי אדיר ופיקוח נפש בפוטנציאל. לא מדובר בביזוי "סתם".

מלבד זאת, כמה שאני מסכים איתך לגבי כיבוש עזה, לא משפצים את חדר המיון רק בגלל הרקטות- אלא מכיוון שמדובר בבית חולים הזקוק לשיפוץ... ישנם שיקולים מסויימים שנובעים מהיותו של בי החולים באיזור מסוכן, שהביאו לכך לצריך לבנות באופן מסויים.

ואפילו אם זה היה הפתרון- העלות בחיי אדם של מבצע כזה לא שווה את הכסף או את ביזוי המת שיקרה אם יפנו את הקברים. לצאת למלחמה בגלל זה בכל מקרה לא רלוונטי.

וצר לי לומר, אנשי אתרא קדישא אולי יראי שמיים, אך אינם מוחזקים בעיני כמבינים גדולים בארכיאולוגיה.
שמעלץ | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אשריך.לכבוש את עזה ודרום לבנון
17/05/2010
תשמע, אתה צודק, אבל הציעו להם אלטרנטיבה(להשאיר את השלוש מטר של הקברות, ולעשות להם תמיכה,(במילים אחרות לדלג קומה-לבנות מעל ומתחת, אבל את קומת הנפטרים להשאיר בלי לגעת(הבנתי שהיו עוד אלטרנטיבות), אז פיקוח נפש אין פה(לפי האלטרנטיבות),

והדבר שהכי חשוב הוא: האם שמעת על הסיפור עם חכמי חלם?,

היה היתה בעיה פעם בחלם, הגשר נשבר ואנשים נפלו לתהום, מה עשו חכמי חלם, אמרו, בואו נבנה בית חולים למטה, אמרו ועשו, וכך כל אדם שנפל, נפל ישר סמוך לבית החולים וכך זכה מיד לטיפול רפואי(אם לא היה מאוחר מידי), כך היתה דרכם של חכמי חלם.

אותו דבר כאן, עדיף לסכן כמה חיילים, מאשר לסכן בטווח עתידי את כמעט כולם והרבה יותר מסוכן(מכמה בחינות א. מבחינת והיה כי תקראנה מלחמה ונוסף גם הוא על שונאינו ונלחם בנו ואוי ויווי ו ב. מבחינת שיפור ואיכות והוספת כלי הנשק לחמאס שרק מתחזק מיום ליום ומפעם לפעם),

ולכן, לפי דעתי, כל כיבוש עזה ודרום לבנון יותר מהר יותר טוב(בפרט עכשיו, שאיראן(פרס) עסוקה, והיא לא תגן עליהם ועל חיזבאללה, אם חיזבאלה יצטרפו),

כמאמר חז"ל: הבא להורגך השכם להורגו!!!!!!!!,

וככה לא ילחץ הזמן לבנות בית חולים, ויוכלו לבנות בית חולים במקום אחר, והעיקר- בנחת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
מתי קבעו אחרת?
יהודי
16/05/2010
בכל המקומות שהארכיפושעים חטטו הם טענו שמדובר בגוים, לפי דבריהם לא קברו בארץ ישראל בשום זמן יהודים!
יהודי | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אתה טועה, ממש טועה
17/05/2010
ארכיאולוגים ביססו באופן חד משמעי כי כל סביבת ירושלים מלאה בקברים יהודיים מימי בית שני, ולעיתים אף מבית ראשון (סנהדריה, הר הזיתים, מורדות עיר דוד וכו וכו' מלאים במערות קבורה הדומות לחלוטין למערות המתוארות בגמרא).

גוועלד,ארכיאולוגים עשו את זה.
שמעלץ | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
ממתי סומכים על ארכיאולוגים ???
תוהה
16/05/2010
ב"ה

קביעה נחרצת של מי של הארכיאולוגים האלה פתאום אתם מאמינים להם????
תוהה | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
13
זה פשוט גדול...
קובי
16/05/2010
בדבר אחד חייבים להודות...המשטרה מפחדת מ"העדה החרדית" חד משמעית! כי אם לא אז בבקשה תסבירו לי את הכמיות של השוטרים שנפרשו בכל רחבי אשקלון ומחוצה לה... זה פשוט לא נורמלי.זה כולה 20 משועממים,(לא היה שמה יותר. בדוק!) שמצליחים לגרום למדינה שלמה לפתוח כל מהדורת חדשות במשך כמה ימים זה פשוט מדהים. אין, מה שנגיד שהם מטורפים,משוגעם,עושים דווקא, ובכל אופן הם גדולים...הם שלהם הם ישיגו ובגדול.
קובי | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אם הקב"ה הוא המנהיג שלך, אז את
17/05/2010
אם הקב"ה הוא המנהיג שלך, אז אתה מסודר.

עכשיו, הם באו למחות לשם שמים, והם לא משועממים או מחפשים אקשן(לפחות רובם).

הם שומעים לקול התורה: לבוא ולמחות על קברי אבותינו.
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
קול התורה? לא לפי הרב עובדיה..
17/05/2010
שאמר שמותר לפנות את הקברים.
שמעלץ | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איפה הרב עובדיה אמר שמותר
אברהם הנכבד...
17/05/2010
תביא לי קישור מסוים.

אני קראתי שהרב עמאר שליט"א אמר שהוא עלה לרב עובדיה והרב עובדיה אמר לו להעלות את הקברים שוודאי יצאו יהודים, לבית קברות ירושלים, ואת הספק יהודים מחוץ לבית הקברות, בקבר מיוחד.

אבל זה נשמע כמו כבר לאחר מעשה(שאין מי שיעמוד כנגד המדינה), אבל בתור לכתחילה אני לא שמעתי דעה מפורשת ממנו. ואשמח לשמוע :-) 
אברהם הנכבד מאת ה' | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
ישראל נחלמים עם יהודים 2010
ישראל נחלמים...
16/05/2010
ישראל נחלמים עם יהודים 2010
ישראל נחלמים עם | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
הודעה מטעם גדולי הקיצונים
מ,ל
16/05/2010
לא משנה מה הספק, מיד לערוך קבורה המונית לעצמות הפאגאנים בהר הזיתים, בהשתתפות ראשי ורבני הקיצונים גדולי הדור,

מי רואה אותם יוצאים ולא יצא?
מ,ל | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
אתם מוכנים להוריד את הכותרת
ביתריסט.
16/05/2010
המוטמטמת הזאת??

לכתוב קביעה "חד משמעית", בלא שמץ של הוכחה או ראיה.

שהארכיאולגים אמרו? אז הם אמרו. הם אמרו את זה עד עכשיו גם כן.

חוצפנים, תחליפו מיד את הכותרת.
ביתריסט. | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
היכן היו כל " הצדיקים "
איתמר
16/05/2010
כשפינו קברים של יהודים קדושים וטהורים שמסרו נפשם על קדושת הארץ מגוש קטיף..
איתמר | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אכן כמה חבל שהתנועה הזו משתמשת
אוהב ישראל
16/05/2010
בתחפושת של תורה. עושים קולות של צדיקות.

אבל הכל פוליטיקות פנימיות שלהם.

לא היתה בהיסטוריה דוגמא יותר לביזוי המת מהביזוי שעשו למתים ולקדושים בגוש קטיף.

ועוד לא דיברנו על ביזוי החיים.

למרבה האירוניה הפרשה דנן נגרמה בשל הצורך בחדר מיון ממוגן בעקבות הקטיושות שנוחתות כתוצאה מהגירוש....!

עולם הפוך ראיתי...
אוהב ישראל | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
אתה צודק, אבל,
17/05/2010
המפלגות החרדיות היו נגד הגירוש, רק שאם הן היו פורשות, אז, "קדימה" היתה חס ושלום עולה, ולכן, הם, כן היו כביכול בעד,

אבל אחרי שזה כבר קורה, נתנו לאנשים לפנות את קברי אבותינו שבגוש קטיף וכדומה, בכבוד.
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
הכל תודות לעסקנים שיש לנו
צופה ויודע
16/05/2010
הם העסקנים ראו את הנולד, כמה ביטול תורה עבור גויים ע"ז, ועסקנינו משובחים,

כמה מילים נכתבו, כמה תוכניות עסקו בנושא,

ומעל הכל כמה שנאה ופירוד הצליחו הקיצונים לזרוע בעם ישראל, בשם דעת תורה,

גדולים גויים מתים יותר מבחייהם בהפצת שנאה, אווי מה היה לנו
צופה ויודע | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
משוגעים
nathan
16/05/2010
גייטס ארבייטן אדער לערנען, פארברענגטס נישט די טייערע צייט אויף פוסטע שטותים. דאס איז אייער הכנה צו קבלת התורה???????

(לתרגום חפשי לאלה שלא מבינים: משוגעים לכו לעבוד או ללמוד אל תבזבזו את הזמן היקר בשטויות והבלים. האם כך אתם מכינים את עצמכם ליום הגדול של קבלת התורה??????????)
nathan, new york | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
6
האם אפשר להאמין לארכיאולוגים!?
מנחם
16/05/2010
לפי הארכיאולוגים בריאת העולם היתה לפי כמה מיליונים שנה!

לפי הארכיאולוגים חג השבועות חל בעוד כמה חדשים!

לפי הארכיאולוגים האדם נוצר מהקוף!

לפי הארכיאולוגים אין השראת הנפש ח"ו!

ידענו כבר מקודם שכך הם יקבעו - הלא אמרו כך בוודאות עוד טרם החפירה!
מנחם, ביתר | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
5
למה נתנו כבוד לגויים עכו"ם ?
עגל הזהב
16/05/2010
למי שלא יודע הפאגנים היו הסוג הגרוע ביותר של עובדי עבודה זרה !

הם היו מקריבים אפילו את ילדהים לע"ז !
עגל הזהב, ב"ב | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
שאלה
חיימיש
16/05/2010
מה היה קורה עם אותם הגויים עובדי ע"ז היו עוברים בימנו במאה שארים ?

ה "משגענס" נותנים יותר כבוד לגויים מתים , מליהודים חיים !!
חיימיש, י-ם | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
גם לגוי צריך לתת כבוד
17/05/2010
בין חי ובין מת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
היה צפוי
ישראל בטח בהשם
16/05/2010
אף אחד לא דמיין שתהיה הצהרה אחרת.
ישראל בטח בהשם | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
תענו לי על שאלה אחת:
יואב
16/05/2010
כל אלה שבטוחים (גם עכשיו) שאלו עצמות יהודים, האם אתם מוכנים שיקברו את העצמות האלו בבבית הקברות שלכם, בחלקה שבה קבורים קרוביכם?

עכשיו שהוציאו אותם מהאדמה צריך לקבור אותם איפשהו, ואם הם יהודים כשרים אז אין עם זה בעיה, כן?
יואב | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +4 
 
נכון, אם זה בטוח יהודים
17/05/2010
נכון, אם זה בטוח יהודים, אז לקבור אותם בבית קברות יהודי, ובירושלים,

ומי שהוא בספק, לקבור אותם מחוץ לבית הקברות בחלקה נפרדת.
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
מי אמר שהעצמות של גויים???????
16/05/2010
מי אמר? הארכיאולוגים אמרו? נו מי הם ומה הם??? איך הם יודעים להבחין מי ומה זה של יהודים או של גויים?? הם יודעים יותר מהתרה קדישא? הם יודעים יותר מהעדה החרדית?????? מי הם בכלל, גויים ועמי ארץ! הם בכלל לא מן דאמר??
אוריע | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  -2 
 
כן, הם יודעים יותר טוב
17/05/2010
בניגוד לאתרא קדישא שאומרים ש"הם מרגישים קשר לעצמות האלו", הארכיאולוגים מנסים להתבסס על עובדות...

אתה יודע, בניגוד למה האוהבים לטעון, באוניברסיטה באמת לומדים. יש אפילו מבחנים.

(ואיזה אינטרס יש לארכיאולוג לומר שאלו לא עצמות יהודים? אותו מענינות העובדות. אם יפנו או לא לא ממש משנה לו. אבל לעצם התגלי תשל קבורה יהודית באיזר הזה ובתקופה המדוברת יש חשיבות ארכיאולוגית לא מבוטלת. דווקא הייתי חושב שהם ישמחו לגלות שזו קבורה יהודית, זה הרבה יותר "מעניין" מאשר עוד איזה פלשתי.)
שמעלץ | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
זה כן משנה מפני שהם רוצים לחקו
אברהם הנכבד...
17/05/2010
זה כן משנה מפני שהם רוצים לחקור את העצמות, ואם זה של יהודים כל החרדים וודאי לא יסכימו להם לחקור את זה, אבל, אם זה של גוים, יש סיכוי שהחרדים עוד ירפו מתי שהוא, וככה, הם יוכלו להשים את העצמות האלו מאחורי זכוכית ראווה במוזיאונים-וזה, נקרא ביזוי המת, ואי קבירתו, והנאה מהמת.
אברהם הנכבד מאת ה' | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אני חולק על ההנחה שלך
17/05/2010
מתי בפעם האחרונה ראית עצמות במוזיאון?
שמעלץ | 17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
במצרים, של תות אנך אמון ל"ת
17/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
כל אחד יודע יותר
דניאל
16/05/2010
מאתרא קשקשתא ומהעדה הקשקשנית

חבורת סיקריקים
דניאל, ירושלים | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  -1 
 
עצמות
אהרון
16/05/2010
הארכיאולוגים הם אנשי המקצוע והם אמורים לדעת ולהבחין רק חסר בכתבה על סמך מה הם קובעים כך
אהרון, ירושלים | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
נכון, אבל כאן יש להם אינטרס לו
17/05/2010
נכון, אבל כאן יש להם אינטרס לומר אחרת(כדי להפסיק את הבלאגן), לכן כאן, צריך עוד בדיקה(של"אתרא קדישא" למשל.)
▾ דווח על תגובה זו  +1 
 
בדיקת DNA והיסטוריה
זיהוי פלילי
16/05/2010
מבדיקת DNA של העצמות הוברר שהם נקברו שם לפני יותר מ 5000 שנה, בתקופה בה אברהם אבינו עוד לא נולד, גם מצורת העצמות וצורת הבניה וההקבורה אפשר ללמוד על התקופה בה הם חיו, יש עוד סממנים שמעידים כי אלו קבריהם בני אדם שמוצאם מדרום הקווקז ככל הנראה אלו "החורים" שחיו בישראל לפני שאברהם היה כאן :)
זיהוי פלילי  | 16/05/2010
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"