ביבי חשף: "שרה שכנעה אותי לשחרר את גלעד שליט"

אז מי בדיוק שכנע את ראש-הממשלה לשחרר 1,000 מחבלים תמורת חייל אחד? בכתבה שתתפרסם הבוקר (ראשון) בעיתון הגרמני "בילד", חושף ראש-הממשלה בנימין נתניהו כי אשתו שרה, הייתה זו שהכריעה את הכף לטובת "עסקת שליט". וגם: שרה מתייחסת ל"פרשת העוזרת" והאשמת שהוטחו נגדה

ניצן ארליך | כיכר השבת |
היה צריך להצדיע לשרה? נתניהו עם שליט (צילום ארכיון: פלאש 90)

אז מי בדיוק שכנע את ראש-הממשלה לשחרר 1,000 מחבלים תמורת חייל אחד? בכתבה שתתפרסם הבוקר (ראשון) בעיתון הגרמני "בילד", חושף ראש-הממשלה בנימין נתניהו כי אשתו שרה, הייתה זו שהכריעה את הכף לטובת "עסקת שליט".

"היא שאמרה לי 'תחשוב על הילד גלעד שליט. תחשוב על הילד במרתף החשוך, ללא תקווה, בלי אור. תחשוב עליו כאילו היה הבן שלך. תחשוב עליו, על אמו, על אביו, ותקבל את ההחלטה'", גילה ראש-הממשלה.

בראיון הנדיר, בו נטלו חלק ראש-הממשלה ורעייתו, סיפרה האחרונה כי היא חוששת תמיד לביטחון בעלה. "אני מודאגת, במיוחד כשהוא נוכח באירועים ציבוריים בחו"ל. אני חיה עם הפחד הזה כבר שנים רבות, אני לא מודשת אני מודאגת גם בשביל הילדים", סיפרה שרה.

הראיון עסק גם בסוגיות רגישות ומשפחתיות. כך, למשל, סיפרה שרה על פטירת אביה, שמואל בן ארצי ז"ל: "אף-פעם לא אוכל להבין איך אנשים יכולים להזניח את הוריהם כשהם מבוגרים וזקוקים לעזרה. זה משהו שלעולם לא אקבל".

על "פרשת העוזרת" והאשמות שהוטחו כנגדה, אמרה: "בתקופה שבעלי היה מנהיג האופוזיציה, לא הגיעה אפילו תלונה אחת של עובד. זה לא נראה לך מוזר? מיד לאחר שהוא נבחר שוב לראשות הממשלה, ההאשמות החלו פעם נוספת. אני מטרה קלה. אם הם לא יכולים לתקוף את בעלי, הם תוקפים אותי".

הכתבת סיפרה שהיא התרשמה מהזוג נתניהו ואף החמיאה לאישיות של השניים - מה שלא יקרה בתקשורת הישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר