בעקבות החלמת בתו: יונתן רזאל בסינגל מרגש

חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו,"סך הכל" שהגיע למעמד אלבום זהב, ואחרי הצלחת השיר "והיא שעמדה", חוזר רזאל לעבוד עם אביתר בנאי ומסיים בימים אלה את הקלטת אלבומו השני שייצא בתחילת אוגוסט לחנויות המוסיקה. קבלו בכורה של הסינגל שהולחן בעקבות החלמת בתו

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מודה לבורא עולם. רזאל (צילום: יח"צ)

חמש שנים לאחר שהוציא את אלבום הבכורה שלו,"סך הכל" שהגיע למעמד אלבום זהב, ואחרי הצלחת השיר "והיא שעמדה", חוזר רזאל לעבוד עם אביתר בנאי ומסיים בימים אלה את הקלטת אלבומו השני שייצא בקרוב.

האלבום יכלול 10 שירים ביניהם שירים פרי עטו וגם טקסטים ולחנים מן המקורות. "השיר קטנתי הולחן לתפילתו של יעקב אבינו ע"ה - כשהוא עומד באותה נקודה שבה היה עשרים ואחת שנים קודם לכן, באפס כל ורואה את כל החסדים שנעשו לוומתפלל על הבאות - להינצל מאחיו שבקש להורגו", מספר רזאל.

"סבי שקפץ מהרכבת בדרך למחנות, ניצל ועלה לארץ - סיפר לי עד כמה הוא מרגיש מחובר אל תפילה זו - וכמה קטן הוא מרגיש קטן כלפי אינסוף החסדים שבורא עולם עשה איתו - פעם ערום ומחוסר כל - ופעם סב מוקף במשפחה יהודית בארץ ישראל", אומר רזאל בהתרגשות, "עם השיר הזה והמלים האלה אני רוצה, גם, לפרסם את הנס שקרה (וקורה) לנו, עם החלמתה של בתנו רבקה".

לאחר החלמת בתו, רזאל רוצה להודות לציבור. "אני רוצה גם להודות לעם ישראל שהתגלה בשיא יופיו, באכפתיות אינסופית ובתפילות, בשעות הכי קשות", הוא אומר ל'כיכר השבת', "אני בטוח שבזכותם, בין השאר, רבקה מתרוצצת עם אחיה. קטנתי מכל החסדים של ה' עלינו וקטנתי מול החסדים של עם ישראל. המסע הזה טרם הסתיים, אנו עדיין זקוקים לתפילות... אך זאת נקודה טובה בזמן לפרסם את הנס, ולהודות".

רזאל, אב לארבעה ילדים מחלק את יומו בין לימוד תורה עד הצהריים לבין כתיבה ויצירה מוזיקאלית. הוא יליד ניו-יורק ועלה לישראל בגיל צעיר. כבר מילדותו למד מוזיקה קלאסית, למד לנגן בפסנתר ובצ'לו, הלחנה וניצוח.

בצעירותו הוציא תקליט בהרכב יחד עם אחיו. לצה"ל התגייס כמוזיקאי מצטיין, ועם שחרורו, המשיך בלימודי הניצוח וכשסיים עבד כמנצח בתזמורת הקאמרית הישראלית ובסימפונט רעננה- ואח"כ הופיע עם תזמורות שונות בחול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר